Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Jos nyt lähtisit, kuinka kauan kestäisi, että olisit kaivattusi luona?
En tiedä. Ei aavistustakaan missä on ja kenen kanssa. Joskus ihastumiset päättyvät sydänsuruun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä oli nyt koko nimi nähtävillä.
https://www.iltalehti.fi/miehen-terveys/a/96c03ee1-2ad2-4944-be7a-70a8d…
Tässä pitäisi olla mainos-/tuotesijoittelu-/kaupallinen yhteistyö -varoitus
Ja minä olen törmännyt kyseiseen herraan Hausmyllyaikaan. Ei ole mukavia muistoja. Aikaan jolloin oltiin frendien kaa alaikäisiä.
Ihastumiset päättyy aina sydänsuruun.
Mun hahmotuskykyä on kehuttu viikonlopun aikana, joten kaivatulla ei olisi mitään hätää meitsin seurassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja minä olen törmännyt kyseiseen herraan Hausmyllyaikaan. Ei ole mukavia muistoja. Aikaan jolloin oltiin frendien kaa alaikäisiä.
ONko se Hausmyllystä?
Vierailija kirjoitti:
Mun hahmotuskykyä on kehuttu viikonlopun aikana, joten kaivatulla ei olisi mitään hätää meitsin seurassa.
Minä eksyn vain tutuissa paikoissa, kun liikennejärjestelyt on muuttuneet. Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Joskus onnelliseen liittoon. Toki sydänsuru tulee toiselle viimeistään kuoleman kautta, mutta ainakin toinen säästyy siltä. Ehkä dementia voi pelastaa siltäkin.
Rakastan sua. Vastoin kaikkea, olosuhteita, järkeä, mikä olisi sopivaa. En voi sille mitään. Rakastan sinua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ONko se Hausmyllystä?
On. Heidän laulaja oli.
Vierailija kirjoitti:
Siksi kannattaa kuolettaa tunteensa aina.
Vierailija kirjoitti:
Rakastan sua. Vastoin kaikkea, olosuhteita, järkeä, mikä olisi sopivaa. En voi sille mitään. Rakastan sinua.
Ihan pikkuisen tekisi mieli omia ja vastata #metoo. Mutta taidan silti investoida roponi rahapeleihin. Niissä on sentään jokin todennäköisyys voittaa.
Tai kannattaa tappaa ne tunteensa ja jatkaa vahvempana eteenpäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ONko se Hausmyllystä?
On. Heidän laulaja oli.
NImi ei sanonut mitään eikä ulkonäkö. Paremmin muistin sen mustatukkaisen.
Vierailija kirjoitti:
Tunteet eivät kysy lupaa, kun ne tulevat. Tsemppiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siksi kannattaa kuolettaa tunteensa aina.
Joo, pessimisti ei pety ja jos onnettomuus on valinta niin ei tarvi syyttää muita ja katkeroitua. Varma ja tasainen kurjuus voittaa hypekäyrän romahduksen, kun sen tietää ennalta. Sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Kenelle? Onko molemminpuolista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä eksyn vain tutuissa paikoissa, kun liikennejärjestelyt on muuttuneet. Sivusta
Anteeksi ohis sivusta, mutta kesällä eksyin tutussa keskussairaalassa pahan kerran kun siellä oli remontin tai jonkun takia paitsi osastot siirtyneet eri paikkoihin, myös keskeisille paikoille ja kulkuväylille rakennettu umpiseiniä. Aivan yhtäkkiä kadotin täysin orientaation enkä tunnistanut mitään enkä muistanut mistä tulin, koska pään sisäinen kartta vaan feilasi. Miksi tätä höpötän, ei liity enää mitenkään kaipaukseen. Olen kai yksinäinen höperö viimein minäkin, kuten ketjun jotkut lörpöttelijät.
Tarvitsin siihen sinut että näin ne valotkin enkä vaan varjoja.
Nehän onkin helppoja paikkoja, mistä osoituksena miljoonat ihmiset ovat sinne löytäneet ja pysyvät elossa. Kokeilepa jossain asunattomassa kairassa samaa.