Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Oon ajatellut sua paljon. Aatellut ja kaivannut. Haluaisin niin paljon syvemmälle suhun ja sut muhun. Syvemmälle meihin. Vaikka ihan uppeluksiin toviksi. Sitten voisi nousta vähän hengittelemään ja etsimään omaa yhteistä syvyyttä. Oot rakas. Nuku hyvin. Nähtäspä pian.
Vierailija kirjoitti:
Ilman kipinää ei synny liekkiä. Meillä on se kipinä.
Savun hälvettyä kipinöi jälleen.
Vierailija kirjoitti:
Olet syy ja seuraus.
Mihin?
Sulle unisuudelman lähetän, vaikken tiedä haluaisitko edes
Jeesus-koukku saa nyt vaihtua virkkuukoukkuihin. Hyvää syksyn jatkoa! 🍂🍁🖤
Vierailija kirjoitti:
Jaaha.
Turhaa minua syyllistät, joskus päivällä olen viimeksi viestiä laittanut😄
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Tarjoilisin yöpalan sänkyyn, jos olisit mun....
Naamatatuointi mies 💋
Vierailija kirjoitti:
Oon toivonut, että olisit salaa ollut yhtä kiinnostunut musta kun minä sinusta. Sussa on jotain sellaista mitä en ole kohdannut ja mietin voiko oikeasti olla yksipuolinen ajatus..
Toki olen ihan varma että sulle olisi ottajia, useita naisia muttet ehkä ole sitä itsekään tajunnut..
Haluaisin lopettaa sun miettimisen. Tällä hetkellä oma tilanne on sellainen, että kuitenkin mietin sua lisääntyvästi koko ajan ja se ajaa itsen hulluksi.
En mä sua vittuillakseni vilkuile.
Vierailija kirjoitti:
Yksikin kerta riittäisi koukkuun jäämiseen.
Juu, sitä sairasta koukkua en enää tarvitse. Vaikka kaivattua kieltämättä vähän tarvitsisin. Ministi.
Vierailija kirjoitti:
Tarvitaanko kipinävahti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajattelen, että tykkäät ja se viestisi silloin paljasti sen. Vaikka se olikin torjuva.
Millainen viesti?
"Toivottavasti et halua mitään "
Jäät jumimaan vaikka on noin selkeä viesti.
Melkoinen mielikuvitus oltava, jos tuosta päättelee tykkäämistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon toivonut, että olisit salaa ollut yhtä kiinnostunut musta kun minä sinusta. Sussa on jotain sellaista mitä en ole kohdannut ja mietin voiko oikeasti olla yksipuolinen ajatus..
Toki olen ihan varma että sulle olisi ottajia, useita naisia muttet ehkä ole sitä itsekään tajunnut..
Haluaisin lopettaa sun miettimisen. Tällä hetkellä oma tilanne on sellainen, että kuitenkin mietin sua lisääntyvästi koko ajan ja se ajaa itsen hulluksi.
Tai ylipäätään.. =)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarvitaanko kipinävahti?
Ei, mutta palovahti tarvitaan. Eri
Olisitpa ollut mukanani ulkoilullani, ikävä sinua nainen.
Mulla on ikävä sua. Vieläkin. <3 Mutta elämä menee eteenpäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensin ajattelin ehkä, että olet ehkä niitä jotka vilkuilee vähän kaikkia. Sitten muutin mieleni juteltuani kun tajusin, ettei ehkä olekaan ihan niin.
Vierailija kirjoitti:
Sulle unisuudelman lähetän, vaikken tiedä haluaisitko edes
Onko kieltänyt lähettämästä?
Jäät jumimaan vaikka on noin selkeä viesti.