Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Hyvin käy, kun käymme käsikkäin. Sitä päivää odotan kuin kuuta nousevaa. Nuku hyvin, rakas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se oli kyllä paras saunayö.
Ai vaikka sauna oli kylmä?
Seura lämmitti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seura lämmitti.
Milloin tämä tapahtui?
Sivusta
Jos rehellisiä ollaan, niin jäi kaivatusta lopulta ikävä kuva. Juu, siltikin kaipaan. Ehkä olin kiintynyt häneen vähän liikaa ja hän senkuin tylytti. Minun sydän ei koskaan ymmärtänyt, miksi se oli sellainen.
No. Sen pituinen se.
Saan vieläkin ajoittain sellaisia kuluttavia, pohjalle vieviä kaipauskohtauksia sua kohtaan. Vaikka oon jo oppinut aika hyvin sulkemaan sut pois mielestäni. Vaikka on paljon muuta mielenkiintoista ja todellista elämässä mikä pitää kiireisenä. Silti kaipaan, ainakin sitä mun mielikuvitusversiota susta 💙
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seura lämmitti.
Milloin tämä tapahtui?
Sivusta
Vuosia sitten.
Hyvää yötä pikkuvaalealle. 🤗🧡 Näe kauniita unia. Tuntuu hyvälle olla ihastunut sinuun. Halaus ja suukko.
Terv. risuleuka
Vierailija kirjoitti:
Jos rehellisiä ollaan, niin jäi kaivatusta lopulta ikävä kuva. Juu, siltikin kaipaan. Ehkä olin kiintynyt häneen vähän liikaa ja hän senkuin tylytti. Minun sydän ei koskaan ymmärtänyt, miksi se oli sellainen.
No. Sen pituinen se.
Löydät paremman kyllä kun olet avoin ympäristöllesi.
Vierailija kirjoitti:
No. Sen pituinen se.
Tylyttikö aina vai lopuksi?
Vierailija kirjoitti:
Meinasin tänäänkin mennä vipuun mut sit luin täältä et vaan irl sanottu merkkaa. Ei mitään mulle siis. Gonatt.
No äläs nyt. Minä sen kirjoitin, vaikka kirjoitin muutakin ja tarkoitin mitä sanoin. Se vaan, ettei näillä palstajutuilla ole väliä, kun nämä voi olla mitä vaan. En ainakaan itse voi näiden perusteella tehdä mitään.
Vierailija kirjoitti:
No. Sen pituinen se.
Mieheltä naiselle vai toistepäin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En edes välitä tutustua nyt uusiin ihmisiin, haluaisin vain olla erään miehen kanssa hyvissä väleissä.
Mitäs teit kun ette oo väleissä?
En vaan jaksanut enää yrittää, kun toinen jätti viestit roikkumaan. Sivusta.
Ikävää tuollainen käytös.
Jäin miettimään paheitasi. Rööki olisi iso no-no.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No. Sen pituinen se.Tylyttikö aina vai lopuksi?
Tasaisin väliajoin ja lopuksi
Olen jo unohdellutkin välillä. Muistelen. Eteenpäin. Hyvää yötä.
Vierailija kirjoitti:
Jäin miettimään paheitasi. Rööki olisi iso no-no.
No on sulla huolet ja murheet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No. Sen pituinen se.Tylyttikö aina vai lopuksi?
Tasaisin väliajoin ja lopuksi
Miten tylytti?