Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Kaivattu sopis mulle
Oltaisiin hölmön näköisiä - yhdessä, koska niin pihalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän liian kuumia viestejä bongattu, huh.
Kandee varmaan runkkailla
Ei, vaan tehdä rakkautta kaivatun kanssa.
Näin unta, että juttelin Anskun kanssa. Oli kiire, mutta kuitenkin kivaa. Luulen, ettemme enää tapaa irl tänä vuonna. 😑
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän liian kuumia viestejä bongattu, huh.
Kandee varmaan runkkailla
Ei, vaan tehdä rakkautta kaivatun kanssa.
Mielenkiintoinen ajatus. Osattaisiinkohan me olla silleen toistemme kanssa.🤔 nn miettii sivu
Vierailija kirjoitti:
Muistatko, kun mun jalka oli murtunut?
Mistä kohtaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai elämässä mikään tapahdu ihan täysin sattumalta, mutta että pitikin sattua omalle kohdalle, kun en selvästikään ole pääsemässä tästä ikinä yli. Taivas yksin tietää kuinka sentään olen yrittänyt ja miten syvällä tässä taas vuosien jälkeenkin olen.
...
Ei se ollut merkityksetöntä, en vain oikein saanut sinusta selvää enkä siksi uskaltanut enää jatkaa.
En tiedä kenelle tässä nyt ihan umpimähkään edes vastaan ja ainakin oman jaksamiseni takia parempi olisi että antaisin olla vaan, mutta anti mennä...
Ok, mutta etkö muka huomannut, että yritin minäkin lähestyä ja niissä tilanteissa sinunkin käyttäytymisesi oli melkoisen ristiriitaista. Mitä muuten halusit silloin (vuosia sitten)? Nyt ilmeisesti etäisyyttä ja välimatkaa niin paljon kuin mahdollista?
Vierailija kirjoitti:
Pitäköön hän kaivattuni. Ei tunnu missään.
🥹
Mistä moinen alho yhtäkkiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistatko, kun mun jalka oli murtunut?
Mistä kohtaa?
Jalkaterästä.
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Missä näit ihastuksesi ensi kertaa
Spoon river- biisin sanat kertovat kaiken. Vaikka tapahtui ennen kuin laulua oli edes tehty.
Vierailija kirjoitti:
Olisi kiva kuulla, mitä hän muistaa ensitapaamisesta. Itse en nimittäin muista sitä varmuudella.
Katsoin että huh paikan kuumin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Missä näit ihastuksesi ensi kertaa
Taisi olla opettajanhuoneessa 😍
🧡
Ja vuosi oli?
2017
Vierailija kirjoitti:
Rakastan siis aina vain Hennaa ihanaa.
Minkälaisista asioista Henna tykkää?
Vierailija kirjoitti:
Eihän sitä ulkonäön kanssa seurustella, vaikka toki sillä on merkityksensä.
Juu. Kyllä itselleni ainakin on parisuhteessa tärkeää oikeasti haluta sitä vastapuolta myös fyysisellä tasolla, joten kukaan ällöttävä ei käy, vaikka olisi kuinka ihana ihminen muuten.
Oli asuttu puoli vuotta paikkakunnalla, ja jo tuolloin ystäväksi tullut henkilö selitti jotakin sinusta ja kysyi, että tiedänkö sinut. En tiennyt, joten joko olit ollut näkymättömissä tai et muuten vain ollut osunut havaintokenttääni. Äkkiä kyllä opin uudet ihmiset nimeltä. Sinut varmaan tuon tapauksen jälkeen. Ekan juttutuokion muistan kesältä 2007. Olin lähinnä kuuntelijana, kun sinä ja eräs toinen juttelitte.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä uskonko korviani, vai silmiäni.
Usko sydäntäsi, mitä se sanoo?
Huonoin mahdollinen vaihtoehto päätösten tekemiselle. Sydämellä elimenä ei ole mitään neuvoa antavaa ääntä, joten omaa toiveajatteluasi siinä vain kuuntelet.
Kaivatusta, kaipauksesta
Järkeni sanoo, että...
Intuitioni kertoo, että...
Mieleni on sitä mieltä, että...
Kehoni kertoo, että...
Suuni sanoo, että...
Silmäni kertovat, että...
Sydämeni sanoo, että...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun pitää hankkia se viidentoista kymmenen sentin koroke. Kannan sitä sitten aina käsilaukussa.
Mitä sitten jos on lyhyt? Ihan järkyttävä hottius🔥🔥🔥 kompensoi +20cm. Näin mun kaivatun kohdalla.
Siis miksi ajattelit että se haittaisi jotakuta? Yleensä naiset on lyhyempiä kuin miehet, ihan tavallista, tikkaat sitä itsekin tarvitsen enkä todellakaan mitään +20 cm itselle. En edes haluais olla yhtään pidempi. Eri
Mikä sinua ahdistaa? Tämä tilanne vai jokin muu?