Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2

Vierailija
16.08.2024 |

Kaipuu se jatkuu vaan.

Kommentit (55805)

Vierailija
12261/55805 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet kaunis ja seksikäs, mutta vain ikäiseksesi. Tietyt osat ulkonäössäsi ovat vähemmän viehättäviä. Miten sen nyt sanoisi. Etkä sinä oikein älylläkään loista. Siinäpä syitä, miksi mitään ei ole välillemme tullut, eikä tule.

Tarkenna, mitkä osat ulkonäössä? Laita myös naisen nimen etukirjain näkyviin, niin ei turhaan väärät naiset mieltänsä pahoita.

Miks kukaan pahoittaisi mielensä? Eihän nyt kukaan kaipaa henkilöä, joka kirjoittaisi tuollaisia juttuja nettiin, joten mitä väliä kuka se nainen on kun ei se tuota kaipaa

Vierailija
12262/55805 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletkohan huomannut, että olen seurassasi rauhallisempi kuin aiemmin? Alussa sait minut niin koville kierroksille, etten osannut olla hetkeäkään hiljaa. Monesti harmitti jälkeenpäin, etten ollut osannut rauhoittua kuuntelemaan.

Nyt osaan jo pysähtyä nauttimaan seurastasi. Voisin kuunnella sinua vaikka koko päivän. Tai vaikka istua kanssasi hiljaisuudessa. Olla vain ja hengittää läsnäoloasi. Ihastuminen on kasvanut kiintymykseksi. Tunnen sinua kohtaan ihailua, halua ja suurta hellyyttä.

Minun kohdalla hänen vauhtinsa vain kiihtynyt vuosien saatossa. Saan vielä vähemmän sanantilaa, mitä ennen.

Olethan ymmärtäväinen. Hän on vain niin täpinöissään sinusta, ettei osaa rauhoittua.

En minä sillä mitään negatiivistä tarkoittanut, hyvä vaan, että joku toinen äänessä, ettei minun tarvitse olla. Ja ainahan minä olen, kaikkien kanssa. Kaikkea olen nähnyt ihmisiltä ja osaan ottaa huomioon kaikki vauvasta vaariin, ujosta innokkaaseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
12263/55805 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä enemmän susta opin, sitä enemmän kiehdot. Hot damn!

Mitähän olet oppinut?

Välähdyksiä eri puolista vasta, but me likey!

Kuten?

No millasia puolia olet väläytellyt?

En tiedä kun en erityisemmin mieti moisia. Missä olet näitä välätyksiä nähnyt?

Vierailija
12264/55805 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä enemmän susta opin, sitä enemmän kiehdot. Hot damn!

Mitähän olet oppinut?

Välähdyksiä eri puolista vasta, but me likey!

Kuten?

No millasia puolia olet väläytellyt?

En tiedä kun en erityisemmin mieti moisia. Missä olet näitä välätyksiä nähnyt?

Sitten tää ei liity sinuun, sori.

Vierailija
12265/55805 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletkohan huomannut, että olen seurassasi rauhallisempi kuin aiemmin? Alussa sait minut niin koville kierroksille, etten osannut olla hetkeäkään hiljaa. Monesti harmitti jälkeenpäin, etten ollut osannut rauhoittua kuuntelemaan.

Nyt osaan jo pysähtyä nauttimaan seurastasi. Voisin kuunnella sinua vaikka koko päivän. Tai vaikka istua kanssasi hiljaisuudessa. Olla vain ja hengittää läsnäoloasi. Ihastuminen on kasvanut kiintymykseksi. Tunnen sinua kohtaan ihailua, halua ja suurta hellyyttä.

Minun kohdalla hänen vauhtinsa vain kiihtynyt vuosien saatossa. Saan vielä vähemmän sanantilaa, mitä ennen.

Olethan ymmärtäväinen. Hän on vain niin täpinöissään sinusta, ettei osaa rauhoittua.

En minä sillä mitään negatiivistä tarko

<3

Vierailija
12266/55805 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rakkaus ei aseta ehtoja tai yritä muuttaa ketään.

No kyllä mun ihastukseni ainakin tulisi muuttua jonkin verran, että pystyisin ihan rakastumaan asti. Eli tuo ei aivan pidä paikkaansa.

Niin eli et rakasta ehdoitta. Et myöskään tykkää ehdoitta. Ei toista voi muuttaa, itseään voi.

En tietenkään rakastu ehdoitta, sehän mun pointti oli. Rakkaus asettaa ehtoja tai yrittää muuttaa muita tai ei tapahdu. 

En siis tosiaan kysynyt mielipiteitä omasta jutustani vaan kommentoin aloitusväitettä. 

Et kuulosta terveeltä, kun olet rationaalisesti jo määritellyt ehtoja hänen muuttumiselleen, että pystyisit rakastumaan häneen, etkä edes tiedä, kiinnostaako häntä? Juu, oman elämänsä saa ehdoittaa ja tahdoittaa miten tahansa, mutta alkuperäinen lause "rakkaus ei aseta ehtoja", viittaa ihan täysin siihen, ettei me voida odottaa toisen muuttuvan sen takia, että rakastetaan häntä. Sivusta

Vierailija
12267/55805 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täydellinen päivä laiskotella ja haaveilla. Ja kun antaa itselleen siihen luvan, niin unelmia ja fantasioita pulppuaa niin, että poskia kuumottaa.

