Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Se tunne, kun saa pakit tyypiltä, josta ei ollut edes kiinnostunut.
😅😅
Vierailija kirjoitti:
Voi kun tietäisit, mitä toiveita minulla oli meistä. Ne toiveet ovat nyt lentäneet taivaan tuuliin. Vaikeita vuosia.
Voin sanoa samaa.
Vierailija kirjoitti:
Se tunne, kun somalimiehet tunkevat seuraan vaikken suostuisi koskemaan yhteenkään heistä edes pitkällä tikulla.
Kun ei kiinnosta niin seuraavaksi uhkaillaan syövällä ja kuolemalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketju on täynnä lukutaidottomia :D
Taitaa olla vain yksi ja sama, joka vastailee kaikkeen
Myönsitkö juuri rikoksesi? Hävytön.
Kyllä täällä kaikki erottaa sen, joka vastailee kaikkeen eikä ymmärrä lukemaansa
Kyllä täällä kaikki erottaa myös oman kaivattunsa, joka selkeästi kaipaamassa.
No en mä ainakaan ole koskaan luullut, että kaivattuni kävisi täällä, joten se niistä kaikista
Kummasti luulet jotain muuta silti.
Lopetahan
Ja sinähän et jankuttanut? Tämä nykyajan ihmisiä vaivaa. "En minä, vaan kaikki muut"
Vierailija kirjoitti:
Aiheutat voimakasta himoa.
Tiedän. Sinne vain jonon jatkoksi, jos et aloitetta tee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se tunne, kun somalimiehet tunkevat seuraan vaikken suostuisi koskemaan yhteenkään heistä edes pitkällä tikulla.
Rrrasisti
En jaksaisi jonottaa, minusta tulisi liian levoton prinsessa. Näppäränä tyttönä ottaisin puhelimen käyttöön ja soittaisin ehkäpä suoraan kohteeseen ja valehtelelisin jotakin jotta saisin haluamani. Call me maybe.
Anna mä kuihdun pois. Syysdepis.
Vierailija kirjoitti:
Terveisiä kaikille. Mitä kuuluu tänään juuri sinulle?
Kotimatkalla keikkatyöstä, ajattelen naista.
Onkohan muut huomannut minun ja ihastuksen kemian, vai mitä ne tänään virnuili kun oltiin samassa tilassa eikä kumpikaan edes puhuttu mitään!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elokuun kuljettiin aivan rajan tuntumassa. En tiedä, missä nyt oltaisiin, jos olisin uskaltanut. Olisitko sinä oikeasti ottanut sen askelen? Houkutus ei ole hävinnyt mihinkään. Olet kuuma hella, johon poltan näppini.
Mitään peruuttamatonta ei ole tapahtunut. Kaikki on edelleen auki. Pitäisi enää vain uskaltaa.
Niin. Helpommin sanottu kuin tehty.
Vierailija kirjoitti:
En jaksaisi jonottaa, minusta tulisi liian levoton prinsessa. Näppäränä tyttönä ottaisin puhelimen käyttöön ja soittaisin ehkäpä suoraan kohteeseen ja valehtelelisin jotakin jotta saisin haluamani. Call me maybe.
Valheella on lyhyet jäljet.
Sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Aiheutat voimakasta himoa.
Sinä voimakasta vaikeutta pysyä sinusta erossa.
Vierailija kirjoitti:
Anna mä kuihdun pois. Syysdepis.
Joo ei mitään ongelmaa. Ole hyvä vain. Toivottavasti nähdään vielä myöhemmin jonakin toisena vuodenaikana. Jos ei nähdä niin ei voi kuitenkaan mitään asialle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rrrasisti
No kelpaisiko sinulle?
Oletkohan alkanut ujostelemaan seuraani, kun nykyään katsot saman tien kengänkärkiäsi, kun olet moikannut.
Vierailija kirjoitti:
Miehet ei koe kaipuuta menneisyyden naisiin, paitsi jos on oikein puutteessa ja epätoivoinen eli mielenhäiriössä hetkellisesti.
Sun miehet eivät ole tainneet välittää sinusta koskaan aidosti. Kyllä minua kaivataan. Heidän puutteessa olemiset eivät minua kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muuta pois sieltä. Mulla sama kokemus. Sitten eräs Gambialainen mies tiedusteli olenko sinkku tai tunnenko sinkkuja, kun hänellä olisi kiinnostuneita ystäviä Gambiassa. Eikä karkuun päässyt, koska oli samassa työpaikassa harjoittelussa.
Kuulostaa ahdistelulta. Kertoisitko johdolle jos ois suomalainen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elokuun kuljettiin aivan rajan tuntumassa. En tiedä, missä nyt oltaisiin, jos olisin uskaltanut. Olisitko sinä oikeasti ottanut sen askelen? Houkutus ei ole hävinnyt mihinkään. Olet kuuma hella, johon poltan näppini.
Mitään peruuttamatonta ei ole tapahtunut. Kaikki on edelleen auki. Pitäisi enää vain uskaltaa.
Niin. Helpommin sanottu kuin tehty.
Joo niin ne sanoo. Sivusta.
Juu, näin mulle on kerrottu.