Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Taidan tehdä isotissiselle aloitteen seuraavan kerran kun nähdään sopivasti. Päästään panemaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei pitäisi katsoa tuota hömppäsarjaa missä rakastuneet tapaa pitkästä aikaa ja halivat sekä suutelevat 😭
Mikä sarja, mäkin haluan katsoa? Oon just romanttista komediaa vailla.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tämä irl tarkoittaa? Olen ihmetellyt ennenkin ja nyt täällä. Kiitos jos joku vastaa.
Irl = in real life. Täällä sillä viitataan yleensä ns. oikeaan elämään erotteluna "kaipausketjutodellisuudesta" tai laajemmin tarkoittamaan elämää nettikirjoittelun ja nettimaailman ulkopuolella. Kun on niitäkin jotka todella luulevat ketjun kautta tavoittavansa jonkun tai kuvittelevat tapahtumien ja viestinnän tapahtuneen tässä ketjussa ellei toisin mainita.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tämä irl tarkoittaa? Olen ihmetellyt ennenkin ja nyt täällä. Kiitos jos joku vastaa.
In Real Life. T: infopiste vastoin tahtoaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
In Real Life. T: infopiste vastoin tahtoaan
Ihan vapaaehtoisesti kyllä viestisi kirjoitit, eikä olisi edes tarvinnut.
Eikä hän kuullut hänestä sen koommin.
Olen "syvä pettymys" ja "suurin virhe". Nuo ovat siis lainauksia. Tämä tiedoksi jo tässä vaiheessa.
Auttaako lämmin kuppi kofeiinitonta kahveeta/teetä/kaakaota pahaan oloon? 🤗
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teidän tunteet ei ole aitoja, ne ovat vain kuvitelmia, jos ette TUNNE kaipaamaanne. Ei, tuntemista ei ole satunnaiset kohtaamiset koulussa, työpaikalla tai jossain harrastuksessa. Aidot tunteet syntyy läheisessä vuorovaikutuksessa. Ei moikkaillessa tai smalltalkissa.
Mä sanoisin, et tunnen kaivattuni sen verran hyvin, että tiedän että olen rakastunut. Joskus mietin, että tietääköhän hän. Jos se näkee sen musta. 🤔
Tunteeko kaivattusi sinut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teidän tunteet ei ole aitoja, ne ovat vain kuvitelmia, jos ette TUNNE kaipaamaanne. Ei, tuntemista ei ole satunnaiset kohtaamiset koulussa, työpaikalla tai jossain harrastuksessa. Aidot tunteet syntyy läheisessä vuorovaikutuksessa. Ei moikkaillessa tai smalltalkissa.
Mä sanoisin, et tunnen kaivattuni sen verran hyvin, että tiedän että olen rakastunut. Joskus mietin, että tietääköhän hän. Jos se näkee sen musta. 🤔
Tunteeko kaivattusi sinut?
Ei nyt helvetti näitä kyselyitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olet mun kaivattu niin voin kyllä kertoa, että ei todellakaan näe.
Vierailija kirjoitti:
Taidan tehdä isotissiselle aloitteen seuraavan kerran kun nähdään sopivasti. Päästään panemaan.
Mihin johtais aloite pienitissiselle? Siivoustalkoisiin?
Vetovoimasi on jo sitä luokkaa et sun olis parasta näyttää missä pidät sitä magneettiasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin johtais aloite pienitissiselle? Siivoustalkoisiin?
Panemiseen, mutta tällä hetkellä kaksi isotissistä kiikarissa.
Vierailija kirjoitti:
Vetovoimasi on jo sitä luokkaa et sun olis parasta näyttää missä pidät sitä magneettiasi.
Rintaliivien välissä niin kuin kaikkea arvotavaraa. Opin tämän jo interreilatessani nuorena.
Vierailija kirjoitti:
En ota housuja pois julkisella paikalla, vaikka anelisit.
Vierailija kirjoitti:
Kaakao on lohtujuoma.
Kyllä vain 🙌🏻
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ota housuja pois julkisella paikalla, vaikka anelisit.
Eiks se ole aika yksityinen missä yleensä nähdään?
Sen näkee vasta huomenna😊