Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kaipuu se jatkuu vaan.
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
En tiedä uskonko korviani, vai silmiäni.
Noh?
Vierailija kirjoitti:
Onko siinä joku ristiriita?
Vierailija kirjoitti:
Ajatukset ihan ristissä, Yritän saada tottuuta selville. Hankalaa kun hulluksi sanotaan. Tavin totuuden.
Kuka sua hulluksi sanoo?
Vierailija kirjoitti:
Minä en uskois kumpaakaan, jos eri tarinaa kertovat.
Vierailija kirjoitti:
Ajatukset ihan ristissä, Yritän saada tottuuta selville. Hankalaa kun hulluksi sanotaan. Tavin totuuden.
Kuulostaa tutulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en uskois kumpaakaan, jos eri tarinaa kertovat.
Minä olen uskonut silmiäni syvällä sydämessäni. Päässäni uskon vain korviani.
Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka sua hulluksi sanoo?
Ihminen johon pitäisi luottaa.
Vierailija kirjoitti:
Usko sydäntäsi, mitä se sanoo?
Hellyyttäsi kaipaan. Lukemattomia kertoja olen kuvitellut sen hetken, kun saan tarttua käteesi.
Vierailija kirjoitti:
En nyt tiedä sitten mistään enää,
Tais olla palstaharhaa
Tai sitten sen tunteet laantui. Oon itse ainakin vain ruvennut kirjoittamaan erille, jos olenkin ihastunut johonkin toiseen ja ensimmäiseen on tunteet siinä samalla tietysti laantuneet ja kirjoittelukin lakannut. Eli samalla kun kaivattu vaihtunut niin kirjoittelun kohdekin tietty vaihtunut
Vierailija kirjoitti:
Torstai on toivoa täynnä. Huomenta siihen lähelle (ei naapuriin), yritän hymyillä jos kohdataan.
Ei me kohdata kun paikka on niin sokkeloinen ja lymyilet siellä jossain hisseissä. Mutta aika spicyjä videoita toi tiktok eteeni siellä rakennuksessa :D Yritin katsoa naama peruslukemilla.
Vierailija kirjoitti:
Älä koskaan usko korvia. Ihmiset puhuu aina omaksi edukseen, katso ennemmin toimintaa
Vierailija kirjoitti:
Paikkaa mihin mahdollisesti pääsis, jonkin ajan päästä?
?
Vierailija kirjoitti:
Paikkaa mihin mahdollisesti pääsis, jonkin ajan päästä?
Vois vaikka sottaa mulle.
Tänään meillä oli hyvät jutut. Ainakin mun mielestä <3 Oot aika ihana.
Onhan se hlvetti, jos helposti asioihin addiktoituva kaivattuni pääsi minusta irti, mutta minä, en oikein mihinkään addiktoitunut (paitsi liikuntaan) en meinaa niinku millään päästä irti. Sisuunnun tästä ajatuksesta ja lopetan nyt oikeasti. Ketuttaa just nyt suunnattomasti.