Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän petyin kun et muistanut minua. Olisit saanut punaisen sydämen takaisin.
En mä halua puhua tässä ilmapiirissä. En halua viitata sinuun millään tavoin, tässä ilmapiirissä.
En ymmärrä viestiäsi, tässä ilmapiirissä.
Täällä on hyvin sekavaa porukkaa liikenteessä ja en viittaa kaivattuun, koska sekopäät aktivoituvat siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaksi kaivattua
istui aidalla.
Silivati seilaa, silivati seilaa,
toinen lensi pois.Sulle jäi kuitenkin se toinen?
Niin, yhtä kaipaan enää.
Ketä? 😊
Vokaalinaista
Kukas se toinen kaivattu oli?
Ei sillä ole enää väliä. Meni jo.
Milloin kaipaus loppui?
Viikonloppu oli blaah. Töitä ja sosiaalista pakkopullaa ja sinänsä jees viihdettä mutta epäkiinnostavien asioiden ympäröimänä ja vähän puolipakolla vääntämistä himmaillen ja omituisia tunneristiriitoja. Ei varsinaisesti haittaisi vaikka viikonloppua ei koskaan olisi tapahtunut. Kauniin ja kiinnostavan ihmisen kohtasin, mutta sekin kaikki on jo valmiiksi määritelty toivottomaksi minkään suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti ei tulla näkemään enää loppuvuoden aikana. Joka kerran kun on nähty, on jäänyt pitkäksi aikaa v--utus päälle, kun muistan sun virnuilevan ilmeen.
Piditkö armeijassa iltahartauksia ja tarjoilit keksejä?
Vieläkö kaipaat vai loppuiko kaikki kauneus?
Vierailija kirjoitti:
Heidille ajatus sunnuntai-iltana! Valitettavasti se tulee tänne ja jää arvailujen varaan, tavoittaako se koskaan kohdettaan. Kuitenkin, ajatus olisi sanoiksi puettuna sellaisia sanoja, jotka saisivat sinut hyvälle mielelle juuri nyt, ja pitäisivät sinut hyvällä tuulella ja iloisella mielellä läpi koko elämäsi. Minä en nyt lähde kokeilemaan, mitä ne sanat voisivat olla, yritän tällä kertaa välittää vain ajatusta, sillä kommunikaatio on ihmisillä liian rajoittunutta, että voisimme aina täsmällisesti itseämme ilmaista. Ajatus on kuitenkin erittäin kaunis ja täynnä hyvää tahtoa, ilman mitään pyyntöä tai vaatimusta. Hyvää yötä ja mukavaa alkavaa viikkoa! Tässä hetkessä sinua ajattelin ja sinusta haaveilin.
Miksi et kirjoita tuota suoraan hänelle?
Päästän sinut pahasta. Sillä...Et halua enää yhtäkään viestiä tunnisteen kera etkä myöskään lukea kuinka mun viikonloppu on mennyt. Sen varmaan osaat päätellä muutenkin yhdestä kirjoituksestani tältä viikolta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaksi kaivattua
istui aidalla.
Niin, yhtä kaipaan enää.
Ketä? 😊
Vokaalinaista
Milloin kaipaus loppui?
Kuulustelulamppusi häikäisee silmiäni.
Vierailija kirjoitti:
Päästän sinut pahasta. Sillä...Et halua enää yhtäkään viestiä tunnisteen kera etkä myöskään lukea kuinka mun viikonloppu on mennyt. Sen varmaan osaat päätellä muutenkin yhdestä kirjoituksestani tältä viikolta.
Eilisestä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millaiset ovat mietteet nyt viikonlopusta?
Aivan ihana viikonloppu, en halua näin julkisella palstalla enempää kertoa jottei tunnisteta. Nyt rentoutuneena ja kivalla mielellä nukkumaan. Näkyyköhän aamulla tuttuja autoja? Ihan jänskättää.
Voipi näkyä. Hyvää yötä.🚁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaksi kaivattua
istui aidalla.
Niin, yhtä kaipaan enää.
Ketä? 😊
Vokaalinaista
Valo paljastaa paljon.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti viikonloppusi oli mitä mainioin. Mitä muuten juot, jos et kahvia?
Joskus ajattelin kaivattuni olevan täällä, mutta sittemmin olen ajatellut yhden vttupään olleen viestien takana. Tällaistakin sattuu.
Hyvää yötä kaikille ihmisille ja kansoille tasapuolisesti!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millaiset ovat mietteet pnyt viikonlopusta?
Oli tosi hauska viikonloppu, tykkään venetsialaisista juhlana
Onnekas, joka sellaista voi viettää!
Vesilasi kädessä ja kynttilä paloi pöydällä. Ulkona paukkui raketteja,meni hyvin koko ilta.
Unohdit kertoa sen tärkeimmän, eli että olet eri henkilö kuin se kenelle kommentoitiin. Itsellä meni ihan eri tavalla
Hyvää iltaa naiselle lounaaseen.
Voitko kertoa, onko kaikki ohi vai onko vielä mahdollisuutta sopia?
Hyvää yötä pikkuvaalealle. 🤗🧡 Kauniita unia. Halaus ja suukko.
Terv. risuleuka
Lensikö naimisiin?