Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2

Vierailija
16.08.2024 |

Kaipuu se jatkuu vaan.

Kommentit (55805)

Vierailija
55021/55805 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elämä on sellaista miten elämää katsoo. Älä katso elämää niin että se syö energiasi vaan käytä aikasi katsomalla elämää niin että saat energiaa.

Sanopa toi ihmiselle, jolla on sylillinen paskaa kannettavanaan ihan ilman omaa syytään. Mä en kyllä kehtais. 

Vierailija
55022/55805 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elämä on sellaista miten elämää katsoo. Älä katso elämää niin että se syö energiasi vaan käytä aikasi katsomalla elämää niin että saat energiaa.

Vuoronsa odotelu nyt ei ainakaan tuo energiaa vaan katsoo vain sivusta, kun muut ottavat ja saavat haluamansa ja jäljelle jää rippeet. Terve itsekkyys olisi ilmeisesti ratkaisu tähänkin energian vieminen ja tasapaino problematiikkaan.

Se on vain materiaa mitä jaetaan. Todellisuudessa ihmiset ovat tyhmentyneet, siinä tässä kaikessa on kyse. Työvoima, parisuhdemarkkinat ovat kaikki kapitalismin luomaa kauppatavaraa, shakkinappuloita, ihmiset ovat esineitä, tuotteita ja palveluja joissa raha vaihtaa omistajaa. Onneksi on olemassa kirjallisuutta ja sielunravintoa joka pelastaa meidät tuolta pahalta. Viisastuminen ja maailmankatsomuksen avartuminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
55023/55805 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei myöskään ole mitään pakkomielteisyyttä siitä, että pitäisi saada häneltä jotain tai pitäisi päästä asap panemaan hänen kanssaan tai muuten en välttämättä koskaan pääse jne. Ei mitään needyilyä mihinkään suuntaan, vaan ainoastaan sellainen kutkuttelu ja katsoo mitä tapahtuu. Ja seksiä en edes halua vielä, vaan tutustua rauhassa. Nolla prosenttia sellainen hätäily, että pitäisi vaan äkkiä elää se läpi ja äkkiä saada jotain tai muuten tilaisuus lipuu käsistä. :D Vaikea kyllä muutenkaan saada kiinni mistään tuollaisesta hätäilijäversiosta. 

Lisäys: tämä ei tietenkään tarkoita sitä, etteikö mielessä olisi eroottista kuvastoa meistä yhdessä, mutta käytännön toteuttamisen halu ei ole tässä hetkessä eikä lähitulevaisuudessa läsnä.. 

Muhun varmaan vetoais tommonen hidas eteneminen. Mun on nykyään vaikea ylipäätään luottaa keneenkään. Ja jos joku muurin läpi pääsee niin on aika uroteko...

Vierailija
55024/55805 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna käsi, paetaan tästä ketjusta.

Toki. Kirkan biisit on muuten parhaita.

Vierailija
55025/55805 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään on ollut ihmeellistä hämmentämistä ja toisten neuvomista. Ehkä parempi siirtyä rauhoittumaan ja viettää sunnuntai-ilta television äärellä. Kaivatulle terveiset.

Vierailija
55026/55805 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

😟😢😭

Mikä hätänä? Halaus 🤗

Vierailija
55027/55805 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaivataan kaipausta. Ei sitä otsikosta huolimatta tunnu täältä löytyvän.

Tietenkään ei löydy palstalta ja kuka niin olettaakaan? Yhtä todennäköisesti kuin lähikaupan kassajonosta.  Ajankuluahan tämä on ja irl otetaan yhteyttä, jos niin halutaan. Hieman sama, kuin yritetään kysellä kiinnostaisiko opiskelutoveri tai kollega romanttisessa mielessä. Seikkoja joihin kenelläkään ei ole sekaantumista ja tällä hetkellä ei.. ei yksikään opiskelutovereista herätä romanttisia väreitä ja teoreettisella työpaikalla kollegan kanssa sählääminen olisi kertakaikkisen typerää vaikka toisikin jännityksen väristyksiä vatsanpohjaan. Eli ajankulua, koska irl rakkauselämä on pysähdystilassa.668

Kyllä minä kaipaajia löydän kassajonoistakin. Sivusta

mutta löytävätkö sieltä kaipaajat heitä joita kaipaavat?

Vierailija
55028/55805 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta löytävätkö sieltä kaipaajat heitä joita kaipaavat?

Juu, minua kaipaavat.

Vierailija
55029/55805 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Gallup 

Ihastuksesi ammatti?

Hoitaja

Näettekö usein? 😷😷

Ei valitettavasti

Näinhän se on. Mies mielessä täällä. 🥲Hyvä jos enää toista tuntisi vaikka päälle kävelisi😉

Vierailija
55030/55805 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna käsi, paetaan tästä ketjusta.

Annan. 

Vierailija
55031/55805 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi kohta on toukokuu. 

Tapahtuuko silloin jotakin erikoista vai kaipaatko kesää?

Ei kuulu sulle. Se on mun ja toukokuun välinen asia.

Vierailija
55032/55805 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on sellainen kaivattu, jonka kanssa tunteet vaihtelevat laidasta laitaan ja se on ihan parasta, mutta totta kai myös välillä hiton raskasta😅

Sama täällä :D <3 

Vierailija
55033/55805 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pitäisi katsoa tuota hömppäsarjaa missä rakastuneet tapaa pitkästä aikaa ja halivat sekä suutelevat 😭

Vierailija
55034/55805 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pörrötukka, ponnari vai nuttura huomenna?

Kävin just saunassa niin pörrötukka mahdollinen

Vierailija
55035/55805 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tämä irl tarkoittaa? Olen ihmetellyt ennenkin ja nyt täällä. Kiitos jos joku vastaa.

Vierailija
55036/55805 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan jäädä ikisinkuksi - hikikinkuksi komeron perukoille.

Vierailija
55037/55805 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tämä irl tarkoittaa? Olen ihmetellyt ennenkin ja nyt täällä. Kiitos jos joku vastaa.

In real life

Vierailija
55038/55805 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko eronnut J-mies? 

Tätä mäki mietin välillä 😅 

Vierailija
55039/55805 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tekis mieli joskus huutaa kurkku suorana. 

Kannattaa kokeilla. Autossa hyvä paikka. -kokemuksesta

Vierailija
55040/55805 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teidän tunteet ei ole aitoja, ne ovat vain kuvitelmia, jos ette TUNNE kaipaamaanne. Ei, tuntemista ei ole satunnaiset kohtaamiset koulussa, työpaikalla tai jossain harrastuksessa. Aidot tunteet syntyy läheisessä vuorovaikutuksessa. Ei moikkaillessa tai smalltalkissa. 

Mä sanoisin, et tunnen kaivattuni sen verran hyvin, että tiedän että olen rakastunut. Joskus mietin, että tietääköhän hän. Jos se näkee sen musta. 🤔

Ketju on lukittu.