Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2

Vierailija
16.08.2024 |

Kaipuu se jatkuu vaan.

Kommentit (55805)

Vierailija
6541/55805 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jäin miettimään paheitasi. Rööki olisi iso no-no.

Poltan epäsäännöllisesti, mutta se ei ole mikään tärkeä juttu. Voin olla polttamatta vuoden tai ikuisesti, jos on motivaatio. Sen suurempaa en keksi kuin kaivatun tahto. 

Ja alkaisit heti polttaa uudestaan jopa ketjussa, jos meille tulisi kinaa jostain tai jos en vastaisikaan jotain kuvittelemaasi ominaisuutta. Sivusta, miehelle.

Vierailija
6542/55805 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsiskin kaivatun kanssa saunomaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
6543/55805 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poltin tosa tosiaan pari wanhaa kunnon röllöö, mut lopetin kesällä taas. Aiemmin olin melkeen 3 vuotta polttamatta. Tuli vaan sellanen tilanne.

🦊🍬🌿

Vierailija
6544/55805 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vihaaksä mua?

Jos olet ärsyttävä stalkkerini, niin olet minulle täysin turha ihminen. Jos olet kaivattuni, niin en, vaikka varmaan olisi syytä. Viha on vahva sana. Itänaapurin johtajaa voisin ehkä kuvailla sillä sanalla.

Vierailija
6545/55805 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Atypical vs. Melancholic 

Vierailija
6546/55805 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vitsit, tuli mieleen tuosta tupakan poltosta, että aivan kuin olisin kerran ohi ajaessani nähnyt hänet kaverinsa kanssa huoltoaseman parkkipaikalla tupruttelemassa🤔 Ehkä se olikin hän

Vierailija
6547/55805 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vihaaksä mua?

Jonkin verran joo itseasiassa. Olit törkeä.

Vierailija
6548/55805 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnen kyllä täydellisen selkeästi, miten tämä kahden tuntevan välinen jännite pitää otteessaan. Tunnen kyllä senkin, että tämä voi päättyä hyvin tai hyvin huonosti. Enkä tahtoisi tämän päättyvän.

Miksi voi päättyä hyvin huonosti?

Vierailija
6549/55805 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvää yötä pikkuvaalealle. 🤗🧡 Näe kauniita unia. Tuntuu hyvälle olla ihastunut sinuun. Halaus ja suukko.

Terv. risuleuka

Hyvää yötä risuleuka. 🧡🤗 Hyviä unia. Tuntuu hyvälle käydä nukkumaan kun tietää, että olet olemassa siellä jossakin, ja ajattelet minua. Minäkin sinua. Suukko ja halaus. 

Terv. pikkuvaalea

Vierailija
6550/55805 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketju täynnä tinder porukkaa. Taso sen mukainen.

Vierailija
6551/55805 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saan vieläkin ajoittain sellaisia kuluttavia, pohjalle vieviä kaipauskohtauksia sua kohtaan. Vaikka oon jo oppinut aika hyvin sulkemaan sut pois mielestäni. Vaikka on paljon muuta mielenkiintoista ja todellista elämässä mikä pitää kiireisenä. Silti kaipaan, ainakin sitä mun mielikuvitusversiota susta 💙

Tämä oli hyvin sanottu.Minäkin kaipaan juuri sitä mielikuvitusversiota kaivatustani. En sitä, mitä hän todellisuudessa on. Miksi kaipaisin ihmistä, joka leikkii naisilla? Pettää ja valehtelee.

Vierailija
6552/55805 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi vitsit, tuli mieleen tuosta tupakan poltosta, että aivan kuin olisin kerran ohi ajaessani nähnyt hänet kaverinsa kanssa huoltoaseman parkkipaikalla tupruttelemassa🤔 Ehkä se olikin hän

Onks paha?

🌿🍬🦊

Vierailija
6553/55805 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedostamattani mä olen ilmeisesti ollut varsinainen sydänten särkijä nuoruudessani, sillä tänä ihmeellisenä kesänä mua on lähestytty menneisyydestä kolmesti. Kyseessä on ihastumisia joista en ole edes ollut tietoinen, ennen kuin kohtasin näitä menneisyyden ihmisiä kesällä. Nämä tunteiden paljastukset herätti hämmentyneitä fiiliksiä, kun muistan nuoruuden epävarmuuden ja tunteen etten kelpaa.

Samoja tunteita herätti mussa myös se menneisyyden haamu, jota olen jostain syystä kaivannut tänä kesänä poikkeuksellisen paljon.

Juhannus. Saari. Sokrunpala. Meri. Kirjeet. Helsinki. Ranska.

Kaipaan sua ja muistoa susta, silloin kun kesä maistuu sulta.

Vierailija
6554/55805 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä rannikolle pikkukaupunkiin naiselle.

Vierailija
6555/55805 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketju täynnä tinder porukkaa. Taso sen mukainen.

En oo koskaan ollu tinderissä😌🙂

Vierailija
6556/55805 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poltan ehkä n. 10 savuketta vuodessa. Mieluummin imisin 🍒 

Vierailija
6557/55805 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Atypical vs. Melancholic 

Näyttää ihan...tiedätte kyllä.

Vierailija
6558/55805 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

💖🌾 Hyvää yötä!

Vierailija
6559/55805 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Poltan epäsäännöllisesti, mutta se ei ole mikään tärkeä juttu. Voin olla polttamatta vuoden tai ikuisesti, jos on motivaatio. Sen suurempaa en keksi kuin kaivatun tahto. 

Ja alkaisit heti polttaa uudestaan jopa ketjussa, jos meille tulisi kinaa jostain tai jos en vastaisikaan jotain kuvittelemaasi ominaisuutta. Sivusta, miehelle.

No sivuun myös meni koska en ole ikinä polttanut ketjussa tai edes jokapäiväisesti. Tupakoitsijoita on kahta tyyppiä; nikotiiniaddikteja ja tapapolttajia. Olen jälkimmäinen. Addiktin tuntee siitä, että heti aamulla on poltettava ja vieroitusoireita tulee heti, jos on taukoa. Tupakointini liittyy lähinnä sosiaalisiin tilanteisiin ja tiettyihin rutiineihin, mutta kuten sanottua, ei se ole mikään juttu sen enempää kuin vaikkapa hampurilaisen syöminen. Tykkään siitä ja joissain tilanteissa tekee mieli ja se on satunnainen pahe tapana, mutta en ole riippuvainen siitä ja voin luopua hampurilaisista mielivaltaisen pitkäksi ajaksi. Varmaan iso osa suhtautuu samoin esim. alkoholiin. Sitä voi käyttää kohtuudella olematta alkoholisti. Toki ymmärrän että joku ei pidä edes kohtuukäyttöä suotavana, alkoholin, tupakan tai hampurilaisten. Mutta kaikki kohtuukäyttäjät eivät ole riippuvaisia ongelmakäyttäjiä ja silloin varmaan luopuminen hyvästä syystä onnistuu vaivatta. Ottamatta mitään moraalista kantaa mihinkään totesin vain oman kantani tupakkaan.

Vierailija
6560/55805 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenterveys kuuluu kaikille ja siksi siitä puhuminen kuntoutujan yhteydessä on mielestäni suotavaa. Sanon tämän kuntoutujana.

Ketju on lukittu.