Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Semmoista ihan äkkiä kysyn, että saako sinut hakea omaksi?
Löytäjä saa pitää. 😉
Olen etsinyt sinua liian kaukaa
Etsinyt, miettinyt sun nimeä
Ja nyt varoittamatta edessäni seisot
Ilma väreilee, jo laskee pimeä.
Niitä täytyy testailla et kuka on se oikea
Beibi, beibi, PLIIIS. Voitaisko.
Haluisitteko lukea sanoituksii? Arvostella ja antaa ajatuksii niist?
Lähetän täs tämmöttist terveisii; junat kulkee Turkuun enkä jää koskaan kii mut älä lataa muhun muitakaan turhii odotuksii. Tälläsin jo lärviinkin tärpättii, täytyy kato olla persoonaa ja v i t u s t i vapauksii.
Nähdään.
Vierailija kirjoitti:
Mohikaani.
maha ikoni? ihana miko? aino kahmi? h iki omana? kani himoa? ihka omani? ihan komia? niko ahmia?
eiks noi vois laittaa ihan suora sanaisesti?
Vierailija kirjoitti:
Lähetän täs tämmöttist terveisii; junat kulkee Turkuun enkä jää koskaan kii mut älä lataa muhun muitakaan turhii odotuksii. Tälläsin jo lärviinkin tärpättii, täytyy kato olla persoonaa ja v i t u s t i vapauksii.
Nähdään.
Taidatte tarvita tunnin junan.
Vierailija kirjoitti:
Mohikaani.
The last one.
Vierailija kirjoitti:
Olet niin tyhmä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nähdään.
Taidatte tarvita tunnin junan.
Tuntihan riittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Löytäjä saa pitää. 😉
Olen etsinyt sinua liian kaukaa
Etsinyt, miettinyt sun nimeä
Ja nyt varoittamatta edessäni seisot
Ilma väreilee, jo laskee pimeä.
Niitä täytyy testailla et kuka on se oikea
Kyl. Pitää kyntää peltoa, ettei istuta perunoita huonoon maahan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet niin tyhmä
But my ass is epic.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Frendi just suositteli mulle valtsikkaa ja historiaa. En edes hahmota tarkkaan valtiotieteiden alaa mitä pitää sisällään. Historia paljon helpompi. 😯
Valtsikaan niin vaikea päästä, että jos et edes hahmota mitä se tarkoittaa, unohda
En ikinä sanoisi noin, jostain se on aina alettava. Kaikki on mahdollista. T. Valtsikan kokemusasiantuntija
Juu, vtm se minäkin olen, ja sillä just sanonkin, että jos ei ole mitään tuntumaa yhteiskuntatieteisiin niin aika kaukaa takarivistä lähtee sisäänpääsykisoihin mukaan. Tosi hyvätkin jää rannalle ruikuttamaan joka vuosi
Asiaa voi tosiaan ajatella niin monelta ka
Ei, vaan lannistava kantti ja kannustava kantti. Tuuppaan ajatella, että asiat ovat pikemminkin mahdollisia kuin että ne eivät olisi. Pääsithän sinäkin vaikka olet tuollainen jankuttaja. 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Frendi just suositteli mulle valtsikkaa ja historiaa. En edes hahmota tarkkaan valtiotieteiden alaa mitä pitää sisällään. Historia paljon helpompi. 😯
Valtsikaan niin vaikea päästä, että jos et edes hahmota mitä se tarkoittaa, unohda
En ikinä sanoisi noin, jostain se on aina alettava. Kaikki on mahdollista. T. Valtsikan kokemusasiantuntija
Juu, vtm se minäkin olen, ja sillä just sanonkin, että jos ei ole mitään tuntumaa yhteiskuntatieteisiin niin aika kaukaa takarivistä lähtee sisäänpääsykisoihin mukaan. Tosi hyvätkin jää rannalle ruikuttamaan joka vuosi
Asiaa voi tosiaan ajatella niin monelta ka
Eikä mensan jäsenyys
Juu, ehkäpä pysyn nyt siinä graafisen muotoilijan koulutuksen haaveilussa. Mun frendi ei ajatellut että en ole kovin innokas lukemaan paksuja laitoksia ja arvostan pikemminkin visuaalisuutta, luovuutta/mielikuvituksen käyttöä ja itseilmaisun vapautta. Eivätkö nuo nyt ole ihan taiteellisen alan peruselkeet ja arvot?
Mensalaiset vasta puupäistä sakkia onkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, vaan lannistava kantti ja kannustava kantti. Tuuppaan ajatella, että asiat ovat pikemminkin mahdollisia kuin että ne eivät olisi. Pääsithän sinäkin vaikka olet tuollainen jankuttaja. 😅
Sinähän tässä aloit jankuttaa ja vieläpä pelkältä fiilispohjalta. Faktat on faktoja
Vierailija kirjoitti:
Minä en uskalla näyttää välittäväni ihmisistä. Rakastuvat vielä hemmetti.
Joo, mun ei tarvi edes näyttää. Siis ihan sairasta.
Vierailija kirjoitti:
Mensalaiset vasta puupäistä sakkia onkin.
No just sanoin saman.
Vierailija kirjoitti:
Saa
Hellä hyvän yön halaus ihanalle ihastukselleni 🤗 Nuku hyvin.
-joppe-