Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Mulka on karvatupentulehdus.
Mulla krooninen keuhkoputkentulehdus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kotikaupungissa vietetty hotelliyö tuntuisi jotenkin typerältä, joten kysymys olisi enemmänkin siitä, minne haluaisin viedä hänet reissuun. Hyviä hotellejahan on kyllä kaikkialla.
Kotikaupungissa tai lähikaupungissa vietetty hotelliyö on parasta luxusta! Reissaaminenkin on kyllä kivaa.
Ok, itse en näe järkeä. Mun kotona on paljon viihtyisämpää 😅
Onko uima-allas ja ravintola?
Onko viihdetaiteilijoita?
Samalla kadulla vaikka kuinka paljon, valikoimakin paljon parempi kuin jossakin tietyssä hotellissa. Ei ne sielläkään sun huoneessa
Voep olla tai voep olla olemattakkii.
Kuinka vaan, mutta en siis tosiaan näkisi mitään järkeä maksaa hotelliyöstä omassa kotikaupungissa. Sä tietty teet miten ite tykkäät!
Kaipaan kaveriani K-miestä, jonka syntymäpäivä olisi ollut tänään. Kevyet mullat, liian aikaisin lähdit viime vuonna. On surullista ja hieman karmivaa, että seinälläsi jotkut kirjoittelevat onnentoivotuksia ja kuvittelevat sinun olevan yhä elossa. Niin vähän ihmiset ovat toistensa kanssa tekemisissä, että sitä voi olla kuolleena melkein vuoden, eivätkä kaikki tuttavat ja kaverit sitä tiedä. Sitten laittavat onnitteluja, kun algoritmi kehottaa tekemään niin. Some auttaa yhteydenpidossa mutta toisaalta sen välityksellä emme kohtaa ihmistä aidosti ja syvästi vaan näemme vain pinnan toisistamme. Satoja Fb-kavereita listalla.. kuinkahan moni heistä tälläkin hetkellä pohtii ns. lopullista ratkaisua muiden tietämättä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Copypasteeko tuo yksi tänne koko raamatun?
Toivon mukaan vain referoi parhaat palat.
🤣🤣
Hyvää yötä pikkuvaalealle. 🤗🧡 Näe kauniita unia. Sinä ajatuksissani ja sydämessäni. Halaus ja suukko.
Terv. risuleuka
Vierailija kirjoitti:
S, ö
Ö-mappi
Vierailija kirjoitti:
Silloin kun nähtiin viimeisimmän kerran, olit niin kovin hiljaa. Penni ajatuksistasi. Tai sentti. Se oli pikkasen piinaavaa kun vihdoinkin olit siinä etkä puhua pukahtanut.
Onko tästä kohtaamisesta aikaa noin kuukausi?
Vierailija kirjoitti:
Onko esto vielä voimassa?
Juu juu
Vierailija kirjoitti:
Tunnin muna 👋
Ei kiitos.
limakalvot on hyvä pitää ehjänä.
rikkoutuneet limakalvot päästävät taudinaiheuttajia ja viruksia/bakteereja tuhoamaan terveyttä.
ylilääkärin sanoin: terve limakalvo on turvaportti sairauksia vastaan. Muistakaa te, jotka jyystätte joka kolonne haavoille.hyi olkoon!
Pikagallup:
milloin viimeksi tuijottelit kaivattua silmiin?
Omenahotelliin pääsee vain omenavartaloiset! Eli sä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kunpa syksy tappaisi tunteet, joihin kukaan ei enää vastaa.
Juuri näin. Olisi vaan kuolleet jo 8v. sitten, niin ei olisi tarvinnut riutua.
Sinä sen sanoit. Riutumista jos mitä tää on ollut. T. Eri, mutta oletettavasti samassa tilanteessa kuin aloittaja
Enkä kyllä povaa tältäkään syksyltä unohdusta häneltä tai tunteilta :<
Vierailija kirjoitti:
Oliko hyvät treenit
Ihan ok, kesän paras etunojapunnerrustulos.
Vierailija kirjoitti:
Pikagallup:
En muista. Enkä halua muistella.
Vierailija kirjoitti:
Oliko hyvät treenit
Iha jees
Vierailija kirjoitti:
Pikagallup:
Liian kauan sitten. Mutta minkä sille mahtaa kun olen hitaastilämpeävää mutta nopeasti ihastuvaa sorttia. Ja mulla on norsun muisti.
Kauheaa mustaa huumoria, jätän nyt kuitenki sanomatta.