Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä aiot?
Luen filosofiaa. Kollegat tulevat minut näkemään kirjat kourissa ja muistiinpanovälineet mukana. Alan kehittämään omaa hikikomoriuuden angstiuuden filosofiaa.
Mun pragmaattis-imaginaristinen otteeni olisi se, että elämän ongelmia voisi lähestyä piirtämällä mielikuvia asioista eli harjoittamalla oman tulkintani mukaan sitä mitä voisi nimittää empatiaksi. Kuinka saavutetaan yhteiskunnan tasolla onni tällä otteella johon uskoni olen laittanut? Sitä lähden selvittämään muun muassa muiden kysymysten ohella. 🤗
Ei kannata onnellisuutta tavoitella, tyytyväisyys riittää. Himot ja halut ovat lyhytjänteisen ihmisen tarpeita, pysyvyys kuten koti, työ ja perhe ovat tavoittelemisen arvoisia.
Olin joskus jonkun päivien ilo. Toivottavasti vieläkin.
Katselin sun niskakiharoita tänään. 🥰 Teki mieli koskea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä aiot?
Luen filosofiaa. Kollegat tulevat minut näkemään kirjat kourissa ja muistiinpanovälineet mukana. Alan kehittämään omaa hikikomoriuuden angstiuuden filosofiaa.
Mun pragmaattis-imaginaristinen otteeni olisi se, että elämän ongelmia voisi lähestyä piirtämällä mielikuvia asioista eli harjoittamalla oman tulkintani mukaan sitä mitä voisi nimittää empatiaksi. Kuinka saavutetaan yhteiskunnan tasolla onni tällä otteella johon uskoni olen laittanut? Sitä lähden selvittämään muun muassa muiden kysymysten ohella. 🤗
Ei kannata onnellisuutta tavoitella, tyytyväisyys riittää. Himot ja halut ovat lyhytjänteisen ihmisen tarpeita, pysyvyys kuten koti, työ ja perhe ovat tavoittelemisen arvoisia.
Paljon filosofian käsitteitä ja tutkimuskohteena olevia termejä. Kiitos annistasi. Annoit ajateltavaa! 🤔🙏🏻🧘🏻
Vierailija kirjoitti:
Ilman sua oon kuin Matti ilman Teppoa
Minä taas kuin kaksi ilman kolmatta. 🙃
Vierailija kirjoitti:
Edelleen olet.
Vierailija kirjoitti:
Minä kirjoittelin joskus jonkun olleen Ilonani. Viittasi kyllä nimeensä samalla. En muista enää pitkään aikaan kirjoitelleeni niin. Muutenkin muistot alkavat haalistua. Luonnollinen asia.
Vierailija kirjoitti:
Muistakaahan ottaa vitamiininne.
Kaivattu on ollut mun vitamiini ja tällä hetkellä kärsin puutostilasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ajattelet minusta, sinusta ja meistä nyt?
Ihan yhtä myyty edelleen. Se vaan on niin, rakas.
Oletko runomies?
Kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä kirjoittelin joskus jonkun olleen Ilonani. Viittasi kyllä nimeensä samalla. En muista enää pitkään aikaan kirjoitelleeni niin. Muutenkin muistot alkavat haalistua. Luonnollinen asia.
Oliko ihan eka nimi?
Hurmaava Tmies :) Halauksia iltaasi.
Vierailija kirjoitti:
Oot sellainen suffeli.
Nainen vai mies?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko ihan eka nimi?
Ei väliä enää tässä vaiheessa. Jos koskaan olikaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistakaahan ottaa vitamiininne.
Kaivattu on ollut mun vitamiini ja tällä hetkellä kärsin puutostilasta.
Mulla taas elämän eliksiiristä.
Sivusta
Kolme vuotta sitten kirjoitin kaivatulle viestin, missä kerroin hänen olevan ilo silmälle🙃
Eka, toka ja kolmas nimi. Siihen vielä lempi ja haukkumanimet päälle. Tottakai riippuu eniten omasta fiiliksestä miten haluan häntä kutsua. Tunteiden skaala on laaja. Tuleeko kaipaavat vai vihamieliset terveiset.
Vierailija kirjoitti:
Eka, toka ja kolmas nimi. Siihen vielä lempi ja haukkumanimet päälle. Tottakai riippuu eniten omasta fiiliksestä miten haluan häntä kutsua. Tunteiden skaala on laaja. Tuleeko kaipaavat vai vihamieliset terveiset.
Tämä ei liity tuohon yllä mainittuun nimen pohtimiseen. Eriltä.
Hyvä, rakkaani.