Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me voitaisiin vaan...no. Tiedät kyllä. Harmi että no. Tiedät senkin.
Ei kiitos pelkälle seksille tai salasuhteilulle. Jos sellaseen vihjaat.
En sinnepäinkään. Harmi ettet tunne mua riittävästi.
Vesimies,
sinussa on selvästi jotain taikaa, joka on kietonut mystisesti kaikki ajatukseni vain sinuun. Ehkäpä rinnassasi on tatuoituna merkkini.
Kauniita unia!
Vierailija kirjoitti:
Mulla on erikoinen kaivattu. Erottuu hyvällä tapaa massasta.
Ei välttämättä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Öitä täällä, kun en muualla viitsi sanoa. Erilaiselle.
Mitä tarkoitat? Erilainen
No varmaan sitä listaa edellä..
Vierailija kirjoitti:
Tunnustan. Olen ihastunut kollegaan ja hän on huomannut (ehkä).
Mistä arvelet, että olisi huomannut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen Varma, ja löysin täältä kaivatun viestin vuonna nakki ja muusi.
Oliko sulle vai kelle?
Viestin löytäjä saa pitää😚
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole täällä usein, mutta mietin, että onko täällä koskaan löytynyt kaipauspareja todistettavasti? Tuntuu lähes mahdottomalta näillä tunnisteilla, mitä Tääll jätetään.
Asiasta ei sen koommin puhuttu enempää, mutta selväksi tuli irlissä puolin ja toisin että silloin oltiin kumpikin ketjussa kaipustelemassa. Hirmu rakas on kaikesta huolimatta. En tiedä tapahtuuko meidän välillä koskaan enää mitään, kristallipallo ei kerro. Tunteista huolimatta ollaan ainakin nyt erillään, ainakin minun surukseni. Tai mulla oli ja on tunteita, mutta epäilen nykyään sitä mahtoiko hänellä sittenkään sen enempää mitään ollakaan.
Kertoiko hän sen sinulle?
Hän sen esiin nosti. Mä olen sen verran ujopiimä pelkuri aina välillä
Kiva kertomus. Kävi melkein samalla tavalla, etten uskaltanut kertoa eräälle, että löysin hänet täältä. Sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on erikoinen kaivattu. Erottuu hyvällä tapaa massasta.
Ei välttämättä
Et tunne häntä;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole täällä usein, mutta mietin, että onko täällä koskaan löytynyt kaipauspareja todistettavasti? Tuntuu lähes mahdottomalta näillä tunnisteilla, mitä Tääll jätetään.
Asiasta ei sen koommin puhuttu enempää, mutta selväksi tuli irlissä puolin ja toisin että silloin oltiin kumpikin ketjussa kaipustelemassa. Hirmu rakas on kaikesta huolimatta. En tiedä tapahtuuko meidän välillä koskaan enää mitään, kristallipallo ei kerro. Tunteista huolimatta ollaan ainakin nyt erillään, ainakin minun surukseni. Tai mulla oli ja on tunteita, mutta epäilen nykyään sitä mahtoiko hänellä sittenkään sen enempää mitään ollakaan.
Kertoiko hän sen sinulle?
Hän sen esiin nosti.
Kiva kertomus. Kävi melkein samalla tavalla, etten uskaltanut kertoa eräälle, että löysin hänet täältä. Sivusta.
Mä taas uskalsin, mutta toista kertaa hänen ei tarvitse lähelleni tulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koko keho salamoi, kun näin sinut
Nosturimies 💋
Onko katontekijä naamatatuointi mies?
Naamatatuointi mies 💋on
eri mies, kuin
Nosturimies 💋
Olin iloinen aamulla, päivällä itkin pitkään ja nyt olen vihainen.
Semmonen päivä. Tämä ei ole tavallista.
Vierailija kirjoitti:
Löysimme, tunnistimme toisemme "täällä" (silloisella tämän ketjun versiolla) jo joitakin vuosia sitten. Nyt olemme täällä välitilassa odottamassa siirtymää oikeaan asemaan.
Tulilla, sinä ajatuksissani. Vielä suukkokin yöksi. Niin tai näin.
Mieleni minun tekevi. Nähdään jo. Nuku hyvin rakas.
"Sitä sanotaankin, että ekan kumppanin kanssa harjoitellaan, tokan kanssa tehdään perhe ja selvitään ruuhkavuodet, kolmas on sitten se joka on itselle."
Niin siis kannattaa vaan hypätä suoraan tuohon kolmoseen. ;)
Oliko sulle vai kelle?