Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
S:lle terkkuja. Ja sille toiselle sanoisin että edelleen voin tulla pitämään luennon köyhänä olemisesta jos et sitä itse osaa eli maksa velat jos niitä on.
Vierailija kirjoitti:
Millaiset ovat mietteet nyt viikonlopusta?
On ollut mukava viikonloppu. 💙
Olen hyvin voipunut. Tunnevuoristorata ei sovi rakastuneen tai syvää rakkautta potevan sydämelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli tosi hauska viikonloppu, tykkään venetsialaisista juhlana
Onnekas, joka sellaista voi viettää!
Miksei kuka tahansa voisi..?
Tarvitaan vesi ja veden ääri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
***** ******* 🤗
Nyt liippasi lähelle
Miten lähelle?
Osuuhan tuo moneenkin. :) sivusta
Vierailija kirjoitti:
Kiitos kysymästä, kiireinen ja työntäyteinen. Nyt hyvällä mielellä nukkumaan lämpimän suihkun jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Oli sinä, oli minä ja taivaanrannassa me. Oli lanka, joka kulki sydämestä sydämeen, oli sanat, jotka sitä pitkin kulkivat. Oli rakkaus, joka rintaa lämmitti ja roihu, joka kokkona paloi. Oli hellyys, ilo, lepo, levottomuus, oli toiveet, oli haaveet ja usko yhteiseen. Oli kaikki kaunis. Nyt on sinä, on minä ja horisontti, joka yöksi tummenee. Öinen itku, joka suree suruaan.
Tämä veti raavaan naisen hiljaiseksi. Kaunis.
Et minua kutsunut. Kumma juttu.
Kaivattu reagoi punaisella sydämellä. Lasketaanko se emojin lähettämiseksi?
Sitä on käytetty välillämme ennenkin. En tiedä, miten se pitäisi hänen osaltaan tulkita. Positiivinen merkki toki, mutta ehkä mahdollisesti kuitenkin vain ystävyyden merkeissä. Sekin on hieno asia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli tosi hauska viikonloppu, tykkään venetsialaisista juhlana
Onnekas, joka sellaista voi viettää!
Miksei kuka tahansa voisi..?
Tarvitaan vesi ja veden ääri.
No eihän se ole kuin liikkua sitten. Ei Suomen kaupungeissa missään tarvitse pitkälle mennä että vettä tulee vastaan
Vierailija kirjoitti:
Onhan tämä ollut keskimäärin ajan hukkaan heittämistä. No siivottu ja lenkkeily. Sinkkuna olisin mieluummin viikonloppuisin vaikka töissä kuin kotona maleksimassa. Työttömänä en ole edes otollisessa mielentilassa deittailulle tai suhteiluille, joten eipä tätä runsasta vapaa-aikaa tule niinkään käytettyä. Toisaalta näinköhän kukaan kunnollinen edes huolisi työtöntä. sivusta tod näk
Vierailija kirjoitti:
Perjantaina tapasin ystäviä, mutta muuten vesisade vähän pilasi muita juttuja. Sitä vettä tuli ihan riittävästi.
Vierailija kirjoitti:
Soittaisitpa
Kenelle soittaisin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kirjoita että kaipaan silti tiedät sen, en puhu ikävästä voit aistia sen. Lähetän kyyhkyni matkaan, mihin jäätiin se siitä jatkaa.
Miehelle vai naiselle?
m-n
En tiedä että kaipaat tai asiti ikävää, hyvin verhoat sen. Mihin käätiin siitä se jatkaa ja kyyhky ohi lentää ja liittyy muuttoparveihin.
Vähän petyin kun et muistanut minua. Olisit saanut punaisen sydämen takaisin.
Rakkaus ei lopu. Se jatkuu, koska sydän ei anna periksi. Itsepintaisesti se rakastaa. Ilman sinua se on onneton. Hyvää yötä.
Eka kirjain H ja viimeinen I