Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Hyvää lauantaita pikkuvaalealle. 🤗🧡 Toivottavasti sait nukuttua hyvin. Halaus ja suukko.
Terv. risuleuka
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisinpa hänen nainen/vaimo/elämänkumppani ...taas ei vaan tuu itkulle loppua. Miten tästä voi ikinä selvitä. Ei pysty
Kenen vaimo haluaisit olla?
Miehen, ketä rakastan paljon.
Mikä estää teitä saamasta toisianne?
Vaimo.
Oletko puhunut miehelle, jos hän eroaisi vaimostaan ja aloittaisi elämän sun kanssa? Ilmeisesti kuitenkin rakastatte toisianne paljon.
Vierailija kirjoitti:
Inhoan itseäni, koska en yrittänyt tarpeeksi silloin kun osoitit kiinnostusta(tai sitten tulkitsin sinua aivan väärin) ja annoin muiden olla esteenä(lähinnä se yksi). Olisi pitänyt katsoa ja kokeilla olitko kiinnostunut. Nyt on kaikki ohi, ja en enää edes voisi kuvitella sinua itselleni. Vaikka tulisit nyt sanomaan, etyä olet kiinnostunut niin en enää pystyisi. Hyvää elämää sinulle sen toisen kanssa.
Tulkitsit kaiken oikein. En ole kiinnostunut muista kuin sinusta. Tule juttusille. Kaikki on mahdollista.
Vierailija kirjoitti:
Ei kukkia mulle töihin, otan ne vastaan kotiovellani. Ripaan voi jättää jos en vastaa haukkuihin haukuilla :)
Sama täällä. Kotiovi aukeaa aina kaivatulle. 😍
Mukavaa venetsialaisviikonloppua! Illalla voidaan nähdäkin hauskanpidon merkeissä, ihana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja minä tiedän, että sinä olet älykäs. Minä vain sanon, varmuuden vuoksi.
Sinä oot vielä älykkäämpi. Se on varmasti tärkeä osa miksi meillä on niin paljon kemiaa.
Great minds think alike 😉 - sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisinpa hänen nainen/vaimo/elämänkumppani ...taas ei vaan tuu itkulle loppua. Miten tästä voi ikinä selvitä. Ei pysty
Kenen vaimo haluaisit olla?
Miehen, ketä rakastan paljon.
Mikä estää teitä saamasta toisianne?
Vaimo.
Oletko puhunut miehelle, jos hän eroaisi vaimostaan ja aloittaisi elämän sun kanssa? Ilmeisesti kuitenkin rakastatte toisianne paljon.
No ei se käy 🤣
Mukavaa päivää ihanalle ihastukselleni 🤗
-joppe-
Vierailija kirjoitti:
On mullaki tunteet.
Mullakin oli.
Hyvää huomenta näin sateiseen päivään!
Tehtävä: Mitä ajattelit tehdä tänään hyvinvointisi edistämiseksi?
Itse ajattelin käydä syvällisiä keskusteluja ystäväni kanssa 😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja minä tiedän, että sinä olet älykäs. Minä vain sanon, varmuuden vuoksi.
Sinä oot vielä älykkäämpi. Se on varmasti tärkeä osa miksi meillä on niin paljon kemiaa.
Tämä on meilläkin yksi tärkeä yhdistävä tekijä. Lisäksi fyysinen vetovoima, samanlaiset kiinnostuksen kohteet ja ajatukset monista asioista. Ihmekös tuo siis, että kaipaan häntä niin paljon. Juuri nytkin.
sivusta
Vierailija kirjoitti:
On mullaki tunteet.
No eipä se estänyt sua, siis häntä, unohtamasta ja olla välittämättä siitä että mäkin olen tunteva olento. Siinä kun mietit omaa napaa ja vaimon napaa saattoi mua kohdella ihan miten huvittaa. Korjaan tekemiäsi henkisiä jälkiä vielä monta vuotta. Se ei näin kohta kolmenkympin puolivälissä ole kovin lupaava alusta pystyä johonkin jos vaikka joskus vielä tahtoisi perhettä perustaa. Olisipa tuo mies jättänyt mut kokonaan välistä. Ei tarvitsisi yrittää toipua ja olla tämmöinen rakkauden kehäraakki ja kokea hukanneensa nuoruutensa parhaat vuodet toisen hämmentäviin leikittelyihin.
Vihdoinkin kunnon sade, huomenta💕
Huomenta, kulta. Onko kaikki hyvin?
T. huolestunut elosalamoiden katselija
Vierailija kirjoitti:
Huomenta, kulta. Onko kaikki hyvin?
T. huolestunut elosalamoiden katselija
Huomenta, olosuhteisiin nähden kyllä.
T. Omituinen pallosalaman seuraaja.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää huomenta näin sateiseen päivään!
Tehtävä: Mitä ajattelit tehdä tänään hyvinvointisi edistämiseksi?
Itse ajattelin käydä syvällisiä keskusteluja ystäväni kanssa 😊
Niin minäkin käyn, ystävät ovat aina mukana ja peesaavat. 😊
Huomenta sille, jolla oli alkuviikosta vaaleankeltainen ja oliivinvihreä yläosa.
Mammat on lapsenkaltaisia. Huomenta...