Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kaipuu se jatkuu vaan.
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä sä oot mä täällä hallusinoin juoksentelen käytävää kaikki on niin ikävää
kyselee Keko Salata
Joko sä hukkasit mun numeron? Eikö sekään jäänyt mieleen. Kaikella on kuitenkin tarkoitus. Nähdään rakkaani.
Ei jäänyt. Tarkoitus tai ei. Ei nähdä.
No ei ny sitte. Heippa.
Ei ei ja hei hei
Jäätkö aina roikkumaan? Asia tuli jo selväksi.
En nyt oikein ymmärrä kommenttiasi.
Poika älä lähe näihi leikkeihin. Mut kuuntele tää.
TIPPA x OFF THE BOOTH (S2)
Vierailija kirjoitti:
Onko muuten olemassa teoriaa, miksi ylemmän keskiluokan edustaja ihastuu palavasti alemman keskiluokan/työväenluokan edustajaan? Kaverille kävi noin.
Minuun on rakastuneet duunarit, luuserit, alkoholistit, narkkarit, koulutetut, ylikoulutetut, työnarkomaanit, julkkikset, toimihenkilöt, ylemmän asteen toimihenkilöt, toimitusjohtajat, miljonäärit ja mitä näitä nyt on.
Itse olen luuseri joka ei välitä rahasta piirun vertaa. Kyllä sinä siitä jonkun teorian keksit tuleville sukupolville.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vaan jaksa.
Sama
Minä jaksan kyllä. Kaipausta en, mutta muuten elän parasta aikaa. Kaikki on hyvin. Mutta nämä kylmenevät kelit alkavat väkisellä puskea mieleen, että miksi kukaan asuu Suomessa.
Vierailija kirjoitti:
En välttele. Olen vain toiveesi mukaan tavallinen työkaveri.
Työkaverit on vain työkavereita. Muut kaverit ovat muita kavereita. Niinhän se menee.
Markolle Merimaskuun.
Varmaan tulee olemaan vaikeaa mutta, pidä ittes miehenä.
Ämmästäs viis.
..... vaikka tulessa paistais.
Kesä loppuu lauantaina.
...josta tulikin mieleeni, että kohta 2/3 takana, ja kolmashan on sulle paras 🤗
Vierailija kirjoitti:
Onko muuten olemassa teoriaa, miksi ylemmän keskiluokan edustaja ihastuu palavasti alemman keskiluokan/työväenluokan edustajaan? Kaverille kävi noin.
On. Sen nimi on rakkaus.
Vierailija kirjoitti:
Markolle Merimaskuun.
Varmaan tulee olemaan vaikeaa mutta, pidä ittes miehenä.
Ämmästäs viis.
..... vaikka tulessa paistais.
Kesä loppuu lauantaina.
Oletkohan säälittävin ihminen, jota maa päällään kantaa. Voit sitä pohdiskella ja makustella peiliin katsoen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos meillä olis yksi päivä aikaa jutella rauhassa kahdestaan, niin mistä aiheista haluaisit puhua?
Haluaisin olla lähelläsi. Siinä juteltaisiin meistä, sinusta, minusta, menneestä, tulevasta, toiveista, luottamuksesta, peloista, siitä, mikä sinulle ja minulle on tärkeää. Esimerkiksi.
Eniten haluaisin olla lähellä.
Tämä olis kyllä kiva omia.
K
Oli A:lle
T. Lahja
Aarteelle? Lempi=Lahja?
Elämä on raskasta ja se etten päässy suo koskaan halaamaan, vaikka sydän meinas räjähtää pelkästä katseesta.
Vierailija kirjoitti:
Elämä on raskasta ja se etten päässy suo koskaan halaamaan, vaikka sydän meinas räjähtää pelkästä katseesta.
Minä puolestani pääsin kerran halaamaan, mutta pusu jäi saamatta. Se ainoastaan jää harmittamaan. Ja ehkä pari muutakin pikku juttua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millähän todennäköisyydellä.
Mitä?
Ei mitää.
Kukaan ei koskaan välittänyt musta. Nyt kun musta ei ole enää mitään jäljellä, ei tarvitse edes esittää välittävänsä.
Mulla olis niin paljon käyttämätöntä hellyyttä, halua, rakkautta - sen kaiken antaisin hänelle, jos vaan... Mutta.
Oli A:lle
T. Lahja