Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet upea, mutta meillä on liikaa ikäeroa. Tulet silti uniini.
Omalla kohdalla ilmeisesti vuosi. 32~33.
20 vuotta. EriJoo, sama. Ei haittaisi niin paljoa, jos yhteenlaskettu summa olisi lähempänä sataa kuin 50:ntä. Ap
84
Vierailija kirjoitti:
The 🐷 (pig face) emoji can refer to pigs or anything farm-related, but it's more commonly used in an affectionate way to say someone is being cute, playful, or endearing
🐷no siis täähän mä oon.
Mä halluun vaa rarya eli rakkauden rytinää 🥰
Vierailija kirjoitti:
Olenkohan esittäytynyt sinulle ensimmäisellä kerralla muunnellulla nimellä, silloin kun en vielä tuntenut sinua? Saatan joskus tehdä niin, jos mietin vaihtoehtona kerronko ollenkaan nimeäni, lähinnä jos joku mies lähestyy epävirallisissa merkeissä. Jotenkin kuvittelen, että se säilyttäisi osan yksityisyydestäni. Jos se siis olit sinä, ehkä olit? Kunpa muistaisin varmaksi. Vuosia myöhemmin kyllä kerroin sinulle oikeasta nimestäni.
Harvinainen nimi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan silti 😥😘💖
Minäkin sinua. En vastaillut, kun olin uimahallissa.
Merenneito(ni) ja minä (kuivan kesän orava)
Miksi olisit ovara?
Kuivan kesän orava= hoikka/laiha ihminen. Sivusta.
Hyvää yötä ihanalle ihastukselleni. Hellä halaus 🤗
-joppe-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös aivan muuta ole nykyisin puhuttu, että kukaan ei halua lapsia, kuka mistäkin syystä
Nuoret naiset ei halua, miehet kyllä haluaa. Sitähän nimenomaan puhutaan, että sukupuolten välillä on kuilu, kun naiset liberalisoituu ja miehet kannattaa perinteisiä arvoja kaikessa
Niin, puhutaan. Mediassa. Entä irl?
Tutkittua, nimenomaan empiirisesti (eli siellä irl)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet upea, mutta meillä on liikaa ikäeroa. Tulet silti uniini.
Omalla kohdalla ilmeisesti vuosi. 32~33.
20 vuotta. EriJoo, sama. Ei haittaisi niin paljoa, jos yhteenlaskettu summa olisi lähempänä sataa kuin 50:ntä. Ap
84
T. Eri
Vierailija kirjoitti:
Miks et mua syliisi nappaa
Koska olet toisen oma, kiersin kaukaa, mutta muistan hyvällä. Sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Itse en halua olla hänelle mikään kepeä hauska ja hän tietää onneksi sen. Moni haluaa tuntea olevansa tärkeä sille, josta sydän pitää.
Mä haluaisin olla kepeä ja hauska, mutta koska tiedän, ettei hän hanskaisi sellaista kuitenkaan ja mukaan tulisi vääränlaisia tunteita, en suostu edes yrittämään.
Älä riko ihmistä, joka on luotettava ja joka luottaa sinuun. Harvassa on tuollaiset ihniset.
Vierailija kirjoitti:
Ihme pakko aina tulla jankkaamaan (varmaan joka kerta sama) lapsista. Itse en ainakaan edes halua lapsia, joten ei haittaa, vaikka toinen olisi sen biologisen optimin ohittanut.
Väite oli, että ikä on vain numero. Muistutettiin, ettei biologisessa mielessä ole. Chill.
Tein ainakin parhaani jotta ymmärtäisit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Puhumattakaan näistä ketjun viisikymppisistä naisista, jotka haaveilee kolmekymppisistä miehistä. Ei mitään toivoa, tokihan ne miehet haluaa perheen yleensä jossain vaiheessa. Ikä ei siis ole vain numero. Eri sivusta"
Happamia sanoi kettu.
Mulla on puolet nuorempi komea ja hyvä kroppainen tapailumies, joka ei halua lapsia.
Joillekin ottaa koville, kun naisilla on, mitä ottaa 🤭
Sun yksittäinen esimerkki saati yritys mennä henkilöön muuta väitettyä asiaa miksikään. Biologiassa ikä ei ole vain numero. Sitä paitsi sanottiin jo, että kepeä hauskanpito on erikseen.
Ei ole pelkkää hauskanpitoa. Eri
Miten voit vastata hänen puolestaan sivusta? 😅
Kyllä minulle on hauskanpitoa. On aikaa ystäville ja harrastuksille. Nuori mies antaa lisää motivaatiota lähteä salille pumppaamaan jalkaprässiä.
Koska minulla ei ole enää kuukautisia, ei tarvi pelätä lisääntymistäkään. Kun on tapailumies ja ehdot sovittuna, niin hyvä on pitää hauskaa.
Tämä puolet vanhempi
Kaipaavat terveiset kaaren keskeltä. Toivon että sulla on ollut mukava ilta. Nyt peiton alle lämpimään ->
On ok pysyä loitolla, jos pelkää, että syntyisi soppa
En ole kenenkään oma. Jos jonkun olisin, niin kaivatun. Harmi vain, ettei hän ota omakseen, koska hänellä on jo omansa.
Sivusta
Niin, puhutaan. Mediassa. Entä irl?