Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2

Vierailija
16.08.2024 |

Kaipuu se jatkuu vaan.

Kommentit (55805)

Vierailija
53861/55805 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viimeaikaiset mietteet et maailma on sairas ja ihmiset sen mukana ja sairaammaksi menee. 

Ennenvanhaa uskottiin että piru vie pikkusormen ja lopulta koko käden. 

Vierailija
53862/55805 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisin kulta tehdä sinulle cappuchinon.

Kaipaatko punakynän heiluttajaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
53863/55805 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkeni sanoo, että ei kannata edes yrittää. Liian erilaiset toiveet aivan kaiken suhteen.

Intuitioni kertoo, että jotakin aivan varmasti tulee vielä tapahtumaan.

Mieleni on sitä mieltä, että ks. järki. 

Kehoni on täysin valmis panemaan.

Suuni ei sano mitään, emmehän edes ole keskusteluyhteydessä kaivatun kanssa. Itse asiassa en ole juuri nyt kenenkään seurassa.

Silmäni eivät näe häntä missään.

Sydämeni lyö hyvin. 

Vierailija
53864/55805 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Gallup

Missä näit ihastuksesi ensi kertaa

Taisi olla opettajanhuoneessa 😍

🧡

Ja vuosi oli?

2018

Vierailija
53865/55805 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viimeaikaiset mietteet et maailma on sairas ja ihmiset sen mukana ja sairaammaksi menee. 

Ennenvanhaa uskottiin että piru vie pikkusormen ja lopulta koko käden. 

Ja että lapset syntyy syntisinä ja niistä pitää piestä paha ulos. En nyt tiedä, meneekö maailma niinkään sairaammaksi..?

Vierailija
53866/55805 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

👩🏫💞🕵🏼🏫

Vierailija
53867/55805 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun pitää hankkia se viidentoista kymmenen sentin koroke. Kannan sitä sitten aina käsilaukussa.

Mitä sitten jos on lyhyt? Ihan järkyttävä hottius🔥🔥🔥 kompensoi +20cm. Näin mun kaivatun kohdalla. 

Itse ole se lyhyempi, nainen, ja kaivattu pitempi, mies. Aika tavallinen tilanne.

Ja minä taas puhuin naisena naiselle

Miksi sun kaivatun pitäis kompensoida jotkut +20 cm yhtään millään? 😅 eri

Ei todellakaan pitäisi. Oletus oli, että Ap ei ollut tyytyväinen pituuteensa (oli varmaankin väärä tulkinta minulta), joten yritin lohduttaa, että pituudella ei väliä, kun on muuten nniin kuuma. Minulle henk. koht. ei ihmisen pituus merkitse mitään. Mutta Ap kaipasi miestä ja olen nainen, niin pistäkää ohi vain.

En mä ainakaan olettanut mitään tuollaista vaan että aloittajan kaivattu on pitkä mies. Yleensä naiset on miehiä lyhyempiä. Eikä tällä ollut sun kanssa mitään tekemistä, ihan sama olitko nainen vai mies. 😅

Vierailija
53868/55805 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Gallup

🧡

Ja vuosi oli?

2018, milloin itse?

Vierailija
53869/55805 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan se hlvetti, jos helposti asioihin addiktoituva kaivattuni pääsi minusta irti, mutta minä, en oikein mihinkään addiktoitunut (paitsi liikuntaan) en meinaa niinku millään päästä irti. Sisuunnun tästä ajatuksesta ja lopetan nyt oikeasti. Ketuttaa just nyt suunnattomasti. 

Ei addiktiosta ikinä pääse, se vain vaihtuu toiseen. Helposti siis voi irrottaa yhdestä addiktiosta, jos löytää toisen yhtä addiktoivan kohteen, koska lopulta on kyse vain addiktion tarpeesta eikä siitä kohteesta.

Miksi palaat vastaamaan tähän viestiini niin monta kertaa. En itse asiassa tullut kyselemään addiktiosta, kun minulla on niistä sanotaanko aika paljon tietoa. Luulit

Ei mua sun henkilös tippaakaan kiinnosta vaan ketjusensuuri. Syytä poistelijaa, kun näet saman copy-pasten täällä seuraavat 10 vuotta. :)

Luultavasti syy miksi viestit liputetaan. Kunhan heiluttelet huuliasi muille sivukommentteinesi. Vilkaise otsikkoa.

Vierailija
53870/55805 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Gallup

🧡

Ja vuosi oli?

2018, milloin itse?

2017

Vierailija
53871/55805 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan se hlvetti, jos helposti asioihin addiktoituva kaivattuni pääsi minusta irti, mutta minä, en oikein mihinkään addiktoitunut (paitsi liikuntaan) en meinaa niinku millään päästä irti. Sisuunnun tästä ajatuksesta ja lopetan nyt oikeasti. Ketuttaa just nyt suunnattomasti. 

