Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Olin iloinen aamulla, päivällä itkin pitkään ja nyt olen vihainen.
Semmonen päivä. Tämä ei ole tavallista.
Ota se opetuksena, elämä osaa olla yllätyksellinen. Poikkeava on eroava tavallisesta.
Vierailija kirjoitti:
"Sitä sanotaankin, että ekan kumppanin kanssa harjoitellaan, tokan kanssa tehdään perhe ja selvitään ruuhkavuodet, kolmas on sitten se joka on itselle."
Niin siis kannattaa vaan hypätä suoraan tuohon kolmoseen. ;)
Ei kannata. Menee pilalle se suurin ja tärkein elämän suhde, kun ei ole etenkin tota ekaa ensin. Sen tärkeimmän kanssa ei enää harjoitella
Vierailija kirjoitti:
"Sitä sanotaankin, että ekan kumppanin kanssa harjoitellaan, tokan kanssa tehdään perhe ja selvitään ruuhkavuodet, kolmas on sitten se joka on itselle."
No niinhän sitä luulisi. Missä luuraa mun kolmonen?
Miten toi koira muistuttaa noita pahan poikia?
Vierailija kirjoitti:
En ole täällä usein, mutta mietin, että onko täällä koskaan löytynyt kaipauspareja todistettavasti? Tuntuu lähes mahdottomalta näillä tunnisteilla, mitä Tääll jätetään.
Joku/jotkut täällä kehuskelevat, että ovat osapuolia tällaisesta pariskunnasta. Lisäksi trollaajat antavat helposti kuvan kuin täällä olisi toisensa löytäneitä.
Kaunis ilta. Menen katsomaan, ovatko tähdet kohdillaan. Hyvää yötä. 🤩💫🌟
Kaivatulleni halauksia yöksi.
Mua on kaivattu, mutta ei ne tunnisteet ole tietenkään tunnisteilta ulkopuolisille näyttäneet. Ja siis on ihan irl keskusteltu asia, harmi kun ei vain kaipaus kohdannut.
Yhdelle ihanalle suukkosia päästä varpaisiin.
Kolmonen onko kaiken sen vaivan arvoinen?
Vierailija kirjoitti:
Kaikkia noita luulee kolmosiksi siinä yhdessäolovaiheessa, mutta jokaisella on merkityksensä kasvun kannalta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ota se opetuksena, elämä osaa olla yllätyksellinen. Poikkeava on eroava tavallisesta.
Oon joskus saanut aikaan kyyneleenkin, satunnaisesti tässä vuosien varrella. Nyt niitä tuli monta. Ennen mietin, että miksiköhän mä en enää itke ikinä ja nyt pitää miettiä, että mitä toi oli.
Emmä tajuu mitä sä sanoit, ei tapahdu päässä ajatus.
Gn ihana. Olen literally hulluna sinuun. Kinda vieläkin. Sori.
Vierailija kirjoitti:
Olen hyvä lepyttelemään (jos olet mun kaivattu).
Vierailija kirjoitti:
Tuskin tulisivat ilmoittamaan, jos olisivat edenneet irliin.. En itse ainakaan tulisi, en ole selityksen tai minkään velkaa ketjun "vakkareille".
Ei kaikki jutut kestä, voi tulla uusia kaivattuja
Vesimies vs seimisev.