Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Annan sun mennä
Annan sukunimi?
Vierailija kirjoitti:
Sain tänään karkkia asiakkaalta. Nyt syön yhtä niistä ja ikävöin sinua niin hel*etisti.
Samaistuttavaa. Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen iloinen sinusta. Olet täydellinen esimerkki ihmisestä joka tietää itsessään asioita. Hämmennät minua ja minä ihmettelen sinua.
Melko lailla näin minäkin kaivatustani ajattelen.
Hän on samalla kertaa suuri mysteeri ja täysin läpinäkyvä. Henkimaailman olento ja järisyttävän kuuma pakkaus. Teräksen luja ja lempeä. Kerrassaan ihmeellinen olento.
Tää oli aivan ihanasti kuvailtu <3 miten ihanasti näet hänet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lahti?
Hep!
Ketä sä kaipaat?
Vierailija kirjoitti:
Et saa anteeksi viestiäsi 6/22.
En edes pyydä, koska sitä en kadu yhtään. Keräsin kaiken rohkeuteni sen lähettämiseen, mutta jatkotilanteessa menikin sitten pupu pöksyyn. Sitä kadun.
sivusta vissiin
Vierailija kirjoitti:
Et saa anteeksi viestiäsi 6/22.
En edes pyydä, koska sitä en kadu yhtään. Keräsin kaiken rohkeuteni sen lähettämiseen, mutta jatkotilanteessa menikin sitten pupu pöksyyn. Sitä kadun.
sivusta vissiin
Olen aina valmis puhumaan, jos joskus haluatkin puhua. Mutta jos et halua, ei puhuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lahti?
Hep!
Ketä sä kaipaat?
Ketä sä?
Vierailija kirjoitti:
Auttaisitko ahdistukseen?
Paremmin kuin yksikään siihen määrätty lääke.
Vierailija kirjoitti:
Auttaisitko ahdistukseen?
Minun läsnäoloni?
Vierailija kirjoitti:
Olen aina valmis puhumaan, jos joskus haluatkin puhua. Mutta jos et halua, ei puhuta.
Onko joku hämminki vai?
Mielenkiintoisia täydenkuun unia tai yöhetkiä valveilla!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos meidän lapsi tulisi isäänsä, hänestä tuli hymyileväinen, hurmaava ja huomaavainen.
Hah. Tuo kuvaus koskee joka ikistä miestä, joista naiset tykkäävät alkuhuumassa 😅
Höpsis. Hän on ollut hynyileväinen jo vuodesta 2005 eli siitä asti, kun hänet ole tiennyt. Nykyään tosin ei niin hymyileväinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko joku hämminki vai?
Oletko mies? Tiedättekö ettei tarvi olla hämminkiä että tarvii tai haluaa puhua toiselle. Missä säiliössä olette kasvaneet, ne, joilla tällaista tarvetta ei toisinaan ole. Sivusta
Toivoisin, että tästä tulisi totta edes yhdellä tavalla, jos ei muilla.
Nauroit huonolle vitsilleni. Osaat ilahduttaa. Ystävyydellä.
Eo se haittaa