Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos saisit esittää kolme kysymystä, mitkä ne olisivat?
Mitkä asiat sinua motivoivat?
Mihin uskot?
Mihin tähtäät?
Äkkiseltään nämä.
Motivoi kaiken uuden oppiminen.
Uskon itseeni.
Tähtään onnellisuuteen.
Sivusta gallupiksi hyvät kysymyksesi napannut
GalluppiaGalluppia:
🔼 Olen E.
🔽 En ole E, mutta kaipaan yhtä.
Vierailija kirjoitti:
Aistit olleet täällä herkillä.
Tunnetko, kun piirrän juuri selkääsi sormellani sydämen? Entä nyt, kun jatkan piirtämistä alsaselästä pyöritellen kuviota alemmas pakaroille ja siitä siirryn silittämään talareisiäsi?
Vierailija kirjoitti:
GalluppiaGalluppia:
🔼 Olen E.
kaipasin ennen E:tä ihan hulluna. Nykyisin laimeasti, toivottavasti en enää pitkään.
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan sinua ja sohvaa.
Ja Jeffiä? Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
GalluppiaGalluppia:
🔼 Olen E.
kaipasin ennen E:tä ihan hulluna. Nykyisin laimeasti, toivottavasti en enää pitkään.
Jaa eipä toiminut stop tai pause-merkki
Vierailija kirjoitti:
Minä minä minä!
Katoit peiliin?
Tuletko taas uniin, kaunis opettajarouva 😍
Minun kaikki nimeni yhteensä: 19 kirjainta.
Hänen kaikki nimensä yhteensä: 20 kirjainta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet uneni kaunein
Silittelin lapsuuskodissani jotakuta uneen huoneessani ja olin juuri kumartuneena antaen hänelle hyvän yönhalauksen suukon kera kun olkapäähäni kosketti mies ojentaen minulle kaksiosaisen kortin, johon oli sisäpuoli kirjoitettu kullan värisellä kaunokäsialalla täyteen tekstiä. Kosketus tuntui sähköiseltä, lämpimältä ja tunsin kaivanneeni juuri sitä vuosia. Hän kokeili olkapäätäni tunnustellen ja ottaen sen kämmenensä väliin puristaen. Sitten hän hävisi. Kortin käsiala polveili kiemurrellen sekä poukkoillen ja siitä oli paikoin vaikea saada selvää, mutta siinä julistettiin rakkautta ja ihastumista minuun, osin runoillen. Teksti puhutteli minua hyvin henkilökohtaisesti ja aloin ihmettelemään mistä ihmeestä hän tiesi minut ja löysi minut lapsuuskodistani. Ja kuinka hän onkaan kaltaiseni. Päätin kysyä miten hän löysi minut. Kuulin hänen keskus
Ei ole ja ei ole.Hän antaa hyviä tulkintoja.
Luulin että tämä tunne oli alkanut jo laimenemaan. Mutta ei, sieltä se tänään taas roihahti esiin kun vähän sytykettä laitettiin kytevään hiillokseen. No jos jotain hyvää niin onhan tämä aika energisoivaa.
Meillä on 24+22, kaikki nimet.
Tuntuu niin hyvältä ja oikealta, kun olet lähelläni.
Kävin kaupassa ostamassa rakkaalle itselleni aamiaistarvikkeet. Yöllä sitten helliä hetkiä itseni kanssa. 😴😴😴
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu niin hyvältä ja oikealta, kun olet lähelläni.
Musta tuntuu samalta. Ke-ke?
Näkisinpä sinut vihdoinkin huomenna. Tämä ikävä ei taida olla yksipuolista, vaikka joskus sitä epäilinkin (?)
Kauniita ajatuksia iltaasi, ihana ihminen.
Haluan sinua, vaikka olenkin huomattavasti nuorempi ja hemmetin hyvännäköinen.
Vierailija kirjoitti:
GalluppiaGalluppia:
🔼 Olen E.
En ole E enkä kaipaa E:tä.
Hyvään yöhön sinut saatan, siellä me nähdään siihen luotan.
Niinhän sinun puolestasi sanottiin. Osaatko olla kiitollinen? Kiitos. Terveisin joku muu kuin mä mä muut