Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Jakelle terkkuja
Nuttura?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisin syödä sinut. Sinä saat nälkäiseksi. Haittaako?
Eat @ the Y?
Nyt en ole varma, miten viestisi pitäisi tulkita.
Tuo on sanonta. Syödä (Y) tuolla
Jotakin tuollaista arvelinkin. Viesti oli miehelle.
Vierailija kirjoitti:
Minua ajattelee moni kun tulee.
Minua ei. Onneksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisin syödä sinut. Sinä saat nälkäiseksi. Haittaako?
Eat @ the Y?
Nyt en ole varma, miten viestisi pitäisi tulkita.
Tuo on sanonta. Syödä (Y) tuolla
\{!}/ perspektiivissä. Sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua ei. Onneksi.
Mistä sitä koskaan tietää.
Vierailija kirjoitti:
Oli mulla asiaakin...
Miksi et sitten puhu? Tai sanoita? Oletko sinä joku arvuuttajaa vastaava? Miksikä sellaista kutsuisi? Toteaja.... Joo. Toteaja joka arvoituksilla toteaa muttei ikinä sano suoraan.
Vierailija kirjoitti:
Jep. Naiset on hulluina joihinkin miehiin.
Ei voi tietää kuka mitäkin ajattelee, mutta minulla pyörii eroottiset kohtaukset mielessäni - pääosassa minä ja hän 🦢
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taidan muuttaa Lappiin. Siellä ei ole kuin poroja, sopuleita ja hampaattomia vanhoja ukkoja. Ei ole vaaraa, että menisi johonkin leuhkaan jätkään ihastumaan puutteessaan. Ja feromonihuuruissaan puhumaan mitä sattuu.
Kadun raskaasti. Miehille ei koskaan pidä tehdä aloitetta seksiin! Parempi ostaa sähköisiä leluja.
No, oliko ihan surkeaa seksiä vai miksi kadut?
Ei ollut mitään seksiä, mutta jätkällä nousi kusi päähän. Ymmärtäisin, jos olisi joku tikissä oleva komistus. Noh! Kerrankos sitä ihminen erehtyy!
Vierailija kirjoitti:
Ei voi tietää kuka mitäkin ajattelee, mutta minulla pyörii eroottiset kohtaukset mielessäni - pääosassa minä ja hän 🦢
Mikäs zoofiili sinä olet?
Päässä kuhisee, liikaa. Tarttisin maadoittajan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jakelle terkkuja
Nuttura?
Löytyy
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taidan muuttaa Lappiin. Siellä ei ole kuin poroja, sopuleita ja hampaattomia vanhoja ukkoja. Ei ole vaaraa, että menisi johonkin leuhkaan jätkään ihastumaan puutteessaan. Ja feromonihuuruissaan puhumaan mitä sattuu.
Kadun raskaasti. Miehille ei koskaan pidä tehdä aloitetta seksiin! Parempi ostaa sähköisiä leluja.
Ei ollut mitään seksiä, mutta jätkällä nousi kusi päähän. Ymmärtäisin, jos olisi joku tikissä oleva komistus. Noh! Kerrankos sitä ihminen erehtyy!
En voi omia tätä, koska olen tikissä oleva komistus. Pysyttelen kyllä kaukana myös naisista, etteivät vahingossakaan tee aloitetta, vaikka mieleni tekisikin. Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Eilen haaveilin susta hiukset auki😁
Ovatko hiuksesi yleensä kiinni?
Vierailija kirjoitti:
Ulkomailla jollakin on mennyt hämähäkki korvaan ja muninut sitä kautta aivoihin. Ei sinullakin tuosta kyse?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En voi omia tätä, koska olen tikissä oleva komistus. Pysyttelen kyllä kaukana myös naisista, etteivät vahingossakaan tee aloitetta, vaikka mieleni tekisikin. Sivusta
Saanko kysyä miksi pysyt kaukana?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ulkomailla jollakin on mennyt hämähäkki korvaan ja muninut sitä kautta aivoihin. Ei sinullakin tuosta kyse?
Entä sinulla? Olisiko ilkeä lapamato luikahtanut ryppyreäistä ja ottanut vallan.
Sait sentään muutakin kuin salmiakkia.