Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Enkä puhunu seksistä vaan tarkotin ihan lähekkäin olemista vaatteet päällä. Olla liki. Saada kokea toinen lähellä. Tankata läheisyyttä. Sillä vajetta on päässyt kertymään.
Ah, tekisi niin gutaa.
-sivusta
Vierailija kirjoitti:
Mikä on tämä lusikkavillitys?
Saa suukotella toisen niskaa ja nuuskutella tukkaa. Yksiä ihanimpia juttuja mitä jonkun kanssa voi tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin tänään ihastuksen ja lääh miten komeana oli!
Ainahan minä olen!
No aina hän on joo, mutta tänään oli erityisen komeasti laitettu hiukset ja asu.
Sami Kurosen elämäkerta kutsuu, joten jätän kuvittelut sikseen. Sut on syrjäytetty! Sori 🤷🏻
Kelpaisi olla lähelläsi. Enpä muuta juuri nyt tarvitsisi. Ehkä et sinäkään.
T. Lahja
Kumpikin kommentti kertoo valinnoista vain, ei sen kummemmasta. Saattaahan se tärkein osa olla vaan eipä ainoa. :P
Vierailija kirjoitti:
Sami Kurosen elämäkerta kutsuu, joten jätän kuvittelut sikseen. Sut on syrjäytetty! Sori 🤷🏻
Haluaisitko että Kuronen tulisi kysymään sinulta yöllisten kirjalle runkkailuiden johdosta, sitä että mitäs täällä on yöllä oikein tapahtunut ja miksi ilmassa leijuu miehinen myskin tuoksu?
En koskaan ottaisi miestä joka lukee Sami Kurosen tarinoita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisitko että Kuronen tulisi kysymään sinulta yöllisten kirjalle runkkailuiden johdosta, sitä että mitäs täällä on yöllä oikein tapahtunut ja miksi ilmassa leijuu miehinen myskin tuoksu?
Olisko kunnon iltarovio jossain eräsaaressa?
Vierailija kirjoitti:
Kelpaisi olla lähelläsi. Enpä muuta juuri nyt tarvitsisi. Ehkä et sinäkään.
T. Lahja
<3
Vierailija kirjoitti:
Joo ei niin alas voi vajota 😁
Huivi,tanssit,laulut,jatkot.Siis kaunis kesäkuu meren lähellä.Terveisiä sinullekin. Satamaa katsoo ensi vuonna viimeistään?
Galluppi:
Ottaisin
🔼 Kurosen
🔽 TISsiläisen
Siellä on ainainen itku ja hammasten kiristys.
Vierailija kirjoitti:
Kumpikin kommentti kertoo valinnoista vain, ei sen kummemmasta. Saattaahan se tärkein osa olla vaan eipä ainoa. :P
Mihin tämä on vastine?
Likainen pytty kaipaa puhdistajaa, nopeasti kiitos. En itse nyt jaksa.🚽
Vierailija kirjoitti:
Kuka edes on joku sami kuronen? Tosissani kysyn
Pusu mun T.