Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Ja minä tiedän, että sinä olet älykäs. Minä vain sanon, varmuuden vuoksi.
Sinä oot vielä älykkäämpi. Se on varmasti tärkeä osa miksi meillä on niin paljon kemiaa.
Mä luotan suhun täysin kaikessa muussa paitsi mun sydämen suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä risuleuka. 🧡🤗Hyviä unia. Suukko ja halaus. Ajattelen sua. Laitoin kiitos viestin viikonlopun toivotuksistasi ( n. 21.06 ) mut se hävis samantien kuin tuhka tuuleen. Tässä nyt kotana ihan vaan katselen paralympialaisia ja mietin mitähän sulle kuuluu?
Terv. pikkuvaalea
Kiitos sinulle! Harmi, kun viesti katosi. Kotosalla tässä olen, sängyllä köllöttelen ja sua ajattelen. Taidan vielä katsoa löytyisikö youtubesta katsottavaa. Olet ihana! Halaus ja suukko.
Nuku hyvin.
-risuleuka
Toivottavasti löydät sieltä jotain kivaa katseltavaa, niin saat sitten hyvin nukuttua. Olisinpa vieressäsi köllöttelemässä!
- pikkuvaalea
Olisitpa vieressä. Katselisin sua, koskettaisinkin. Siinä vois nukkuminen unohtua.
-risuleuka
Vierailija kirjoitti:
Oikea kristitty ei voi erota, kun on Jumalan edessä ilmaissut tahtovansa rakastaa kuolemaan asti. Kirkon uskottavuus meni siinä vaiheessa, kun se alkoi vihkimään eronneita toiseen liittoon.
Ihminen on syntinen, mutta anteeksianto on kaikilla mahdollista. Mikään ei jää piiloon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luota minuun. Olen turvallinen.
Luottamus ansaitaan vain teoilla. Ja suoralla ja rehellisellä kommunikoinnilla.
Helppoa, mutta silti monelle erittäin vaikeaa.
Naiselta
Eikö puhelinsoitto, wa-viesti tai signal-viestintä ole suoraa ja rehellistä viestintää?
Se riippuu ihmisestä. En suosi puhelin suhteita😊
Mikä voima katseella. Miten ihanaa oli sua katsoa. Ja olisi yhä...Tänäänkin nielaisin, kun tulit ihanasti ajatuksiini ja hetkisen näystä nautin. Tietäisitpä. Kauniita unia, ihana. 🌼
Inhoan itseäni, koska en yrittänyt tarpeeksi silloin kun osoitit kiinnostusta(tai sitten tulkitsin sinua aivan väärin) ja annoin muiden olla esteenä(lähinnä se yksi). Olisi pitänyt katsoa ja kokeilla olitko kiinnostunut. Nyt on kaikki ohi, ja en enää edes voisi kuvitella sinua itselleni. Vaikka tulisit nyt sanomaan, etyä olet kiinnostunut niin en enää pystyisi. Hyvää elämää sinulle sen toisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Hyvän yön halaus kaivatulleni. Älä valvo koko yötä!
🧡
Vierailija kirjoitti:
Gn. Gn.
Genarit hukassa?
Ei kukkia mulle töihin, otan ne vastaan kotiovellani. Ripaan voi jättää jos en vastaa haukkuihin haukuilla :)
Lämmin ajatus miehelle. Hyviä öitä, missä oletkin. 🌟
Kyllä mä tiedän, että sulla on tai ainakin oli joku toinen :( Taitaa olla vielä täältä yhteisestä paikastamme </3
Nipsulle
Halein suukoin hyvää yötä rakas, kauniita unia 30 km ja rajain takana Auvoassa. Mieheltä. Huomiseen.
Tästä olen kyllä samaa mieltä. Oma ikätoveri pitää kolmea naista löysässä liekassa. lapsellista..