Vierailija
12268/55805 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, mutta paskaa käytöstä ja paskoja elämäntapoja ei pidä rakkauden varjolla sietää. 

Eri

Toisten on hyvä muistutella tätä itselleen, että lähteä saa aina, vaikka kuinka rakastaisi.

Vierailija
12269/55805 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näkisinpä itsekin jotain ihanaa eroottista unta ihastuksesta! Sen sijaan näin viime yönä unen jossa ystäväni siepattiin ihmiskauppaan. Olen joskus ihan hereillä ollessa kuumotellut hänen puolestaan tuollaista, joten varmaan jostain alitajuisesta huolesta tuli tuo uni. 

Miksi pelkäät, että ystäväsi siepattaisiin ihmiskaupatuksi? Onko hän riidoissa jonkun mafioson kanssa vai miten?

Jaa-a, en osaa varmaksi sanoa miksi näin. Muiden ystävien puolesta ei ole koskaan pelottanut. 

Vierailija
12270/55805 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päinvastoin olen erittäin terve.

1. Ei kukaan oleta, että aloitat minkäänlaista suhdetta kenenkään kanssa, vaikka rakastuisit. 

2. Jos puhutaan rakkaudesta mahdollisiin lapsiisi, vaaditko heitä muuttumaan, että pystyisit rakastamaan heitä.

3. Puhut myös munasta, siinä vaiheessa kun me puhutaan kanasta. Sinä saat edelleen ehdoittaa elämäsi ihan miten haluat, ei se rakkauteen liity.

Vierailija
12271/55805 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitahan irl-viesti, jos pyörähdät ketjussa.

Vierailija
12272/55805 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kyllä mun ihastukseni ainakin tulisi muuttua jonkin verran, että pystyisin ihan rakastumaan asti. Eli tuo ei aivan pidä paikkaansa.

Niin eli et rakasta ehdoitta. Et myöskään tykkää ehdoitta. Ei toista voi muuttaa, itseään voi.

En tietenkään rakastu ehdoitta, sehän mun pointti oli. Rakkaus asettaa ehtoja tai yrittää muuttaa muita tai ei tapahdu. 

En siis tosiaan kysynyt mielipiteitä omasta jutustani vaan kommentoin aloitusväitettä. 

Huomaa ettet ole koskaan syvästi ja aidosti rakastanut ketään. Kokenut todellista rakkautta. Rakkaus on toisen hyväksymistä sellaisena kuin on. Rakkaus an

Joo, en kyllä ikinä rakastuisi tuollaiseen. Olen pahoillani sun puolesta. Mitä rakastettavaa tuollaisessa tyypissä edes on?

Vierailija
12273/55805 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä hyväksyn ihastukseni tässä vaiheessa ihan kaikkineen.

Vierailija
12274/55805 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomaa ettet ole koskaan syvästi ja aidosti rakastanut ketään. Kokenut todellista rakkautta. Rakkaus on

En minä ole rakastunut häneen. Vaan rakastan häntä. Hyväksyn hänet sellaisena kuin on. Toki ei ole enää tuollainen. Tuskin koskaan enää rakastan niin syvästi ja ehdoitta ketään toista, että samat edellä mainitut asiat antaisin anteeksi saati katsoisin moista 😅 exältäni katson ihan mitä tahansa 😅

Vierailija
12275/55805 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi. Mitäs sinne kuuluu? Täällä on lämmintä keliä.

Vierailija
12276/55805 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on vuosisadan rakkaustarina, ainut ja todellinen... 🧡

Vierailija
12277/55805 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuomas 🧡😘

Vierailija
12278/55805 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän välillä on jotain ihan erikoislaatuista vetovoimaa mitä en ole koskaan kokenut kenenkään toisen kanssa. Ihastuin aluksi sun kauneuteen, mutta vuosien myötä olen rak

Vierailija
12279/55805 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita jokin tunniste, jonka vain sinä ja kaivattu tiedätte. 

Mun tunniste; seksisuhde ja mykkäkoulu 😅

Vierailija
12280/55805 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketä kiinnostaa teidän pillut ja kullit ei ketään! Lopettakaa niistä jauhaminen. 

Mua saattais kiinnostaa joidenkin pillut, mutta menen nyt nurkkaan häpeämään asiaa.

Sori.

No ehkä joltain vähän tyhmemmältä saat. Itseäni ei kiihota miehet jotka jauhaa tuollaisia edellä olevan tyyppisiä juttuja ja suhtautuu tuolla tavoin naisiin. Sellaisille sopii eri tyyppiset naiset. 

Mua ei ylipäätään kiinnosta miehet, jotka lähestyy seksi edellä. Hitto näitä on paljon ja antavat itsestään täysin vajaaälyisen käsityksen heti kättelyssä. Ilmeisesti joihinkin toimii, kun kerran niin yleistä retoriikkaa on, mutta ei voi kuin ihmetellä, että miten alas ne naiset itsensä oikein arvostaa. Miten joku voi ilahtua jostakin pe

Miten tuosta lauseesta saa käsityksen, että seksi edellä? Pillu on osa naista ja haluan kuitenkin kokonaisuuden, en vain osaa naisesta. Miettisitte joskus mitä sanoisitte, niin saattaisitte löytää älykkäämpää seuraa itsellenne.

Ketju on lukittu.