Tää Raamatun kohta on pelottava
”Ei jokainen, joka sanoo minulle: ’Herra, Herra’, pääse taivasten valtakuntaan; vaan se, joka tekee minun taivaallisen Isäni tahdon. Moni sanoo minulle sinä päivänä: ’Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja tehneet monia voimallisia tekoja?’ Ja silloin minä lausun heille julki: ’Minä en ole koskaan tuntenut teitä; menkää pois minun tyköni, te laittomuuden tekijät.’”
Pelkään Jumalaa ja pelkään joutuvani helvettiin. Kuinka päästä tästä pelosta yli?
Kommentit (9)
Lakkaa lukemasta liian pelottavia iltasatuja.
Ano anteeksi syntejäsi ja anna elämäsi Jeesukselle.
Jeesuksen oma käsky
Matt. 6:33
”Vaan etsikää ensin Jumalan valtakuntaa ja hänen vanhurskauttaan, niin myös kaikki tämä teille annetaan.”
Etsi siis.
Minäkin pelkäsin noin 14-vuotiaasta parikymppiseksi joka päivä. Olin liian herkkä enkä olisi saanut lukea Raamattua niin paljon. Se ei soveltunut täydellisyyteen pyrkivälle luonteelleni, koska olen aina vain etsinyt itsestäni virheitä ja korjattavaa. Ei auttanut vaikka kaikki sanoivat että Jumala on hyvä ja armollinen ja pelastaa. Kun en itse uskonut riittäväni. Olin jopa hetken psykiatrisessa hoidossa ocd:n, unettomuuden ja ahdistuneisuuden takia. Siinä ajatuskierrossa meni hukkaan monta vuotta tästä elämän lahjasta pelätessä. Vaikka mitään pahaa varsinaisesti en ollut kenellekään tehnyt. Nykyään onneksi mieli on tasaantunut ja uskon Jumalan armollisuuteen ja hyvyyteen. Minun ei tarvitse pelätä vaan voin keskittyä elämästä nauttimiseen ja siihen että yritän olla muille ystävällinen ja hyvä.
Tuo Raamatun kohta on kohdistettu ulkokultaisille. Ei uudistisyntyneille Jeesuksen seuraajille.
Tässä opetus karttaa harhaoppeja ja piispoja, jotka hokevat Herra Herra ja muuttavat Jumalan opetuksia korvasyyhyyn sopiviksi.
Se tarkoittaa aitoa hyvyyttä toisia kohtaan, ei ulkokultaisuutta. Mutta lahkoista irti. Ja usko sydämen valoon ja hyvään Jumalaan. Tai sitten on joku muu.
Pyydä syntejäsi anteeksi. Usko Herraan Jeesukseen, Hän on pyhällä verellään lunastanut sinunkin syntisi.
Jumalan siunausta kaikille.
Pakko tulla kertomaan teillekin. Menin äsken nettikauppaan ja yritin kirjoittaa että kristallilootus mutta kännykkä käänsi sanan automaattisesti että kristillinen ja siinä oli myös risti perässä. Tuli semmoinen olo että tämä oli merkki Jumalalta että ei oo mitään hätää. Ap
Turhaan pelkäät, elämä on ja kuolema pelastaa paratiisiin.