Lunta tulvillaan on raikas talvisää
Kommentit (64)
Saisi olla jo nyt se yksi ainoa vuodenaika Suomessa, talvi, mutta vielä saa odottaa ainakin vuosisadan.
Ylös Suomen pojat nuoret
Ulos sukset survaiskaa!
Taitaa olla mun elämäni pisimpiä talvia tämä nyt meneillään oleva. Hoh hoijaa.
Rati riti ralla, tuli talvihalla
Kuuraparta tuiskutukka
Lumiviitta, harmaasukka
Pakkanen, siitä suomalaiset tykkää
Vierailija kirjoitti:
Lyhytpä on ihmisen muisti - kesä 2023 lämpeni vasta juhannusviikolla ja sitten sitä lämmää piisasikin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lyhytpä on ihmisen muisti - kesä 2023 lämpeni vasta juhannusviikolla ja sitten sitä lämmää piisasikin.
Niin 2 viikkoa. Viime vuoden kesä kesti Helsingissä vain 2 viikkoa. Heinäkuun alusta asti satoi ja oli koleaa ja pysyvä lumi tuli jo lokakuussa.
Sun muistissa on jotain vikaa nyt.
Kevättä kestää vain neljännes vuotta
Riennä siis joukkohon riemuitsevain
Turussa oli viime kesänä hellepäiviä vain kesäkuussa. Loppu kesästä oli sateista, pilvistä ja viileää. Pahaa pelkään että tämä kesä on vielä lyhyempi.
Vierailija kirjoitti:
Taas leivoset ilmassa leikkiä lyö..
Ei ne ole vielä edes tulleet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin 2 viikkoa. Viime vuoden kesä kesti Helsingissä vain 2 viikkoa. Heinäkuun alusta asti satoi ja oli koleaa ja pysyvä lumi tuli jo lokakuussa.
Elämää on muuallakin kuin Hesassa. Tulisit tänne Keski-Suomeen jossa kesät ovat kesiä ja punaposkiset naiset nauravaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elämää on muuallakin kuin Hesassa. Tulisit tänne Keski-Suomeen jossa kesät ovat kesiä ja punaposkiset naiset nauravaisia.
En tuu. Just muutin sieltä pois enkä takaisin tule.
Suomi on muutenkin jo taloudellisessa suossa, mutta jos kasvukausi jää kauhean lyhyeksi tänä vuonna tai on kesäajallakin epäsuotuisten säiden armolla, niin tulee kyllä laiha vuosi tai jopa useampi laiha vuosi. Kohta 500g mansikoita maksaa 10 euroa. Enpä lainkaan ihmettelisi.
Finland is winter wonderland. Ympäri vuoden.
Miks leivo lennät Suomehen niin varhain kevähällä,
et viihdy lintu riemuinen sä maalla lämpimällä?
Kylläpä on ilmasto tosiaan lämmennyt. Mites me ollenkaan enää kestetään tätä kuumuutta. Haistakaa vttu..
Voi voi. Onkohan pakko kaivaa talvikengät kuitenkin esille?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ne ole vielä edes tulleet.
Etelä-Suomessa on jo peipposiakin.