Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on edelleenkin kova ikävä. Vihaan nykyistä asuinpaikkaani ja sitä että sinä et ole enää täällä.
Täysin juureton fiilis.
Enää ei tarkoita paikkakuntaa vaan sitä ettet sinä ole ylipäänsä enää fyysisenä olentona täällä.
Muista että sinulla on AINA minä hetkenä hyvänsä laittaa ihan mitä vain viestiä tulemaan ystäväsi tietojen perusteella. Myös huonoina hetkinä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä mä teen.
Älä ainakaan mee. Pakoon tai mihinkään.
Fiilikset sinusta muuttuu päivänkin aikana monta kertaa. Rakastan, haluan unohtaa, himoitsen, luovutan, kirjoitan tänne viestejä, säikähdän jos muiden viestit osuu hyvin, suunnittelen lähestymistä, unohdan kuvitelmat, saatat lähettää vihjailevia viestejä irl, jolloin pelästyn ja vastaan asiallisesti, etsin seuraa muista, ajattelen vain sinua jne.
Tämä on ihan mielipuolista.
Johanneksesta ja Kyllikistä ei olisi tullut aikansa tunnetuimpia rakastavaisia, jos ei olisi ensin ollut eroa. Break and build, you only live once.
Vierailija kirjoitti:
Johanneksesta ja Kyllikistä ei olisi tullut aikansa tunnetuimpia rakastavaisia, jos ei olisi ensin ollut eroa. Break and build, you only live once.
He elivät onnellisina elämänsä loppuun saakka. Taisi olla Rakkautta.
Vierailija kirjoitti:
Mitähän muikkunen puuhaat?
Tulin lenkiltä, makoilen ja mietin, söisinkö rahkaa vai herkkuja. Mitä itse?
Vierailija kirjoitti:
Ahistaa kaikki.
Miksi?
Vierailija kirjoitti:
Ahistaa kaikki.
Haluatko kertoa?
Vierailija kirjoitti:
Kauhea ujous-kohtaus taas tänään kun höpisin aivan kuin muka ymmärtäisin jotain. Oikeasti aika vähän osaan, sillä mun pitää käytännössä tehdä asioita. Olkoot ne muistiinpanoja, pleikkarin ohjaimen näpyttelyä, piirtämistä jne. Pitäisi kosketusoppimisympäristöjä lisätä. Muuten vain papatan omiani 😢
Voi sua. Oot mustiin mänt ja omias papatat?
Oiskohan skoudella komee kollega sua hoiteleen? Kuuma spicy lemmenyö kannattelis maman läpi kurjan kaamoksen, I bet.
*ratkaisukeskeinen ratkaisu*
🤔👮
Mä vaan teen asioita kun on pakko. Tuntuu että haluisin vaan paeta koko ajan. En kestä olla teljettynä paikalleni.
On päiviä, jolloin en muista sinua. Ja sitten taas on päiviä, jolloin mietin sua ihan koko ajan. Mikä juttu tässä oikein oli. Sitä en koskaan tajunnut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitähän muikkunen puuhaat?
Tulin lenkiltä, makoilen ja mietin, söisinkö rahkaa vai herkkuja. Mitä itse?
A) Rahkaa tietty. B) Huhuilen omaani tuuleen.
Ei kiitos spiritualmojolle. Luotan ainoastaan irl merkkeihin ja symboleihin. Enteistä ja merkeistä, kun ei tunnista kumpi on enne ja kumpi mitä enteiltiin. Merkeiksi lasken tästä eteenpäin ainoastaan flirttailevat silmäniskut, häikäisevät hymyt, treffikutsut ja tietenkin sen mitä edellä mainitut minussa herättävät.