Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
OMG tuli kosketus ihastuksen kanssa :F
Congraz!
Vierailija kirjoitti:
Olisinpa hänen nainen/vaimo/elämänkumppani ...taas ei vaan tuu itkulle loppua. Miten tästä voi ikinä selvitä. Ei pysty
Kenen vaimo haluaisit olla?
Jumatsuka. Nyt iski salama jonnekin lähelle.
Optimikosteusmittari pimppiä varten 🤗💋
Vierailija kirjoitti:
L***u, iltakahvit? ;)
lissu?j
Elämä on selviytymistä päivästä toiseen, kaikenlaisia haasteita satelee ovista ja ikkunoista toistensa perään. Seksiä joskus ja jouluna. Onneks mun kaivattu ei kaipaa mua täällä ja luule että mulla on aktiivinen elämä makuuhuoneessa ja elo muutenkin jotenkin hohdokasta.
Vierailija kirjoitti:
Kulta, olisinpa luonasi. <3
Kenelle?
Vierailija kirjoitti:
Kuka nyt on väärä ja kuka oikea mihinkin tarkoitukseen. Elämässä on muutakin kuin seksiä.
On kyllä, mutta mulle ainakin seksi on hyvin tärkeä osa elämää. Kaivattuni olisi oikea siihen ja moneen muuhunkin tarkoitukseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
L***u, iltakahvit? ;)
lissu?j
Leenu?
Missäs olit eilen ja tänään?
Asuttiin ennen samassa kaupunginosassa mutta nyt puhumme puhelimessa. Pyydät mua sinne enkä jaksaisi tulla vaikka pidän sinusta todella paljon.
Voi kaivattu.
Kunpa oltais tavattu 15v sitten. Olisit ollut mun täydellinen kumppani. Montakohan kertaa ollaan lähes tavattu tuolloin. Katselin sun kuvaa ja en vaan pääse siitä että vaikutat niin tutulle ja turvalliselle.
Puistossa pelataan krokettia. Naisella on keltainen huppari ja ruutuhame.
Haluaisin pelata kaivattuni kanssa yatzzia, monopolia, alhambraa, huojuvaa tornia ja tehdä jonkin säädön joka olisi yllätys.
Vierailija kirjoitti:
Ilta on niin nuori.
Niin sinäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Congraz!
Oli kuumottavaa olla siinä ihan tyynenä vaan kun kehossa kiersi ihan hulluna semmonen UTSUMNNUTSUNNNNNN TSUMMMM TSUMMMMMM genitaaleilta vatsaan ja takaisin :S
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Congraz!
Oli kuumottavaa olla siinä ihan tyynenä vaan kun kehossa kiersi ihan hulluna semmonen UTSUMNNUTSUNNNNNN TSUMMMM TSUMMMMMM genitaaleilta vatsaan ja takaisin :S
Millainen kosketus?
Ja sitten on myös ihmisiä, joista tule ettei outo viba. Sellaisten kanssa ei halua olla missään tekemisissä. Joku ex työkaveri tms.