Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Jänniä aikoja elämme.
Puhutko kaipauksesta ja amerikkalaisesta mielipuolesta?
Vierailija kirjoitti:
Onhan se hlvetti, jos helposti asioihin addiktoituva kaivattuni pääsi minusta irti, mutta minä, en oikein mihinkään addiktoitunut (paitsi liikuntaan) en meinaa niinku millään päästä irti. Sisuunnun tästä ajatuksesta ja lopetan nyt oikeasti. Ketuttaa just nyt suunnattomasti.
Oliko ihan kertonut olevansa helposti addiktoituva vai ihanko itse keksit?
Heh! Moni elää addiktionsa kanssa, nukkuu samassa vuoteessa, saa lapsia jne.
Syvin sydämen ääni on ihmisen sielun ääni. Ihan pätevä päätöksenteon perusta hyvään ja tyytyväiseen elämään.
Monesta en tiedä.
Itseni vain tunnen, ja sen kenen kanssa vuoteeni jaan.
Paitsi niinä päivinä kun emme sitä jaa, loputon maraton.
Vierailija kirjoitti:
Syvin sydämen ääni on ihmisen sielun ääni. Ihan pätevä päätöksenteon perusta hyvään ja tyytyväiseen elämään.
Me muut vaan törmäillään seiniin.
Auringonlaskun pilvellä oli kultareunukset.
Vierailija kirjoitti:
Mitään sielua ei ole olemassakaan ja sydämenkin ääni pelkkää tykytystä
Vierailija kirjoitti:
Mitä se ääni kertoo tällä hetkellä?
Vierailija kirjoitti:
Monesta en tiedä.
Itseni vain tunnen, ja sen kenen kanssa vuoteeni jaan.
Paitsi niinä päivinä kun emme sitä jaa, loputon maraton.
Sama selkosuomeksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan se hlvetti, jos helposti asioihin addiktoituva kaivattuni pääsi minusta irti, mutta minä, en oikein mihinkään addiktoitunut (paitsi liikuntaan) en meinaa niinku millään päästä irti. Sisuunnun tästä ajatuksesta ja lopetan nyt oikeasti. Ketuttaa just nyt suunnattomasti.
Oliko ihan kertonut olevansa helposti addiktoituva vai ihanko itse keksit?
Tiedän
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syvästä ikävästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
haluisin kysyä sulta onks sulla kaikki hyvin mut en uskalla :/ emt miksi tulee se tunne ettei. Ei liity muhun siis. Vaan et sulla on joku hätänä? hali.
Mistä tiesit? On kyllä suuria huolia ajankohtaisesti. Liittyy suurimmaksi osaksi muiden ihmisten/läheisten asioiden kantamiseen. Se uuvuttaa myös minua.
vaikutit siltä
Hellä hali, ajatuksissani oot
t
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syvästä ikävästä.
🥺🥺🥺🥺
Onneksi lopetan siellä jouluna työt. Eipähän tarvitse enää miettiä, että mitä jos sittenkin jotenkin onnistuisin näkemään sinut. Tämä on ollut oudointa, mitä minulle koskaan on sattunut. En silti kadu muuta kuin kadotettua aikaa. Mutta kyllä tämä saa nyt loppua.
Vierailija kirjoitti:
Hellä hali, ajatuksissani oot
t
Tietäisitpä vaan kuinka sinäkin minun.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi lopetan siellä jouluna työt. Eipähän tarvitse enää miettiä, että mitä jos sittenkin jotenkin onnistuisin näkemään sinut. Tämä on ollut oudointa, mitä minulle koskaan on sattunut. En silti kadu muuta kuin kadotettua aikaa. Mutta kyllä tämä saa nyt loppua.
Onko joku erityinen syy siihen, ettet ota riskiä ja kerro tunteistasi?
Jänniä aikoja elämme.