Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
En toivo kenenkään palstalaisen pariutuvan ikinä. Kaikki täällä olemme evolutiivista ylijäämäroskaa, joka karsiutuu geenipoolista. Erityisesti varattuna tai varattuja kaipaavien toivon pysyvän onnettomina elämänsä loppuun asti.
Terveiset etelän vetelille lopaalihin etelähän.
Vierailija kirjoitti:
Tekisi mieli kertoa kaikesta mitä on tapahtunut viimeisen kymmenen päivän aikana.
Älytöntä.
Ehkä oppimisen paikka olla varovaisempi.
Jotain mielenkiintoista tässä kaikessa silti on.
Kerro jotakin.
Kiitos kauniista sanoistanne kaipausketjuystävät!
-joppe-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on vain yksi kaivattu, eikä uutta tule.
Kuka hän on?
Nainen. Hän saa luvan olla ensimmäinen ja ainut jota kaipaan ketjussa.
Vierailija kirjoitti:
En uskaltanut katsoa sinua liian pitkään vaikka mieli olisi tehnyt.
Tänään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan sinua kovasti. Kaipaatko sinä vielä? En saa selvää näistä viesteistä.
T. Lempi
Kaipaan kyllä. Kaipaan, vaikka kaikki tämä tuntuukin välillä jotenkin epätodelliselta. Silti samalla liian vahvalta ollakseeen harhaa. Niin pienestä niin paljon. Olen ollut aika hissukseen täällä. Kiireitä ja sen sellaista. Vaikeuksiakin. Asioita jotka pitävät kiinni todellisuuden ankaruudessa. Silti mielessäni kuljet aina jotenkin mukana kaikessa, pienenä lämpimänä valon tuikkeena.
Mukava kuulla! 💗 Sinäkin epäilet? Miksi? Sinähän tiedät, että minä kaipaan sinua, minä en. Kiireet kai kertovat, että on sisältöä elämässä. Vaikeudet nekin, vaikkeivät helppoja. Elämä on ohut lanka, joka kerran katkeaa.
Olipa miten hölmöä t
Oletko soittanut sulle joskus?
Huomasit siis hänet minun kanssani? Odotan reaktiotasi, tänään tai ihan viimeistään huomenna. Hyvää yötä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En toivo kenenkään palstalaisen pariutuvan ikinä. Kaikki täällä olemme evolutiivista ylijäämäroskaa, joka karsiutuu geenipoolista. Erityisesti varattuna tai varattuja kaipaavien toivon pysyvän onnettomina elämänsä loppuun asti.
Eikös isolla osalla ole jo lapsia? Ei ne silloin ole mistään geenipoolista karsiutuneet. Älyllisesti tosi laiska kommentti sulta
Jos lapset ovat kaipaajavanhempaansa tulleet, niin eivät ole penaalin terävämpiä kyniä, joten se karsiutuminen tapahtuu viipeellä seuraavan polven aikana. Geenithän rappeutuvat jatkuvasti. Kun kopioitumista tapahtuu sukupolvi sukupolvelta, niin geenivirheiden määrä vain kasvaa - aivan kuten tietotekniikassakin. Jokainen sukupolvi on edeltäjäänsä rappeutuneempi, vaikka parantunut ravintotilanne ja elämän helpottuminen ovatkin saaneet monet luulemaan toisin. Vielä muutama sukupolvi lisää, niin ihmiset ovat niin sairaalloisia, että hyvä kun kävelemään pääsevät, ja kaikki ovat allergisia jollekin tai jotain nepsyjä.
Ajoit tänään ohi eikö niin? Näin sivuprofiilisi, edes sen.
Vierailija kirjoitti:
Copypasteeko tuo yksi tänne koko raamatun?
Toivon mukaan vain referoi parhaat palat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös isolla osalla ole jo lapsia? Ei ne silloin ole mistään geenipoolista karsiutuneet. Älyllisesti tosi laiska kommentti sulta
Jos lapset ovat kaipaajavanhempaansa tulleet, niin eivät ole penaalin terävämpiä kyniä, joten se karsiutuminen tapahtuu viipeellä seuraavan polven aikana. Geenithän rappeutuvat jatkuvasti. Kun kopioitumista tapahtuu sukupolvi sukupolvelta, niin geenivirheiden määrä vain kasvaa - aivan kuten tietotekniikassakin. Jokainen sukupolvi on edeltäjäänsä rappeutuneempi, vaikka parantunut ravintotilanne ja elämän helpottuminen ovatkin saaneet monet luul
Et siis ymmärrä evoluutiosta mitään, asia selvä!
Vierailija kirjoitti:
Et sä pysty mua auttamaan.
Toivottavasti joku muu sitten pystyy. <3
Vierailija kirjoitti:
Ketä?
Vierailija kirjoitti:
Tunnin muna 👋
Otan tämän.
Mitä muuta osaat kokata?
Vierailija kirjoitti: