Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaavat terveiset kaaren keskeltä. Toivon että sulla on ollut mukava ilta. Nyt peiton alle lämpimään ->
Asutko kauppakeskuksessa??
Napapiiriltä? Sivuarvaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaavat terveiset kaaren keskeltä. Toivon että sulla on ollut mukava ilta. Nyt peiton alle lämpimään ->
?
Kaari on kauppakeskuksen nimi. Erisivu
Mietin kyllä että mitäköhän sitä tekisi työkseen kun kuntoutuu? Mikä sopisi tyypille jolla on nolatuksi, kritisoiduksi ja torjutuksi tulemisen pelkoja, suojautumiskäyttäytymistä työkalujen ja vaaralliseksi koettujen ympäristöjen ja tilanteiden suhteen, herkät ihmissuhteet, liian kovat vaatimukset itselleen... jaada jaada. Iso aukko CV:ssä ja ei käytännössä yhtään työkokemusta. Kuka helkkar1 mut palkkaa. Lällärin isolla L:llä!
Mulla on mielessäni kirjastoala. Tykkään kumminkin että olisi kollegoita joilta saada apua. Tykkään myös tiedon ja kulttuurin parissa toimimisesta.
Yhtenä päivänä elät, sitten kuolet.
Rikottu ja korjattu moneen kertaan pienistä palasista.
Vierailija kirjoitti:
Elämän kiertokulku.
Vierailija kirjoitti:
Onpa asiallinen kommentti. Not. Vähän tilannetajua.
Ei hoikka 35+ toki automaattisesti näytä vanhalta ja riutuneelta, ei lommoposkiselta eikä liioin näivettyneeltä; tuohon kuiva orava-termiin vain lisään.
Minulla on tapana siemailla vettä vodapullosta aamusta iltaan pitkin päivää, niin että ihoni on heti aamusta heleä ja kuulas, ei ollenkaan kuivakka.
Runsas nesteytys ja energiajuomien/alkon/liiall. kofeiinin välttäminen vie ihosta 10 vuotta pois.
Ihosta tulee kasteenraikas.
Vierailija kirjoitti:
Rikottu ja korjattu moneen kertaan pienistä palasista.
Rakkaus?
Minun rakkauteni on lujaa tekoa. Ei ole minun tekoani, mutta se vain on. Ei vähästä mene rikki.
Olen odottanut koko päivän jotta voisin kietoutua häneen, hän lämmin hellä pehmoinen on, ei turhaan ole nimensä Finnlayson, hyvää yötä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
?
Isolla kirjoitettuna...kaari viittaa toiseen paikkaan.
Rakastan, kunhan ei tarvitse parisuhteeseen pakottautua.
Vierailija kirjoitti:
Rakastan, kunhan ei tarvitse parisuhteeseen pakottautua.
Mullahan on jo sellainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
?
Isolla kirjoitettuna...kaari viittaa toiseen paikkaan.
Ei kannata puhua isoista kirjaimista kun täällä osata käyttää isoja kirjaimia eikä välimerkkejäkään
Vierailija kirjoitti:
Sulla on joku siellä harrastuspiireissä ja oot unohtanu mut. Et sä mun takia tekis mitään liikkuja.
Jatkan muiden kanssa, koska tiesin, että lähdet. En ole yksinäinen. Sivusta.
Se, minkä voi rikkoa, ei ollut rakkautta. Ihmissuhteet voivat hajota.
En muista. Ehkä T-alkuinen. Sivusta.