Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mammoille heti aamusta remmiä.
Noi sun jutut on vähän kuluneita jo. Kiertää kehää kuin rikkinäinen vinyyli.
Totuus ei pala tulessakaan.
Hyvää torstaipäivää pikkuvaalealle. 🤗🧡 Ajattelen ja ikävöin sua. Halaus ja suukko.
Terv. risuleuka
Blondit ei nyt näyttäneet taidemiehelle yhtään lämpenevän 🤔 Kuului vain räyh ja räks.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomenta Suomi.
Ei pyyhki hyvin.
Sen täältä palstalta tosiaan huomaa.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää torstaipäivää pikkuvaalealle. 🤗🧡 Ajattelen ja ikävöin sua. Halaus ja suukko.
Terv. risuleuka
Hyvää torstaita risuleualle. 🧡🤗 Minullakin on ikävä sua, siksi sua niin usein ajattelenkin. Suukko ja halaus.
Terv. pikkuvaalea
Hyväntuulisia terveisiä kaivatulleni. Kivaa ja mielenkiitoista päivää. Halaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaivattu vois vaan kumartaa muille ja pyllistää mulle. En panisi pahakseni. Muuten vaan.
Olet mahdoton. Panisit hyväksesi.
Se olisi paras lopputulema. Hyvääni hellisin.
Luuletko, että jaksan odottaa?
En luule mitään. Kuuntelen, jos haluat jotain sanoa. Vastaan kyllä myös. Jotenkin pitäisi saada suut auki. Ja housujen vetskarit/napit/tms.
Jälkimmäiset saa auki melko helposti elleivät ole jumittuneet. Suun avaaminen onkin sitten jo vaikeampi juttu vai mitä?
Mun suu aukeaa käskemällä *sano aaaa*
Alkaahan kaipuu helpottamaan viimenään. Päästän sut upee J-nainen jatkamaan elämääsi ilman mun ikävää. Hymyillää ku tavataa. M
Vierailija kirjoitti:
Alkaahan kaipuu helpottamaan viimenään. Päästän sut upee J-nainen jatkamaan elämääsi ilman mun ikävää. Hymyillää ku tavataa. M
Ei kai :( -jose
Sä et oo vieläkään kattonu sitä kuvaa 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaivattu vois vaan kumartaa muille ja pyllistää mulle. En panisi pahakseni. Muuten vaan.
Olet mahdoton. Panisit hyväksesi.
Se olisi paras lopputulema. Hyvääni hellisin.
Luuletko, että jaksan odottaa?
En luule mitään. Kuuntelen, jos haluat jotain sanoa. Vastaan kyllä myös. Jotenkin pitäisi saada suut auki. Ja housujen vetskarit/napit/tms.
Jälkimmäiset saa auki melko helposti elleivät ole jumittuneet. Suun avaaminen onkin sitten jo vaikeampi juttu vai mitä?
Nähtiinkö tänään?
Solu-Varjoutuja kirjoitti:
Jaa. Mun mielestä rekisteröityneille käyttäjille pitäisi olla mahdollista uudelleen postata virheellisesti poistetut kommentit. Olemme nähneet vaivaa kirjautuessamme tänne.
Voikko muokata tolle pääkallolle sydänsilmät, ois cool
Toivon kaikille iloa ja edes pieniä onnen hetkiä tähän päivään. 🍀
Tietyst toivoni eniten sinulle, mun kaivattuni. 🍀🍀
Vierailija kirjoitti:
Totuushan on, että vaikka mitä skeidaa jauhan tänne, tunteet on ja pysyy. Haaveilen vaikka mitä. Ajattelen todella paljon. Pohdin, pähkäilen ja palaan aina samaan ajatukseen hänestä. Ei voi unohtaa, vaikka mitä tekisi. Kaikki konstit käytetty ja lisää opiskellaan atm. Tämmöinen se oikea totuus. Noni tulipa tämäkin ulos nyt.
Mulla samat ajatukset täsmälleen. Yli 2 vuotta mennyt kun viimeksi edes muutama sana vaihdettu tai nähty, mielessä on ja pysyy.
Noi sun jutut on vähän kuluneita jo. Kiertää kehää kuin rikkinäinen vinyyli.