Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Hyvää lauantaita pikkuvaalealle. 🤗🧡 Toivottavasti sait nukuttua hyvin. Halaus ja suukko.
Terv. risuleuka
Hyvää lauantai päivää risuleualle. 🧡🤗 Valvoin aika myöhään, mut hyvin nukuin. Äsken vasta heräsin. Toivottavasti sinäkin nukuit, etkä valvonut koko yötä.
Terv. pikkuvaalea
Mustan kanssa sopii lähes kaikki mahdollinen. Nyt vain shoppailemaan.
Vierailija kirjoitti:
Huomenta sille, jolla oli alkuviikosta vaaleankeltainen ja oliivinvihreä yläosa.
Useammallakin oli, että huomenta vaan. 🙂 Varmasti sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Inhoan itseäni, koska en yrittänyt tarpeeksi silloin kun osoitit kiinnostusta(tai sitten tulkitsin sinua aivan väärin) ja annoin muiden olla esteenä(lähinnä se yksi). Olisi pitänyt katsoa ja kokeilla olitko kiinnostunut. Nyt on kaikki ohi, ja en enää edes voisi kuvitella sinua itselleni. Vaikka tulisit nyt sanomaan, etyä olet kiinnostunut niin en enää pystyisi. Hyvää elämää sinulle sen toisen kanssa.
Aika katkera kirjoitus. Jos joku osoittaa kiinnostusta sinua kohtaan - kannattaa tarttua tilaisuuteen tai jatkaa elämäänsä kuten ennenkin.
Huomenta Hinku ja Vinku,
toivoo Suursyömäri
Vierailija kirjoitti:
Hyvää huomenta näin sateiseen päivään!
Tehtävä: Mitä ajattelit tehdä tänään hyvinvointisi edistämiseksi?
Itse ajattelin käydä syvällisiä keskusteluja ystäväni kanssa 😊
Aamu alkaa pikasiivouksella ja sen jälkeen valmistautumista illan kulttuuripläjäykseen. Samalla nautin hyvästä seurasta.
Vierailija kirjoitti:
Aika katkera kirjoitus. Jos joku osoittaa kiinnostusta sinua kohtaan - kannattaa tarttua tilaisuuteen tai jatkaa elämäänsä kuten ennenkin.
Jos se kiinnostunut on varattu, ohitan sen, vaik olis kuin ihana. Ei toi mun viesti ollut. Sivusta vaan.
Yhden miehen Venetsialaiset tänään vai kutsutko minutkin illaksi?
Näin unta sinusta. Tulit meille töihin harjoittelijaksi. Uni yllätti koska en ole ajatellut sinua kunnolla saatikka nähnyt aikoihin. Unessakin ajattelin että olit muuttunut kovasti, mutta mukava olit edelleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää lauantaita pikkuvaalealle. 🤗🧡 Toivottavasti sait nukuttua hyvin. Halaus ja suukko.
Terv. risuleuka
Hyvää lauantai päivää risuleualle. 🧡🤗 Valvoin aika myöhään, mut hyvin nukuin. Äsken vasta heräsin. Toivottavasti sinäkin nukuit, etkä valvonut koko yötä.
Terv. pikkuvaalea
Hyvä kun nukuit hyvin. En valvonut koko yötä, mut päänsärky herätti aika aikaisin. Ajattelen sua ja se tuntuu hyvältä.
-risuleuka
Aattelen sua taaskin. Sinua joka eilenkin sait sydämeni.
Mä yritän kovasti olla aikuinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomenta sille, jolla oli alkuviikosta vaaleankeltainen ja oliivinvihreä yläosa.
Useammallakin oli, että huomenta vaan. 🙂 Varmasti sivusta.
Oli mies collegessa ja pikeepaidassa.
Viha ja kateus on vaikeita tunteita. Patoutunut viha sekä uuvuttaa että aiheuttaa mulle ihottumaa.
Kauppoihin on tullut muuten oliivinvihreää kauniissa sävyssä. Kaunis viininpunainen olisi myös hyvä, samaten oranssi ja okra.