Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Hyvää iltaa nainen, toivottavasti siulla ollut kiva päivä. Join äsken iltateen ja toivoin siua seuraksein. Unessa oli tapaamisemme, olimme jotenkin sopineet tapaavamme jossakin paikassa ja tunnistavamme toisemme väreistä, piti pukeutuvamme mustaan ja valkoiseen.
Vierailija kirjoitti:
Oletko suuttunut?
En tällä hetkellä. Mistä niin päättelit?
Sinä olet estänyt minut, ja ajattelet, että minun pitäisi ottaa yhteyttä. Mikä järki? Haluat tavata ja yhteisen elämän, mutta ei ole edes irl-yhteyttä. Sulla on kummallinen järjestys asioissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiedät, ettei tule?
Se on päättänyt niin. Sivu
Meistä ei tule edes kavereita. 😐
Ei meistäkään tullut kavereita, mutta onneksi elämä toi uuden ystävän harrastuksen kautta. Ajan myötä menneet pääsivät arpeutumaan. Sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tavataan.
Mutta milloin?
Milloin haluat?
Ensi viikolla?
Vierailija kirjoitti:
Sinä olet estänyt minut, ja ajattelet, että minun pitäisi ottaa yhteyttä. Mikä järki? Haluat tavata ja yhteisen elämän, mutta ei ole edes irl-yhteyttä. Sulla on kummallinen järjestys asioissa.
Tämä ei ollut minulta, tosin tuttua juttua tuo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tavataan.
Mutta milloin?
Milloin haluat?
Ensi viikolla?
Sopii.
Odotin kaunista satua!
Nyt tylsää ja tasaista latua
päivästä toiseen
ikävä kalvaa
rakastuin moiseen!
Vierailija kirjoitti:
Sydämeni ei rauhoitu ennen kuin kuulen sinusta. Kaipaan sinua valtavasti.
Samanlainen tuntemus täälläkin. Järjetön ikävä.
Olen pääsemässä eroon sinusta pikkuhiljaa. En enää ajattele,millaista olisi koskettaa sinua, enkä kuvittele meitä mielessäni katselemaan auringonlaskua tai istumaan sohvalla sylikkäin. Kun saa tietää toisesta asioita, joita ei arvosta, niin kummasti se toinen ei enää ole niin haluttava fyysisestikään.
Pikku ihastus on siitä kivaa, ettei siihen liity mitään odotuksia, haaveita ja suuria tunteita, mutta kuitenkin pienesti odottaa näkemistä, on jännittävää ja energisoivaa nähdä ja jännitellä jotain eye contactii ja sit joka ilta hemo hikilenkki hyvällä energialla kun haluaa olla hottis xD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sydämeni ei rauhoitu ennen kuin kuulen sinusta. Kaipaan sinua valtavasti.
Samanlainen tuntemus täälläkin. Järjetön ikävä.
Rakas.. Haluaisin halaukseesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joko se korkkari feministi lähti pois, että tohtii tulla palstalle?
Välillä kävin lenkillä ja nautiskelemassa minulle kokatusta hyvästä ruoasta. Nyt olen takaisin ja ruoskan kanssa. Pysy vain hiirenkolossasi.
Takaisin tullaan, jossakin ollaan taas. Kökkö-englannin syntaksi ja rektiot eivät toimi suomessa.
Hyvää yötä naiselle lounaaseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko suuttunut?
En tällä hetkellä. Mistä niin päättelit?
Hiljaisuudesta ja joistakin mulle tulleista vastauksista. Eivät ilmeisesti sulta.
Vierailija kirjoitti:
Odotin kaunista satua!
Nyt tylsää ja tasaista latua
päivästä toiseen
ikävä kalvaa
rakastuin moiseen!
Suoraan minun elämästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joko se korkkari feministi lähti pois, että tohtii tulla palstalle?
Välillä kävin lenkillä ja nautiskelemassa minulle kokatusta hyvästä ruoasta. Nyt olen takaisin ja ruoskan kanssa. Pysy vain hiirenkolossasi.
Takaisin tullaan, jossakin ollaan taas. Kökkö-englannin syntaksi ja rektiot eivät toimi suomessa.
Kökkö-englanti? Sano se äidilleni, joka sen minulle opetti jo rintamaidossa.
Minun Teemu!