Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Hyviä öitä miehelle, kaivatulleni missä oletkin. Olet vallannut mieleni. 🌟
Olen miettinyt mikä ilme olisi jos tavattaisiin. Tiedän että joko leveä hymy tai täysi jähmettyminen. Mutta ei se mitään - menee niin kuin menee ja aika näyttää missä oikeasti mennään.
Muistatko mikä ilme kun tavattiin... niin monta kymmentä vuotta sitten... ja heitit mut ulos... hipaisit rintaani kuitenkin kun autoit takin päälle... oliko vahinko vai joku melkein tahallinen teko... EN IKINÄ UNOHDA...
Kätesi oli 'vaikea' - tiedät miksi? En tiedä mitä ajattelisin anteeksipyynnöstä... ei sitä oikein voinut siinä tilanteeessa tehdä, ei ikään kuin merkinnyt yhtään mitään.
JATKETAAN TÄTÄ!
OIKEIN HYVÄÄ YÖTÄ! NUKU HYVIN. IHAN MIELELLÄ SAAT AJATELLA MEITÄ... Tuleeko meistä vielä jotain - edes sielunkumppaneita elämän ehtoopuolella? OLIS TOSI KIVA JA IHANAA... HIENOA!
Miksi vieläkin haluan sinua
Mukavaa päivää ihanalle ihastukselleni 🤗
-joppe-
Hyvät huomenet ja paranemisia torstain syntymäpäivä sankarille :)
Tänä vuona ehdin ajoissa.
Tuli kylmää kyytiä ja estot toiseen suuntaan.
NN
Mammoille huomenet. Nyt pirteänä ylös, ulos ja lenkille.
Vierailija kirjoitti:
Miksi vieläkin haluan sinua
Milloin näitte viimeksi?
Vierailija kirjoitti:
Tunnen itseni naurettavaksi, ja sitähän minä tietysti olen sinunkin mielestäsi. Haikailla nyt vieläkin sinun perääsi kaiken sen jälkeen ja vielä tällaisessa paikassa. Hyvää yötä kuitenkin.
Tarkoitatko konkreettista paikkaa vai kuvainnollista?
Hyvää sunnuntaipäivää pikkuvaalealle. 🤗🧡 Ajattelen sua. 🌹 Halaus ja suukko.
Terv. risuleuka
Et suostu kuuntelemaan minua.
Vierailija kirjoitti:
Huomenta sydänkäpy 😘😘😘😘
Täällä olen taas ja kamala olo. Nukuin liian vähän vain jotain kuusi tuntia ja inhottava olo. Eilen en lähtenyt edes kävelylle päivällä ja illalla oli liian pimeetä ja kostean näköistä. Olisin halunnut kuitenkin mennä katsomaan täysikuuta - aina sitäkin ypöyksin.
Olisin jaksoittanut sen kolmella suudelmalla.
Vierailija kirjoitti:
Et suostu kuuntelemaan minua.
Milloin olet yrittänyt puhua? Olisiko väärinkäsitys? Sivusta.
Prosessit etenee.Ykkös vaiheessa ollaan. Miten sinulla ?
Halauksesta haaveilen, suudelmasta kiihkeästä. Katseesta kaihoisasta, kosketuksesta kuumottavasta. Hyvää yötä upealle miehelle.