Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kaipuu se jatkuu vaan.
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Tiedän, miten sinut saa rauhoittumaan. Katsomalla sinua lempeästi hymyillen, mutta sitä on vaikea etänä tehdä.
🥺🥺🥺🥺
Kulta!
Minä en kiukuttele kuin tosi harvoin ja mielestäni aiheesta. Asioita ja niiden eri puolia voi myös ymmärtää ja toisen näkökohtia. Itse taas saan kiukuttelua mitättömistä asioista. Oikeastaan tyhjästä. Mitäs menin askartelemaan paskartelemaan joulujuttuja, kun olisi ollut jotain järkevääkin tekemistä. Ehkä se sohvalla koko päivän telkkua möllöttävä olisi itse voinut tehdä jotain muuta. Enpä maininnut. Mutta hänpä mainitsi.
Vierailija kirjoitti:
Sori jos etenen sun mielestä liian hitaasti.
Oon kyllä aika kärsimätön näissä asioissa mutta saat anteeksi. Hyvän asian eteen kannattaa taistella 🤍🥰😍
🤍🤍🤍💙💙💙💙💙
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaihdoin eilen kaivattuni (n, 41 v.) kanssa useamman viestin. Tajuaakohan hän, kuinka onnelliseksi hän minut sillä teki? Vieläkin vähän leijun ilmassa.
t. kummelin lainaaja
Ei tajua, jos hän on töissä sihteeriopistossa.
Puhut kokemuksesta?
Mä en osaa kertoo sitä sulle kuinka paljon pidän susta. Ja se särkee mun sydämen, että sä et tunnu sitä ymmärtävän. Ehkä et koe tarpeelliseksi yrittää, tai en ole mielestäsi vaivan arvoinen? Olen murskana. Kaikkea hyvää sinulle.
Vierailija kirjoitti:
Kuulisinpa edes joskus hänen äänensä. Enpä usko, että niin tapahtuisi enää.
Älä luovuta ystävä, konsaan ei tiedä mitä voi tapahtua tai tapahtuu. Toivottavasti saatte välinne toimimaan.
Ystävällinen tuntematon sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Kestäisin paremmin jos tietäisin edes vähän kuinka kauan vielä? Keväällä 23 viimeksi nähty.
Vierailija kirjoitti:
Miksi et koskaan kiukuttele minulle?
Siinä olen laiska.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaihdoin eilen kaivattuni (n, 41 v.) kanssa useamman viestin. Tajuaakohan hän, kuinka onnelliseksi hän minut sillä teki? Vieläkin vähän leijun ilmassa.
t. kummelin lainaaja
Ei tajua, jos hän on töissä sihteeriopistossa.
Puhut kokemuksesta?
Kutsutaan maalaisjärjellä ajatteluksi.
Vierailija kirjoitti:
Hellä hipaisu poskellesi, hyvää yötä
t
Kauniita unia. Toivottavasti nähdään pian.
Vierailija kirjoitti:
Moniko mies täällä kaipaa
🔼 naista?
🔽 miestä?
Naista kaipaan.
Mies.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mikään kiire ;)
Vierailija kirjoitti:
Mä en osaa kertoo sitä sulle kuinka paljon pidän susta. Ja se särkee mun sydämen, että sä et tunnu sitä ymmärtävän. Ehkä et koe tarpeelliseksi yrittää, tai en ole mielestäsi vaivan arvoinen? Olen murskana. Kaikkea hyvää sinulle.
Samat sanat
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moniko mies täällä kaipaa
🔼 naista?
🔽 miestä?
Naista kaipaan.
Mies.
Kerro naisesta jota kaipaat?
Kauanko tästä aikaa? Kertoisin irl hänelle, jos kysyisi, mitä tapahtui. Sivusta.