Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Ehkä vaan keksin taas ongelmia, jotta ei tarviis seurustella. Vois olla vapaa 😅
Vierailija kirjoitti:
Rakkaus ei aseta ehtoja tai yritä muuttaa ketään.
No kyllä mun ihastukseni ainakin tulisi muuttua jonkin verran, että pystyisin ihan rakastumaan asti. Eli tuo ei aivan pidä paikkaansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kyllä mun ihastukseni ainakin tulisi muuttua jonkin verran, että pystyisin ihan rakastumaan asti. Eli tuo ei aivan pidä paikkaansa.
Sitte ei ole oikea sulle. Next!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iäkkäämmille miehille käy. Sen sijaan Pillu ei löysty käytössä eikä iän mukana. Et ole sitä koskaan tosin saanut, joten miten voisitkaan tietää. 🥴
Jaa, joku tapariitelijä yrittää taas provoilla kykyjensä rajamailla taidokkaasti mm. neitsytläpällä. Joko olet yläkouluun päässyt?
Raskaudet ja synnytykset tekevät pilluun paljon muutoksia. Ei se alulle paneminen kullia juuri kuluta. Erektiohäiriöt eivät liity panemisen määrään vaan ovat verenkierron yms. sairauksien oireita. Joskus lääkkeiden sivuvaikutuksiakin. Mutta nekään eivät esim. kutista munaa, sinisellä pillerillä se on entisensä. Väljää toosaa ei lääkkeet korjaa.
Kokemusta on useammankin naisen verran tuosta muutoksesta.
Vika on korviesi välissä. Valitse siis synnyttämätön nainen, ei paneminen tai ikä itsessään levitä pillua. Kuka idiootti kyntä
Mitä ihmettä sönkötät ja keuhkoat? Rauhoitu, ota vaikka lääke ja pysy pois netistä tovi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä se johtuu, että en välttämättä olisi uskollinen tapaamalleni miehelle. Olen ja olen ollut poikkeuksetta, uskollinen. Se on vakaumukseen ja moraalikäsitykseen liittyvä asia. Nyt olen huomannut, että jos tietynlainen tyyppi osuisi kohdalle, pettäisin. Tai vaikka jos ex kaivattu, pyytäisi köllöttelemään kanssaan, (asiat juteltu ja kaikki ok) olisin heti valmis. En miettisi kahta kertaa.
Johtuu siitä että moraalisi on löystynyt matkan varrella?
No tämän kohdalla näin 😅 sitä juuri mietinkin, että jos olisin ex kaivattuni kanssa suhteessa, tai edes tapailisin häntä taas, olisin satavarmasti uskollinen hänelle. Ei tarviis tuota miettiä kahta kertaa. Sanoisin jyrkästi muille ei.
Jos tuntee, että kumppani/puoliso on kaikilla tavoin itselle oikea, ei juurikaan edes kiinnitä huomiota muihin miehiin/naisiin. Jos jollain osa-alueella on täyttymättömiä tarpeita, on ihastumiselle ihan eri tavalla tilaa ja näistä tunteista voi sitten seurata, tilanteesta ja ihastuksen kohteesta riippuen, pelkkiä fantasioita, uskottomuutta tai ero aiemmasta kumppanista.
Itse olin uskoton ex-puolisolle siinä vaiheessa, kun seksielämä oli täysin kuollut. Liiton ulkopuolinen suhde oli jo päättynyt, kun päätin exästä erota, mutta tuo suhde oli vahvistanut käsitystäni siitä, etten halua tyytyä seksittömään liittoon.
Yhtälailla kokemus henkisen yhteyden tai läheisyyden puuttesta voi johtaa uskottomuuteen.
Vierailija kirjoitti:
Mitä enemmän susta opin, sitä enemmän kiehdot. Hot damn!
Mitähän olet oppinut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin eli et rakasta ehdoitta. Et myöskään tykkää ehdoitta. Ei toista voi muuttaa, itseään voi.
Vierailija kirjoitti:
Olet kaunis ja seksikäs, mutta vain ikäiseksesi. Tietyt osat ulkonäössäsi ovat vähemmän viehättäviä. Miten sen nyt sanoisi. Etkä sinä oikein älylläkään loista. Siinäpä syitä, miksi mitään ei ole välillemme tullut, eikä tule.
