Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2

Vierailija
16.08.2024 |

Kaipuu se jatkuu vaan.

Kommentit (55805)

Vierailija
55001/55805 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tyyni ja rauhallinen, ei edes masenna. Päädyin vain tuohon ajatukseen ihan rationaalisesti. Siihen ratkeaisi kolmen ihmisen umpikuja.

Vierailija
55002/55805 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riehua ja heitellä tavaroita. Sitten mennä pimeään huoneeseen ja itkeä silmät päästään. 

Miksi niin?

Koska mä en osaa muutakaan. Kerään kaikki harmitukset itseeni ja lopulta kaikki purkautuu. 💥

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
55003/55805 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kysyisit, niin vastaisin, että näin tarpeeksi tai liikaa, riippuen.

Mitä näit?

Vierailija
55004/55805 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaivataan kaipausta. Ei sitä otsikosta huolimatta tunnu täältä löytyvän.

Tietenkään ei löydy palstalta ja kuka niin olettaakaan? Yhtä todennäköisesti kuin lähikaupan kassajonosta.  Ajankuluahan tämä on ja irl otetaan yhteyttä, jos niin halutaan. Hieman sama, kuin yritetään kysellä kiinnostaisiko opiskelutoveri tai kollega romanttisessa mielessä. Seikkoja joihin kenelläkään ei ole sekaantumista ja tällä hetkellä ei.. ei yksikään opiskelutovereista herätä romanttisia väreitä ja teoreettisella työpaikalla kollegan kanssa sählääminen olisi kertakaikkisen typerää vaikka toisikin jännityksen väristyksiä vatsanpohjaan. Eli ajankulua, koska irl rakkauselämä on pysähdystilassa.668

Vierailija
55005/55805 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tekis mieli joskus huutaa kurkku suorana. 

Mulla ennemminkin niin, etten jaksais enkä haluais päästää ääntäkään. Kenellekään. Ikinä. 

Vierailija
55006/55805 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riehua ja heitellä tavaroita. Sitten mennä pimeään huoneeseen ja itkeä silmät päästään. 

Miksi niin?

Koska mä en osaa muutakaan. Kerään kaikki harmitukset itseeni ja lopulta kaikki purkautuu. 💥

Älä tavaroita heittelee, mutta huutaa voi jos ok-talossa, ja pimeäänkin mennä. Mitkä harmittaa?

Vierailija
55007/55805 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on sellaista miten elämää katsoo. Älä katso elämää niin että se syö energiasi vaan käytä aikasi katsomalla elämää niin että saat energiaa.

Vierailija
55008/55805 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi niin?

Mä tuun aina surulliseksi kun tommosia ajattelen. Avaatko vielä vähän? Se voisi auttaa.

Vierailija
55009/55805 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toni

Vierailija
55010/55805 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi kohta on toukokuu. 

Tapahtuuko silloin jotakin erikoista vai kaipaatko kesää?

Vierailija
55011/55805 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elämä on sellaista miten elämää katsoo. Älä katso elämää niin että se syö energiasi vaan käytä aikasi katsomalla elämää niin että saat energiaa.

Vuoronsa odotelu nyt ei ainakaan tuo energiaa vaan katsoo vain sivusta, kun muut ottavat ja saavat haluamansa ja jäljelle jää rippeet. Terve itsekkyys olisi ilmeisesti ratkaisu tähänkin energian vieminen ja tasapaino problematiikkaan.

Vierailija
55012/55805 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä näit?

Sitä, mitä miettisi minun mahdollisesti nähneen.

Vierailija
55013/55805 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna käsi, paetaan tästä ketjusta.

Vierailija
55014/55805 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei taas! Mitä kuuluu - kuis on päivä mennyt? Itse en ole saanut mitään aikaiseksi. On jotenkin vaan pahaolo kun nukuin vain 6 tuntia. Kävin kyllä lenkillä ja yritin tehdä yhtä juttua mutta ei huvita tänään kun olen niin väsy. Sit ajattelin että mitä väliä kun tänäänhän on sunnuntai. Tauot ovat tärkeitä. 

Vierailija
55015/55805 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaivataan kaipausta. Ei sitä otsikosta huolimatta tunnu täältä löytyvän.

Tietenkään ei löydy palstalta ja kuka niin olettaakaan? Yhtä todennäköisesti kuin lähikaupan kassajonosta.  Ajankuluahan tämä on ja irl otetaan yhteyttä, jos niin halutaan. Hieman sama, kuin yritetään kysellä kiinnostaisiko opiskelutoveri tai kollega romanttisessa mielessä. Seikkoja joihin kenelläkään ei ole sekaantumista ja tällä hetkellä ei.. ei yksikään opiskelutovereista herätä romanttisia väreitä ja teoreettisella työpaikalla kollegan kanssa sählääminen olisi kertakaikkisen typerää vaikka toisikin jännityksen väristyksiä vatsanpohjaan. Eli ajankulua, koska irl rakkauselämä on pysähdystilassa.668

Kyllä minä kaipaajia löydän kassajonoistakin. Sivusta

Vierailija
55016/55805 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä näit?

Oliko hyvä juttu vai huono?

Vierailija
55017/55805 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä näit?

Oliko hyvä juttu vai huono?

Ei sinun tarvitse enempää asiasta udella.

Vierailija
55018/55805 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei myöskään ole mitään pakkomielteisyyttä siitä, että pitäisi saada häneltä jotain tai pitäisi päästä asap panemaan hänen kanssaan tai muuten en välttämättä koskaan pääse jne. Ei mitään needyilyä mihinkään suuntaan, vaan ainoastaan sellainen kutkuttelu ja katsoo mitä tapahtuu. Ja seksiä en edes halua vielä, vaan tutustua rauhassa. Nolla prosenttia sellainen hätäily, että pitäisi vaan äkkiä elää se läpi ja äkkiä saada jotain tai muuten tilaisuus lipuu käsistä. :D Vaikea kyllä muutenkaan saada kiinni mistään tuollaisesta hätäilijäversiosta. 

Lisäys: tämä ei tietenkään tarkoita sitä, etteikö mielessä olisi eroottista kuvastoa meistä yhdessä, mutta käytännön toteuttamisen halu ei ole tässä hetkessä eikä lähitulevaisuudessa läsnä.. 

Vierailija
55019/55805 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kesällä aurinko lämmittää ja on valoisaa. Tällanen kylmä pimeys ei innosta, vaikka yleensä syksystä tykkäänkin.

Vierailija
55020/55805 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kesällä aurinko lämmittää ja on valoisaa. Tällanen kylmä pimeys ei innosta, vaikka yleensä syksystä tykkäänkin.

Onneksi ette hoida mt-ongelmianne muualla, vaan pitää täällä valittaa.

Ketju on lukittu.