Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Saako sulle lähettää anonyymin tekstiviestin puhelimeen?
Mielummin ihan oikean. Painotan siis mieluummin ihan oikean.
Tuntemattomat soitot ja numerot kun eivät välttämättä edes tule läpi. Voivat jäädä operaattoreiden roska/späm/wanigiri esto listojen vuoksi saapumatta.
Minulla kun on vielä asetuksissa erikseen estot just anonyymi soittojen ja viestien estoja varten päällä. En muutenkaan, oikein ymmärrä että jos on jotain asiaa niin ei se ole maailmanloppu kertoa asiaansa omalla tunnisteella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei. En halua yhteydenottoja tuntemattomilta, en halua kenenkään seuraavan autolla. En halua kenenkään loisia puhelimiin, läppäreihin. En halua mitään imitaatioteatteria nettiin. En halua yhtäkään hymiötä, terveistä, huomionosoitusta.
En halua nähdä ketään. Haluan että ihmiset keskittyy omiin asioihinsa ja jättää minut rauhaan.
Ei sinulle tulekaan, älä ole huolissasi.
Vierailija kirjoitti:
Saa. Lähetä!
Vierailija kirjoitti:
En usko että olet hän, koska ne tavanomaiset ei-anonyymit väylätkin ovat olemassa, mutta ei haittaisi anonyymikään. Mulla vain on puhelin välillä niin täynnä ettei edes tavalliset tekstiviestit mene läpi. Tulee ilmoitus että viestiä ei voi vastaanottaa, teen tilaa, mutta silloinkin on vähän herran haltuun tuleeko viesti enää läpi. Yleensä tulee, mutta ainakin kerran on käynyt niin ettei viesti tullutkaan. Jäänyt arvoitukseksi keneltä se oli ja millä asialla. Siinä toiminnanohjaushaastetta kaivatulle😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkoittaako oranssi sydän kaverillista rakkautta?
Vihreä on neutraali esim sukulainen. Vihreä kaverillista ja punainen tarkoittaa romanttista rakkautta.
Mitäs sininen tarkoittaa ?
Luottamusta
Vierailija kirjoitti:
Haluun skipata siihen kohtaan täs shows mis sanot, et tää ei varmaan oo henkilökohtast.
Minä tahdon suudelma kohtaukseen.
Syötäskö loppuelämä makaronia, kytäs iltakävelyillä ja nukahdettas toistemme viereen
Punainen sydänemoji lakkasi toimimasta viimeisen ison palstapäivityksen mukana, joten sen jälkeen on käytetty muita värejä, oranssi kaikkein yleisimpänä.
Oon joskus lähettänyt vihreän sydämen irl
Minä taas en vastaa puheluihin enää enkä nimettömiin viesteihin. Asiallisiin nimellä varustettuihin viesteihin voin vastata joissa asiat tiedustellaan suoraan eikä kautta rantain hakien tietoa. En ole tyhmä mutta en jaksa aina sanoa, se on hieman noloa itsellekin, siksi siis usein vastaan "ihan dorkana" niin pääsee asiasta eteenpäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkoittaako oranssi sydän kaverillista rakkautta?
Vihreä on neutraali esim sukulainen. Vihreä kaverillista ja punainen tarkoittaa romanttista rakkautta.
Mitäs sininen tarkoittaa ?
Luottamusta
<3
Kun asiat hoitaa pois alta niin se vapauttaa tilaa elämään kaikin tavoin. Sisäinen hyvinvointi määrittelee aika pitkälle sitä elämän kokemistakin, siksi on tärkeää voida hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Sujuva toiminta on parasta. En tykkää jos pitää odotella ja koko ajan hommailla. Go with the flow anyway.
Eiku siis himmailla.
Oon ihan höpsö. Mietin sua tänään niin monta kertaa.
Kirjoitin just tähän meidät nimet sydämen molemmin puolin. Siltä se sitten näyttäisi, jos meistä tulisi me. Pyyhin nimet pois, mutta sinua en.
Vierailija kirjoitti:
Rakastan sinua L 🧡
T?
Virheä eli vihreä tietenkin piti olla.
Saa