Tarkenna, mitkä osat ulkonäössä? Laita myös naisen nimen etukirjain näkyviin, niin ei turhaan väärät naiset mieltänsä pahoita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä se johtuu, että en välttämättä olisi uskollinen tapaamalleni miehelle. Olen ja olen ollut poikkeuksetta, uskollinen. Se on vakaumukseen ja moraalikäsitykseen liittyvä asia. Nyt olen huomannut, että jos tietynlainen tyyppi osuisi kohdalle, pettäisin. Tai vaikka jos ex kaivattu, pyytäisi köllöttelemään kanssaan, (asiat juteltu ja kaikki ok) olisin heti valmis. En miettisi kahta kertaa.
Moraali on kuin pillu. Kumpikin väljistyy iän ja käytön myötä. Sivusta.
Pillu ei väljisty käytön myötä, päinvastoin orgasmit on sille pelkkää lihastreeniä ja siitä tulee vain tiukempi. Sivusta myös
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moraali on kuin pillu. Kumpikin väljistyy iän ja käytön myötä. Sivusta.
Kuin kulli joka lerpahtaa iän myötä. Sivu
Virhe. Kulli ei kulu käytössä vaan pysyy kunnossa. Eivät vertaudu keskenään.
Iän myötä nimenomaan kuluu. Pillu sen sijaan ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet kaunis ja seksikäs, mutta vain ikäiseksesi. Tietyt osat ulkonäössäsi ovat vähemmän viehättäviä. Miten sen nyt sanoisi. Etkä sinä oikein älylläkään loista. Siinäpä syitä, miksi mitään ei ole välillemme tullut, eikä tule.
Tarkenna, mitkä osat ulkonäössä? Laita myös naisen nimen etukirjain näkyviin, niin ei turhaan väärät naiset mieltänsä pahoita.
Mieluiten oma nimi näkyviin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitähän olet oppinut?
Välähdyksiä eri puolista vasta, but me likey!
Vierailija kirjoitti:
Näin sinusta unta. Olit pitkään läsnä siinä, mutta jossakin kohtaa olin kyydissäsi, siis ajoit. Olin takapenkillä ja katselit taustapeilistä ja hymyilit. Kolme muutakin perheenjäsentäni oli mukana. Siitä huolimatta katselit minua.
Aviomiehesi ja lapset?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tämän kohdalla näin 😅 sitä juuri mietinkin, että jos olisin ex kaivattuni kanssa suhteessa, tai edes tapailisin häntä taas, olisin satavarmasti uskollinen hänelle. Ei tarviis tuota miettiä kahta kertaa. Sanoisin jyrkästi muille ei.
Jos tuntee, että kumppani/puoliso on kaikilla tavoi
Joo, just näin minäkin arvelisin nyt tämän olevan 🤔 Kiitos kommentista, oivalsin muutaman asian, mistä saattaa kiikastaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitähän olet oppinut?
Kuten?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitte ei ole oikea sulle. Next!
En mä sitä kysynyt vaan totesin faktan, joka kumosi aiemman väitteen. Rakkaudessa todellakin voi ja josksu pitääkin olla ehtoja. Esimerkiksi huonoa käytöstä ei kuulu sietää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ette laita ohi vain? Itse ajattelen tällaisista, että ne eivät koske minua, koska: 1) en hengaa muuta kuin hyvien tyyppien kanssa 2) jos joku minusta näin sanoo, on todennäköisesti joku niistä epätoivoisista perässäroikkujista, jotka eivät kiinnosta hevon vatun vertaa, ovat ikäviä ihmisiä 3) tällaisten kommenttien läpi paistaa aina katkeruus. Ei kukaan tänne tulisi laittamaan tuollaista viestiä ihmiselle, joka ei olisi hänelle jollakin tapaa merkittävä. Ryhdistäytykää naiset, hyvä itsetunto se vasta on hottia! -nainen itsekin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin eli et rakasta ehdoitta. Et myöskään tykkää ehdoitta. Ei toista voi muuttaa, itseään voi.
En tietenkään rakastu ehdoitta, sehän mun pointti oli. Rakkaus asettaa ehtoja tai yrittää muuttaa muita tai ei tapahdu.
En siis tosiaan kysynyt mielipiteitä omasta jutustani vaan kommentoin aloitusväitettä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitähän olet oppinut?
Kuten?
No millasia puolia olet väläytellyt?
Ei, mutta paskaa käytöstä ja paskoja elämäntapoja ei pidä rakkauden varjolla sietää.
Eri