Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2

Vierailija
16.08.2024 |

Kaipuu se jatkuu vaan.

Kommentit (55805)

Vierailija
6901/55805 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei vaan jaksa. 

Sama

Minä jaksan kyllä. Kaipausta en, mutta muuten elän parasta aikaa. Kaikki on hyvin. Mutta nämä kylmenevät kelit alkavat väkisellä puskea mieleen, että miksi kukaan asuu Suomessa.

Syy sen ihmettelyyn ei johdu ainoastaan keleistä. Eri

Vierailija
6902/55805 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Frendi just suositteli mulle valtsikkaa ja historiaa. En edes hahmota tarkkaan valtiotieteiden alaa mitä pitää sisällään. Historia paljon helpompi. 😯 

Valtsikaan niin vaikea päästä, että jos et edes hahmota mitä se tarkoittaa, unohda

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
6903/55805 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Frendi just suositteli mulle valtsikkaa ja historiaa. En edes hahmota tarkkaan valtiotieteiden alaa mitä pitää sisällään. Historia paljon helpompi. 😯 

Valtsikaan niin vaikea päästä, että jos et edes hahmota mitä se tarkoittaa, unohda

Teidän vaikea hahmottaa olevanne väärässä paikassa maailman turhimmalle keskustelulle.

Vierailija
6904/55805 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ikinä sanoisi noin, jostain se on aina alettava. Kaikki on mahdollista. T. Valtsikan kokemusasiantuntija

Vierailija
6905/55805 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo on vähän lannistava kommentti. Ei nuorella (?) ole pakko olla ajatusta, mitä ala tarkalleen on. Se selviää oikeastaan vasta alaa opiskellessa. Ei kannata tuollaisen kommentin perusteella ainakaan kaventaa valintamahdollisuuksiaan. Jos kiinnostaa, niin sinne vain! 

Vierailija
6906/55805 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en uskalla näyttää välittäväni ihmisistä. Rakastuvat vielä hemmetti.

Vierailija
6907/55805 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Historiaa kannattaa opiskella, saa elellä valtion rahoilla lopun elämäänsä.

Vierailija
6908/55805 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elämä on raskasta ja se etten päässy suo koskaan halaamaan, vaikka sydän meinas räjähtää pelkästä katseesta. 

Minä puolestani pääsin kerran halaamaan, mutta pusu jäi saamatta. Se ainoastaan jää harmittamaan. Ja ehkä pari muutakin pikku juttua.

Näähän on vasta alkuja? Miksi mennyt muoto?

Itellä plakkarissa sekä halaus että suukko tähän mennessä.

Vierailija
6909/55805 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en uskalla näyttää välittäväni ihmisistä. Rakastuvat vielä hemmetti.

Mikäs niissä rakastujissa on niin pahaa? Onko jonoksi asti? Tulevatko ovelta hakemaan? Etkö saa olla ikinä rauhassa?

Okei, näen ongelman tuossa. Ei tarvitse vastata.

Vierailija
6910/55805 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elämä on raskasta ja se etten päässy suo koskaan halaamaan, vaikka sydän meinas räjähtää pelkästä katseesta. 

Minä puolestani pääsin kerran halaamaan, mutta pusu jäi saamatta. Se ainoastaan jää harmittamaan. Ja ehkä pari muutakin pikku juttua.

Näähän on vasta alkuja? Miksi mennyt muoto?

Itellä plakkarissa sekä halaus että suukko tähän mennessä.

Koska en näe, että näkisimme enää. Ehkä koskaan. Ja ajatuksen kirjoittaminen itse asiassa vähän kouraisee sydämestä. Kai hän oli minulle aika tärkeä.

Vierailija
6911/55805 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitoskerrokseen nelosen miehelle terkut. Tuu jutteleen!?                        t. nelosesta.

Vierailija
6912/55805 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mohikaani. 

Vierailija
6913/55805 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ikinä sanoisi noin, jostain se on aina alettava. Kaikki on mahdollista. T. Valtsikan kokemusasiantuntija

Juu, vtm se minäkin olen, ja sillä just sanonkin, että jos ei ole mitään tuntumaa yhteiskuntatieteisiin niin aika kaukaa takarivistä lähtee sisäänpääsykisoihin mukaan. Tosi hyvätkin jää rannalle ruikuttamaan joka vuosi

Vierailija
6914/55805 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Semmoista ihan äkkiä kysyn, että saako sinut hakea omaksi?

Löytäjä saa pitää. 😉

Vierailija
6915/55805 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo on vähän lannistava kommentti. Ei nuorella (?) ole pakko olla ajatusta, mitä ala tarkalleen on. Se selviää oikeastaan vasta alaa opiskellessa. Ei kannata tuollaisen kommentin perusteella ainakaan kaventaa valintamahdollisuuksiaan. Jos kiinnostaa, niin sinne vain! 

Ei selviä alaa opiskellessa, kun ei pääse edes sisään, jollei ole todella hyvin hanskassa jo valintakokeessa. Valtsikaan on todella vaikea päästä, fakta

Vierailija
6916/55805 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu, vtm se minäkin olen, ja sillä just sanonkin, että jos ei ole mitään tuntumaa yhteiskuntatieteisiin niin aika kaukaa takarivistä lähtee sisäänpääsykisoihin mukaan. Tosi hyvätkin jää rannalle ruikuttamaan joka vuosi

Asiaa voi tosiaan ajatella niin monelta kantilta. 

Vierailija
6917/55805 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei selviä alaa opiskellessa, kun ei pääse edes sisään, jollei ole todella hyvin hanskassa jo valintakokeessa. Valtsikaan on todella vaikea päästä, fakta

Jep, mutta joku sinnekin aina pääsee. Nyt lopetan tän ohiksen. 

Vierailija
6918/55805 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti koulutus ei tehnyt teistä älykkäitä ihmisiä.

Vierailija
6919/55805 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On vain yksi kantti: sisäänpääsytilastot

Vierailija
6920/55805 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Semmoista ihan äkkiä kysyn, että saako sinut hakea omaksi?

Löytäjä saa pitää. 😉

Olen etsinyt sinua liian kaukaa

Etsinyt, miettinyt sun nimeä

Ja nyt varoittamatta edessäni seisot

Ilma väreilee, jo laskee pimeä.

Ketju on lukittu.