Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajattelen, että tykkäät ja se viestisi silloin paljasti sen. Vaikka se olikin torjuva.
Millainen viesti?
"Toivottavasti et halua mitään "
Jäät jumimaan vaikka on noin selkeä viesti.
Melkoinen mielikuvitus oltava, jos tuosta päättelee tykkäämistä.
Ei vaan käytöksestään irl ja miten tuo oli ensimmäinen asia, jonka tavalliseen viestiin kommentoi. Kertoo, että on itse pyöritellyt jotain skenaarioita päässään.
Skenaariota jossa sun tykkääminen ahdistaa.
Hä?
Huomrnta. Onko kesäheinä Lahen suunnalta?
Päivystääkö Merimasku ?
Tarinoita tarjolla.
Yhdelle lähti....
Vierailija kirjoitti:
Huomrnta. Onko kesäheinä Lahen suunnalta?
Sorry aamuäreä murahdus.
Vierailija kirjoitti:
Öitä,( tolle yhdelle)
Kelle?
Huomenta ystävät kallihit. Nää on näitä aamuja.
Hyvää tiistaipäivää pikkuvaalealle. 🤗🧡 Kiitos eilisestä hyvän yön toivotuksesta ja anteeksi, kun en vastannut, olin nukahtanut. Halaus ja suukko. 💐
Terv. risuleuka
Ihan kiva huomata että olette kuitenkin paikalla ja näette viestejä. Iloa päiväänne! Niin kaunis ilmakin että uloshan on päästävä tänäänkin. Syksy pudottaa jo lehtiä.
Mitähän sitten. Niin muistaako joku sitä ohjelmaa jossa joku nainen välitti viestejä puhumattomilta sukulaisilta? Hän yritti auttaa ymmärtämään näitä puhumattomia ihmisiä.
Hän taiis kertoa että enkelit tuovat hänelle nämä ihmisten viestit koska he eivät itse pysty siis kertomaan näitä asioita. Se vaikutti mielenkiintoiselta ajatukselta.
Vierailija kirjoitti:
Hän taiis kertoa että enkelit tuovat hänelle nämä ihmisten viestit koska he eivät itse pysty siis kertomaan näitä asioita. Se vaikutti mielenkiintoiselta ajatukselta.
Sorry *taisi
Tämä on kaipaus ketju! Ei kenenkään ohiaiheiden Kysy ja vastaa -ketju.
Mitä tekisit tai vastaisit, jos laittaisin sulle viestiä WA:ssa, Signalissa tms.?
Vierailija kirjoitti:
Mitä tekisit tai vastaisit, jos laittaisin sulle viestiä WA:ssa, Signalissa tms.?
Moi! Mukava kuulla sinusta pitkästä aikaa :) *ja sitten toivottavasti jatkettaisiin jutustelua*
Hellän tai vaikka villin tarpeessa. Tule..
Vierailija kirjoitti:
Kysyisin että vieläkö sulla on se hieno vyö käytössä ja saiskos sen avata...
Onnistumisien määrä näin vuositasolla on huomatakseni pyöreät nolla. Ja siihen se jää, onhan se tietenkin häpeällistä edes yrittää yhtään mitään.
Skenaariota jossa sun tykkääminen ahdistaa.