Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Tunteiden kuolettaminen sairastuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Rakastan sua. Vastoin kaikkea, olosuhteita, järkeä, mikä olisi sopivaa. En voi sille mitään. Rakastan sinua.
Näissä on ihaninta se, jos käykin tuuri ja tunne on molemminpuolinen. Siitä kehkeytyy kenties satumainen rakkaustarina. Ei mitään tavishommaa, ja sellainen jota varmasti osaa arvostaa lopun ikäänsä. Nimim. oma lehmä tukevasti ojassa.
Vierailija kirjoitti:
Millä tavalla? Suru pitää käsitellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Jos nyt lähtisit, kuinka kauan kestäisi, että olisit kaivattusi luona?
En tiedä. Ei aavistustakaan missä on ja kenen kanssa. Joskus ihastumiset päättyvät sydänsuruun.
Täällä olen ja mietin sinua.
Vierailija kirjoitti:
Tunteet sairastuttaa. Ikävät tunteet. Valvoin perjantai-lauantai välisen yön saamatta nukuttua. Puolison läsnäolo ahdisti. Tänään sitten taas tölväisi asiansa äkäisesti.
Minun vika, syy, minä olen huono jne. Kaikki tunteet kuuluu elämään. Mutta tätä ahdistuksen määrää en halua enää kokea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ite oot pipipää.
Toivottavasti väärä ei ominut. Se oli sille, joka on irlinä yrittänyt lähentyä vuosien saatossa ja ottanut taas yhteyttä.
Kirjoittelee sulle täällä?
Pimeässä ja kylmässä vuodenajassa on oma hohtonsa.
Raskaita juttuja täällä ja nyt haluan kepeää, joten kauniita unia.
Vierailija kirjoitti:
Tuttua puuhaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ite oot pipipää.
Toivottavasti väärä ei ominut. Se oli sille, joka on irlinä yrittänyt lähentyä vuosien saatossa ja ottanut taas yhteyttä.
Kirjoittelee sulle täällä?
Kyllä ajoittain. Mutta viime aikainen stalkkaus irlinä oli viimeinen niitti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakastan sua. Vastoin kaikkea, olosuhteita, järkeä, mikä olisi sopivaa. En voi sille mitään. Rakastan sinua.
Näissä on ihaninta se, jos käykin tuuri ja tunne on molemminpuolinen. Siitä kehkeytyy kenties satumainen rakkaustarina. Ei mitään tavishommaa, ja sellainen jota varmasti osaa arvostaa lopun ikäänsä. Nimim. oma lehmä tukevasti ojassa.
Pyydä naapuri auttamaan sen lehmän kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunteet sairastuttaa. Ikävät tunteet. Valvoin perjantai-lauantai välisen yön saamatta nukuttua. Puolison läsnäolo ahdisti. Tänään sitten taas tölväisi asiansa äkäisesti.
Minun vika, syy, minä olen huono jne. Kaikki tunteet kuuluu elämään. Mutta tätä ahdistuksen määrää en halua enää kokea.
😥
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Jos nyt lähtisit, kuinka kauan kestäisi, että olisit kaivattusi luona?
En tiedä. Ei aavistustakaan missä on ja kenen kanssa. Joskus ihastumiset päättyvät sydänsuruun.
Täällä olen ja mietin sinua.
Nämä osuu. Mitä mietit minusta? -ehkä sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kenelle? Onko molemminpuolista?
Pi:lle. En tiedä, en usko että on.
Onko huomenna taas orkku-maanantai? 😅
Vierailija kirjoitti:
Monenlaiset tunteet ja jutut voi lamaannuttaa, mutta ihmisen pitää jaksaa vaan taistella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Satumaista se olisi. Unelma.