Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Me nähtiin. Tyyppi oli tosi vakavana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedä sitten vaikka olisi varattu tai ikisinkkuuden valinnut tai ei tykkäisikään minusta kun päästäisiin juttelemaan 😥
Tai kiinnostanut eri sukupuolesta kuin olet
No tämä jäi ottamatta huomioon! Niin monta epävarmuus tekijää mielettömän söpöliinin kohdalla :0
Tarvitsisin sut katkaseen stressin.
Vierailija kirjoitti:
Tarvitsisin sut katkaseen stressin.
Mikä aiheuttaa stressin?
Helsinki ja iso latte? Käytiin Stokkalla sen jälkeen.
Mulla oli tänään sellainen raitapaita kuin sulla tässä taannoin. Sulla ne raidat vaan oli punaiset.
Olis ihanaa jos tulisit, halaisit ja silittäisit
Vierailija kirjoitti:
Mielessä ollut intiimejä ajatuksia kaivatusta tässä puolen tunnin sisällä, joten jos oli jotain tuntemuksia niin tällä saattoi olla osuutta asiaan
Minä jo luulin, että peräpukamat vaivaa takapuolessa, mutta se olitkin sinä.
Millasta olis pussata, olla lusikassa, käsi kädessä, ylipäätään lähekkäin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielessä ollut intiimejä ajatuksia kaivatusta tässä puolen tunnin sisällä, joten jos oli jotain tuntemuksia niin tällä saattoi olla osuutta asiaan
Minä jo luulin, että peräpukamat vaivaa takapuolessa, mutta se olitkin sinä.
Onks sulla oikeesti pukamavaivaa? Kuulemma esimiehillä on sitä paljon, epäilevät istumatyötä ja liian suuria saappaita.
Mikä on tämä lusikkavillitys?
Olisko se lähekkäin olo sellaista, että tuntis olevansa lähellä toisen sielua
Vierailija kirjoitti:
Haaveita, haaveita...712
Vierailija kirjoitti:
Aina ei pysty suoraan silmiin katsomaan. Se on hyvin intiimiä. Lusikassa ollaan hyvin lähekkäin ilman katsekontaktia, herkistyy muut aistit. Se on jotenkin turvallinen asento.
Vierailija kirjoitti:
Näin tänään ihastuksen ja lääh miten komeana oli!
Ainahan minä olen!
Vierailija kirjoitti:
Olisko se lähekkäin olo sellaista, että tuntis olevansa lähellä toisen sielua
Olisi. Sitä se todellakin olisi ja sen tuntisi, sielumme värisisivät yhdessä. Ne olisivat riitasoinnussa mutta yhdessä ne kuulostaisivat hyvin kauniilta.
Enkä puhunu seksistä vaan tarkotin ihan lähekkäin olemista vaatteet päällä. Olla liki. Saada kokea toinen lähellä. Tankata läheisyyttä. Sillä vajetta on päässyt kertymään.
Vierailija kirjoitti:
Olis ihanaa jos tulisit, halaisit ja silittäisit
Mä toivon, että kun kaivattu joskus rakastuu, niin se on just joku sellainen nainen, joka hoivaa ja hellii ja kuuntelee sitä. Tarvitsisi ennemmin huolenpitäjän kuin huoltapidettävän, luulen.
Eikö nojatuoleissa aina ole?
sivust