Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Hei, hei nyt taas mennään sivuraiteelle. Aivan sama onko oikea tai vasenkätinen.
Mammat ruotuun ja kaipaamaan. Höperöt..
Sä oot ainakin vasen
Vierailija kirjoitti:
Galluppi:
Keitä palstalaisia haluaisit saattaa yhteen?
Mies69tjsp saisi löytää vahvan naisen. Piposarulle joku yhtä sekava. Mangustille joku, joka näyttäisi hänelle oikeaa rakkautta. Kenellekään näistä en siis toivo kaipaamaansa, koska ovat epäsopivia. Muitakin ehkä on, mutta ei nyt jaksa muistaa.
Vierailija kirjoitti:
Nukuin pari tuntia.
Minä nukuin neljä. Olen kuumeessa.
Minulla on sanottu että on ihastuttu minuun siksi että olen erikoinen.
Jännää.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on vain yksi kaivattu, eikä uutta tule.
Kuka hän on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan sinua kovasti. Kaipaatko sinä vielä? En saa selvää näistä viesteistä.
T. Lempi
Kaipaan kyllä. Kaipaan, vaikka kaikki tämä tuntuukin välillä jotenkin epätodelliselta. Silti samalla liian vahvalta ollakseeen harhaa. Niin pienestä niin paljon. Olen ollut aika hissukseen täällä. Kiireitä ja sen sellaista. Vaikeuksiakin. Asioita jotka pitävät kiinni todellisuuden ankaruudessa. Silti mielessäni kuljet aina jotenkin mukana kaikessa, pienenä lämpimänä valon tuikkeena.
Mukava kuulla! 💗 Sinäkin epäilet? Miksi? Sinähän tiedät, että minä kaipaan sinua, minä en. Kiireet kai kertovat, että on sisältöä elämässä. Vaikeudet nekin, vaikkeivät helppoja. Elämä on ohut lanka, joka kerran katkeaa.
Olipa miten hölmöä tahansa, sinä olet minulle hyvin tärkeä. Toivon ku
Enpä sitä kyllä varsinaisesti tiedä. Ehkä olen eri muu ja ohi sivu.
Onkohan Mangusti oikeasti therian🤔
Pukeutuu kotona pieneen mangustikarvapukuun ja sukeltelee sohvan koloihin piiloon pelottavia ääniä kuullessaan. Päästelee säksättäviä ääniä huomatessaan vaaran. Millainenhan sen häntä on🤔
Vierailija kirjoitti:
Onkohan Mangusti oikeasti therian🤔
Pukeutuu kotona pieneen mangustikarvapukuun ja sukeltelee sohvan koloihin piiloon pelottavia ääniä kuullessaan. Päästelee säksättäviä ääniä huomatessaan vaaran. Millainenhan sen häntä on🤔
Lol
Vierailija kirjoitti:
Ketkä kaikki ovat lopettaneet kaipaamasta ja käyvät vain enää jäähdyttelemässä täällä?
Lueskelen ajankuluksi vain, olen käynyt täällä niin monta vuotta jo, etten näissä ihastumisten väleissä tai suhteiden aikanakaan osaa pysyä poissa. Tällä hetkellä en kaipaa ketään enkä ole suhteessa
Vierailija kirjoitti:
Galluppi:
Joppe on ihana. Toivon, että hän saa kaivattunsa.
Naiselta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Galluppi:
Joppe on ihana. Toivon, että hän saa kaivattunsa.
Naiselta
Vaikea sanoa, kun puolet tuntuvat olevan trolleja. Joppekin tuntuu olevan.
Jopelle toivoisin aitoa rakkautta. <3
Vierailija kirjoitti:
Galluppi:
Lempi ja Aarre
L ja T
risuleuka ja pikkuvaalea
Olen vähän trolli minäkin mutta täysin aito ihminen. Erotat minut siitä että minulla on aivot enkä loukkaa ihmisiä täälläkään työkseni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Galluppi:
Minä ja kaivattu varmaan, koska ollaan niin sitkeästi täällä viihdytty monesta poispyrky-yrityksestä huolimatta.
Vierailija kirjoitti:
Tunnen pariskunnan, jossa vain toinen vanhemmista on vasenkätinen, heillä useampi lapsi ja yli puolet vasenkätisiä. En kyllä tiedä juurikaan millä tavalla vasenkätisyys yleensä periytyy mutta tulipa mieleen vaan.
Resessiivisesti, se oikeakätinen vanhempi on siis ominaisuuden kantaja. Ei mitään omituista tossa, lukiotason bilsaa ja aiheenakin ketjussa täys off topic
Insinööri on nätti mutta varattu.