Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun pitää hankkia se viidentoista kymmenen sentin koroke. Kannan sitä sitten aina käsilaukussa.
Mitä sitten jos on lyhyt? Ihan järkyttävä hottius🔥🔥🔥 kompensoi +20cm. Näin mun kaivatun kohdalla.
Itse ole se lyhyempi, nainen, ja kaivattu pitempi, mies. Aika tavallinen tilanne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun pitää hankkia se viidentoista kymmenen sentin koroke. Kannan sitä sitten aina käsilaukussa.
Mitä sitten jos on lyhyt? Ihan järkyttävä hottius🔥🔥🔥 kompensoi +20cm. Näin mun kaivatun kohdalla.
Itse ole se lyhyempi, nainen, ja kaivattu pitempi, mies. Aika tavallinen tilanne.
Ja minä taas puhuin naisena naiselle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joskus olit Ilonani. Enää ei pysty, vaikka haluaisi. Liian suuret murheet meneillään elämässäni. Mutta tulet aina pysymään hippokampuksessani. Siitä olen varma, koska et vieläkään ole unohtunut. Kivaa viikonloppua!
Miehelle vai naiselle?
Ilona on naisen nimi. Ap
nn
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Missä näit ihastuksesi ensi kertaa
Töissä, 09/20
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Missä näit ihastuksesi ensi kertaa
Kotipihalla 😍
Hyvää viikonloppua ihastukselleni! Olet rakas 🧡
Vierailija kirjoitti:
On olemassa paikka hetken matkaa Kuopiosta etelään jossa elää mahtava nainen. Vahva kuin Pitkätossu, kaunis kuin Armi ja vilakan nopea suoprinsessa. Sinne kaipaan ja lähden. Kiitos vauvaAV. Oli aikamoinen läppä nähdä taas pitkästä aikaa.
Näkemiin taas.
Tällaiset on kivoja viestejä. Sivusta
Voisin nostaa sut jalustalle ja halata, suudella, tutkia, kauttaaltaan hyväillä. Kannon nokassa luonnon helmassa lämpinänä kesäiltana tai portaissa matkalla yläkerran makkariin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On olemassa paikka hetken matkaa Kuopiosta etelään jossa elää mahtava nainen. Vahva kuin Pitkätossu, kaunis kuin Armi ja vilakan nopea suoprinsessa. Sinne kaipaan ja lähden. Kiitos vauvaAV. Oli aikamoinen läppä nähdä taas pitkästä aikaa.
Näkemiin taas.
Tällaiset on kivoja viestejä. Sivusta N
Nyt on tyylipisteet up.
Vierailija kirjoitti:
Voisin nostaa sut jalustalle ja halata, suudella, tutkia, kauttaaltaan hyväillä. Kannon nokassa luonnon helmassa lämpinänä kesäiltana tai portaissa matkalla yläkerran makkariin.
Uijui! 😍
Muistan sun hienon hatun vuosien takaa😄tyhmä minä. Olet söpö.Hyvää viikonloppua ja muutenkin hyviä vointeja🧡
Hei, hou, lets go! Mä palvon sua. Kunpa olisit kainalossani. Voitas lähtee yhessä alabamaan.
Hyvää viikonloppua raakkaalle sinne kauas! Ikävä on, tule pian kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Muistan sun hienon hatun vuosien takaa😄tyhmä minä. Olet söpö.Hyvää viikonloppua ja muutenkin hyviä vointeja🧡
Kuvaile ko. päähinettä kahdella adjektiivilla.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka paljon täytyy loukata jottei mikään enää loukkaa. Ollappa kivi.
Aikansa kutakin vaihetta, muista kuitenkin sanoa aina tarpeen vaatiessa. Vahvistuessa se ymmärryskin kasvaa ja kestää paremmin. Ketään ei ole kuitenkaan tehty lyömättömäksi.