Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisin woltata sinut! Mistähän sinut voisi tilata? Söisin saman tien, koska olen ollut nälässä ties kuinka kauan.
Sanot suoraan hänelle, että haluat. Ei uskalla naiset sanoa sellaisia.
Ai ei uskalla vai? Et tunne minua. Taisin kyllä uskalluksellani yllättää paitsi hänet, myös itseni. :D
Nainen sivusta
Minä en sanonut haluavani, mutta tunnustin ihastuneeni ja hetken kaikki oli ok.
Hetken? Mitä sitten tapahtui?
Olen masentunut trolli. Elämäniloni on ollut hukassa. En vain jaksa eikä huvita. Voisin kokonaan kadota, olenkin ollut jo taustajoukoissa enimmäkseen jo hetken ajan.
Vierailija kirjoitti:
Olen vähän trolli minäkin mutta täysin aito ihminen. Erotat minut siitä että minulla on aivot enkä loukkaa ihmisiä täälläkään työkseni.
Se joka itsensä ylentää hänet alennetaan..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua uskonnolliseen kotiin syntyneenä monesti hävettää ajatus, että luulevatko ihmiset minua tai lähipiiriäni samanlaisiksi hörhöiksi ja ihmisten piinaajiksi kuin nuo ketjun uskishullut ovat. Onneksi lähipiirini uskovat eivät ole tuollaisia. Silti en kerro kovin helpolla mitään itsestäni ja taustoistani juuri tuon vuoksi. Välttelin parhaani mukaan noita puolihulluja silloinkin, kun vielä itse moisiin piireihin kuuluin.
Ateistit on ihan yhtä sekaisin.
🍬🌿🦊
T. Agnostikko
Aina on mahdollisuus ettei kannata yleistää ihan kaikessa.
Hyvää yötä kaivatulle. Suihkun kautta selviämisasemalle.
🦊🌿🍬
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua uskonnolliseen kotiin syntyneenä monesti hävettää ajatus, että luulevatko ihmiset minua tai lähipiiriäni samanlaisiksi hörhöiksi ja ihmisten piinaajiksi kuin nuo ketjun uskishullut ovat. Onneksi lähipiirini uskovat eivät ole tuollaisia. Silti en kerro kovin helpolla mitään itsestäni ja taustoistani juuri tuon vuoksi. Välttelin parhaani mukaan noita puolihulluja silloinkin, kun vielä itse moisiin piireihin kuuluin.
🍬🌿🦊
T. Agnostikko
Olet oikeassa. Mulla on vaan huonoja kokemuksia ja tarve haastaa näkemyksiä.
🍬🌿🦊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen vähän trolli minäkin mutta täysin aito ihminen. Erotat minut siitä että minulla on aivot enkä loukkaa ihmisiä täälläkään työkseni.
Se joka itsensä ylentää hänet alennetaan..
Ei tarvitse edes ylentää niin kyllä poljetaan maan rakoon jos sikseen tulee. Nollalinja on tieni ollut aina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🍬🌿🦊
T. Agnostikko
Erona vain aggressiivisuus. Useimmat uskikset eivät ole aggressiivisia vaikka saarnaavatkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkohan Mangusti oikeasti therian🤔
Pukeutuu kotona pieneen mangustikarvapukuun ja sukeltelee sohvan koloihin piiloon pelottavia ääniä kuullessaan. Päästelee säksättäviä ääniä huomatessaan vaaran. Millainenhan sen häntä on🤔
Lol
Minä pukeudun päivittäin puuma-asuuni ja loikoilen sohvalla kuin ne aidot ja oikeat puussa: tassu ja leuka käsinojan päällä, välillä heilauttelen häntää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🍬🌿🦊
T. Agnostikko
Olet oikeassa. Mulla on vaan huonoja kokemuksia ja tarve haastaa näkemyksiä.
🍬🌿🦊
Ymmärrän tämän, itse ateistina olen enemmänkin suvaitsevainen ja tervejärkinen.
Onkohan vatvotulla mulle mitään asiaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🍬🌿🦊
T. Agnostikko
Olipa taas kommentti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisin woltata sinut! Mistähän sinut voisi tilata? Söisin saman tien, koska olen ollut nälässä ties kuinka kauan.
Sanot suoraan hänelle, että haluat. Ei uskalla naiset sanoa sellaisia.
Ai ei uskalla vai? Et tunne minua. Taisin kyllä uskalluksellani yllättää paitsi hänet, myös itseni. :D
Nainen sivusta
Minä en sanonut haluavani, mutta tunnustin ihastuneeni ja hetken kaikki oli ok.
Hetken? Mitä sitten tapahtui?
Sitä vuoristorataa.
Vierailija kirjoitti:
Galluppi:
Keitä palstalaisia haluaisit saattaa yhteen?
No en ketään, tietenkään, niillähän on omat kohteensa mielessä jo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voitko kertoa edes sen, että oletko lakannut kaipaamasta? Tiedän sitten lopettaa, jos niin on.
Olen täällä edelleen eli mitäs luulet sen tarkoittavan? nainen sivusta
Ei tarkoita mitään. Irl tarkoittaa ja vain irl.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🍬🌿🦊
T. Agnostikko
Niin ovatkin.
🦡🦔💕
T. Valdolainen (Mutta ei Valto, Matto tai Rainer, Dmitristä tai Kyöstistä puhumattakaan)
Vierailija kirjoitti:
Nuunuu. 💕
Kuka on Nuunuu?
Tervejärkinen. Olet vaatimatonkin.
🍬🌿🦊
T. Agnostikko