Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Ajoit tänään ohi eikö niin? Näin sivuprofiilisi, edes sen.
En kyllä ole huomannut kaivattua autosta käsin. Tai mistään käsin. Muutenkin olen useimmiten ajatuksissa ja napit/pro maxit korvilla. En välttämättä rekisteröi edes tärkeitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on vain yksi kaivattu, eikä uutta tule.
Kuka hän on?
Nainen. Hän saa luvan olla ensimmäinen ja ainut jota kaipaan ketjussa.
Naisen tuntomerkkejä?
Nää on taas näitä nn juttuja
En voi sua auttaa mutta pelastaa voin.
Kaikki on mennyt. Pahimmalta tuntuu se, että valittusi on se kuka on. En haluaisi nähdä sinua enää koskaan ja se olisi helposti toteutettavissa. Sattuu liikaa joka kerta. Joka kerta, kun vain vilaisenkin sinua, se rikkoo sisältäni vain lisää. Kuinka hölmö ihminen voikaan olla, ettei näe mitä silmien edessä tapahtuu? No, hyvin osasitte piilottaa niin kauan kuin se oli sinulle eduksi.
Peiton alle veisin ja siellä omaan universumiimme lentäisimme. Rakastan sinua, ei voi mitään. Nuku hyvin.
Ei hotelliin. Ootko nähny ohjelmia, joissa tutkitaan mitä siellä on. Sängyissä, kokolattiamatolla ja kylppärissä spermajäämää. Mutta likaisin on kaukosäädin. Olen ollut hotellissa, mutta noita olen väistellyt kengillä ja suojautumalla.
Parrakkaan kaa, samaan uneen sukelletaan. <3
Vierailija kirjoitti:
En voi sua auttaa mutta pelastaa voin.
Kenet?
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin myös tietää mitä eräälle kuuluu.
No kysy siltä.
Kotikaupungissa vietetty hotelliyö tuntuisi jotenkin typerältä, joten kysymys olisi enemmänkin siitä, minne haluaisin viedä hänet reissuun. Hyviä hotellejahan on kyllä kaikkialla.
Vierailija kirjoitti:
Kotikaupungissa vietetty hotelliyö tuntuisi jotenkin typerältä, joten kysymys olisi enemmänkin siitä, minne haluaisin viedä hänet reissuun. Hyviä hotellejahan on kyllä kaikkialla.
Minne veisit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta ei saa aviomiestä, muttei se tee minusta sitoutumiskammoista. Tiedostan vain realiteetit.
Sitoutumiskykyinen tapailumies olisi ihana! Eivät ihmiset ole jotain ohutta pahvia olevia kerttislautasia. Heitetään pois pikaisen käytön jälkeen.
Ei tunnu kelpaavan, olisin sellainen mies.
Jaahas, aika toivottaa omalle heebolle sikeitä unia. Aamulla vois myös yrittää nukkua pidempään. Öitä!
Vierailija kirjoitti:
En toivo kenenkään palstalaisen pariutuvan ikinä. Kaikki täällä olemme evolutiivista ylijäämäroskaa, joka karsiutuu geenipoolista. Erityisesti varattuna tai varattuja kaipaavien toivon pysyvän onnettomina elämänsä loppuun asti.
Täällä saa kaivata muitakin kuin ihastuksia.
Vierailija kirjoitti:
Kotikaupungissa tai lähikaupungissa vietetty hotelliyö on parasta luxusta! Reissaaminenkin on kyllä kivaa.
Toivon meidän pariutuvan, sinun ja minun, jokin kaunis päivä.
Vierailija kirjoitti:
Onko esto vielä voimassa?
Olen hyvin estoinen kaivatun seurassa. Vaikka oikeastihan olen todella seksuaalinen olento ja villi sängyssä.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä ihanalle ihastukselleni. Olis kiva halata sua. 🤗
J
💋
Naisen tuntomerkkejä?