Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2

Vierailija
16.08.2024 |

Kaipuu se jatkuu vaan.

Kommentit (55805)

Vierailija
10721/55805 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki olisi valmiina; kauniina elettäväksi, kaunista katseltavaksi. Sinun pitäisi enää vain uskaltaa ja ottaa tämä tarjolla oleva. Lupaan ettet pettyisi.

Vierailija
10722/55805 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jepp. Karma!

En tiedä.

Ehkä sitten edellisten elämien karma sillä olen oikeasti aika hyvä ihminen eikä tämä ole reilua missään nimessä!

Ps. Ei ole edellisiä elämiä mutta aina ne nallekarkit eivät mene tasan. Tiedän tasan tarkkaan. Jaksamista sinullekin loppuelämäksi kohtalotoverilta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
10723/55805 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

💛

Vierailija
10724/55805 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satunnaisesti enää tulee käytyä täällä, nukahdankin jo ennen kymmentä. Tai sitten olen tullut vanhaksi/kuolemansairaaksi. Ehkä molempia, lopulta kumpaakin.

Vierailija
10725/55805 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnen pariskunnan, jossa vain toinen vanhemmista on vasenkätinen, heillä useampi lapsi ja yli puolet vasenkätisiä. En kyllä tiedä juurikaan millä tavalla vasenkätisyys yleensä periytyy mutta tulipa mieleen vaan.

Mulla kaksi lasta ja toinen on oikeakätinen. Vanhemmat vasen ja oikea. Ei se sillain periydy.

Vierailija
10726/55805 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jostain kumman syystä vasenkätiset miehet tekevät kontaktia minuun. Kolme viimeistä on vasenkätisiä.

Ei kun itseasiassa neljä viimeistä.

Tämä on niin outo juttu.

Kelasin sitä vasta nyt että A, P, I ja T ovat kaikki vasenkätisiä. Tosin varsinainen suhde oli vain yhden kanssa.

Mutta jos vasenkätisiä on noin 10-15% niin tämä on todella outo sattuma.

Kun ajattelet pidemmällä aikavälillä, osuuko tuohon 10-15%?

Nimenomaan lähemmällä aikavälillä oli näin outoja sattumia. Tosin välissä oli yksi oikeakätinen samakirjaiminen joka aiheutti varsinaisen tuhon.

(ja nyt kukaan ei ymmärrä yhtään mitään)

Vierailija
10727/55805 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos jotain tästä ketjusta opin niin sen ettei mulle ikinä uskovaista kiitos. Ei pahalla teitä uskovaisia kohtaan, mutta kaltaisenne löydätte keskuudestanne. Määritelköön teidän elämänne jumala, jeesus tai joku muu johon uskotte. Minä haluan ajatella ihan itse ja tehdä omat päätökseni minkään jeesuksen niihin puuttumatta. 

Jeesus antoi naiselle vallan valita ihan itse.

Jeesus on epäseksikkäin koskaan elänyt mies

Oletpa elänyt kauan!?

Vierailija
10728/55805 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jepp. Uskonnonvapaus ja uskonrauha. Uskonnonvapauden mukaan saamme uskoa Jeesukseen tai vaikka keijuihin tai olla uskomatta. 

Kyllä saa uskoa mihin haluaa kun kerran pystyy. 

Vierailija
10729/55805 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kaipasit minua? Mitä sinä halusit minusta?

Minkä sitä tunteilleen voi, ei siihen ole mitään yksiselitteistä syytä. En halunnut varsinaisesti yhtään mitään, kunhan fiilistelin keskenäni

Vierailija
10730/55805 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunnen pariskunnan, jossa vain toinen vanhemmista on vasenkätinen, heillä useampi lapsi ja yli puolet vasenkätisiä. En kyllä tiedä juurikaan millä tavalla vasenkätisyys yleensä periytyy mutta tulipa mieleen vaan.

Mulla kaksi lasta ja toinen on oikeakätinen. Vanhemmat vasen ja oikea. Ei se sillain periydy.