Ei addiktiosta ikinä pääse, se vain vaihtuu toiseen. Helposti siis voi irrottaa yhdestä addiktiosta, jos löytää toisen yhtä addiktoivan kohteen, koska lopulta on kyse vain addiktion tarpeesta eikä siitä kohteesta.

Miksi palaat vastaamaan tähän viestiini niin monta kertaa. En itse asiassa tullut kyselemään addiktiosta, kun minu

Luultavasti syy miksi viestit liputetaan. Kunhan heiluttelet huuliasi muille sivukommentteinesi. Vilkaise otsikkoa.

Vilkaisepa kuule ihan itse ;) annat sen kommenttini olla niillä sijoillaan niin ei tarvitse tästä sen enempää saivarrella. Sinä tästä numeroa teet, en minä.

Vierailija
53872/55805 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Gallup

🧡

Ja vuosi oli?

2018, milloin itse?

2017

P?

Vierailija
53873/55805 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisi ihana katsoa sua nainen silmiin ja hitaasti työntyä koko matkalta sisään ja sen jälkeen suudella sun kaulaa ja hitaasti liikkua edestakaisin. <3

Ootte aika samanpituisia? Oman kaivattuni kanssa tuo ei onnistuisi.

Itseasiassa tarkemmin ajatellen niin ei meilläkään onnistuisi. Pitäisi tehdä tuo suutelu kombo erikseen pituuseron takia. AP

Vierailija
53874/55805 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai elämässä mikään tapahdu ihan täysin sattumalta, mutta että pitikin sattua omalle kohdalle, kun en selvästikään ole pääsemässä tästä ikinä yli. Taivas yksin tietää kuinka sentään olen yrittänyt ja miten syvällä tässä taas vuosien jälkeenkin olen.

...

Ei se ollut merkityksetöntä, en vain oikein saanut sinusta selvää enkä siksi uskaltanut enää jatkaa.

En tiedä kenelle tässä nyt ihan umpimähkään edes vastaan ja ainakin oman jaksamiseni takia parempi olisi että antaisin olla vaan, mutta anti mennä... 

Ok, mutta etkö muka huomannut, että yritin minäkin lähestyä ja niissä tilanteissa sinunkin käyttäytymisesi oli melkoisen ristiriitaista. Mitä muuten halusit silloin (vuosia sitten)? Nyt ilmeisesti etäisyyttä ja välimatkaa niin paljon kuin mahdollista?&n

Minulle ilmeisestikin, enkä varmaan ole kaivattusi, en nimittäin vuosia sitten ole huomannut lähestymisyrityksiäsi. Olen pahoillani jos olen ristiriitainen, on tosi vaikeaa koittaa pitää varmuus siitä etten vahingossa tuhoa tätä jo muodostunutta kaveripohjaa. Haluan pitää sinut elämässäni, vaikkei tästä syntyisi mitään vuosisadan rakkaustarinaa. Toki siihenkin olisin kyllä valmis, sydämeni on sinun.

Vierailija
53875/55805 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

🧡🧡🧡🧡

Vierailija
53876/55805 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiusaat minua tahallasi

Niin kiusaan. Tervetuloa peliin. 

Vierailija
53877/55805 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai elämässä mikään tapahdu ihan täysin sattumalta, mutta että pitikin sattua omalle kohdalle, kun en selvästikään ole pääsemässä tästä ikinä yli. Taivas yksin tietää kuinka sentään olen yrittänyt ja miten syvällä tässä taas vuosien jälkeenkin olen.

...

Ei se ollut merkityksetöntä, en vain oikein saanut sinusta selvää enkä siksi uskaltanut enää jatkaa.

En tiedä kenelle tässä nyt ihan umpimähkään edes vastaan ja ainakin oman jaksamiseni takia parempi olisi että antaisin olla vaan, mutta anti mennä... 

Ok, mutta etkö muka huomannut, että yritin minäkin lähestyä ja niissä tilanteissa sinunkin käyttäytymisesi oli melkoisen ristiriitaista. Mitä muuten halusit silloin (vuosia sitten)? Nyt ilmeisesti etäisy

Et sinä kaveripohjaa tuhoaisi. En minäkään tiedä tulisiko tästä toimivaa parisuhdetta, mutta en missään tilanteessa sinua hylkäisi.

Vierailija
53878/55805 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ihanan ratkaisukeskeinen ja pelihenkinen mies. 

Vierailija
53879/55805 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No? Pelasitteko minee?

Vierailija
53880/55805 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monia olisi halukkaita..

Ketju on lukittu.