Vasenkätisyys saattaa tulla lapselle vaikka äidin isovanhempien sisarusten kautta.

Vierailija
10731/55805 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi olla olen itse ollut vasenkätinen lapsena, mutta pakotettu oikeakätiseksi. Jouduin käsillä tehtäviin testeihin niin vasemmalla tein ne paljon nopeammin ja tarkemmin. Yksi lapsistani on kaksikätinen eli tekee molemmilla käsillä vuorotellen. Joutui tutkimuksiinkin ja tulos oli, että ei vikaa ja tekee molemmilla käsillä yhtä hyvää jälkeä. On siis kaksikätinen. Kirjoittaessa vaihtaa välillä kättä toiseen ja teksti jatkuu. Ihan eri.

Vierailija
10732/55805 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ansaitset ihmisen, joka rakastaa sinua juuri sellaisena kuin olet.

Tiedän. Muuhun en suostu. 

Sivusta 

Vierailija
10733/55805 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

E naiselle terkut, saat apua ku laitat viestiä

Vierailija
10734/55805 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enää kaipaa. Silti eksyn tänne välillä. Ennen olin melkein joka ilta. Nyt on vain tyhjä olo ja turhautunut fiilis. Niin paljon hukkaan heitettyä aikaa ja tunteita ihmistä kohtaan, joka ei koskaan ollut kiinnostunut minusta millään tapaa. En halua enää katsoa häntä, en edes nähdä. Ei ole enää mitään hyviä fiiliksiä häntä kohtaan. Hän oli ja on ihminen, kenen toimintaa parisuhderintamalla en voi arvostaa. Arvostan yhden naisen miehiä, en sekoilijoita ja valehtelijoita ja pettäjiä.Sellainen on ex-kaivattuni. Onneksi en ollut osa tuota kuviota.

Vierailija
10735/55805 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saisko aitoa kaipausta?

Mitä on aito kaipaus? Voin tässä kirjoittaa ihastukselle, että olet sexy ja voimallinen hahmo, toivottavasti nähdään taas pian xD 

Tunnisteena vaikka se, että olemme molemmat aika näyttäviä ja hieman ehkä hankalia joskus joidenkin mielestä. 

Olkaa hyvä, siinä on terveiset JA tunniste! 

n-n?

Ei 

n/m sitten? 

Kyllä, mutta voisin laittaa vaikka pääni pantiksi ettei hän käy täällä 

Eikä tuosta edes tunnista silleen ulossulkevasti ketään.

Ei tietenkään tunnista. Tulkintakysymys, ei siinä edes lukenut varsinaisesti ulkonäöstä vaan olemuksesta, mutta olemme kyllä molemmat vahvasti esteetikkoja. 

Vierailija
10736/55805 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vasenkätisyys saattaa tulla lapselle vaikka äidin isovanhempien sisarusten kautta.

Ei sillain periydy. 

Vierailija
10737/55805 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin siis oon ajatellut, että vasenkätisyys olisi jotenkin väistyvä ominaisuus niin yllätyin kun tajusin, että tosiaan yli puolet lapsista perinyt. Mutta en tosiaan ole tutkinut asiaa.🙂

Vierailija
10738/55805 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hurmaava Tmies :) Kauniita unia.

Samoin. Keneltä?

Olisiko teemun kaipaajalta?

Ai, se on siis Heidiltä. Ei tainnut olla oikea Heidi tuo.

Vierailija
10739/55805 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä ihanalle ihastukselleni. Olis kiva halata sua. 🤗

J

Vierailija
10740/55805 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Satunnaisesti enää tulee käytyä täällä, nukahdankin jo ennen kymmentä. Tai sitten olen tullut vanhaksi/kuolemansairaaksi. Ehkä molempia, lopulta kumpaakin.

Toivottavasti ehitään suuteloida vielä kun huulia kykenet liikuttamaan...nyt alko kuulostamaan ihan miehen kirjottamalta mutta menkööt.

Ketju on lukittu.